2008-05-20, 23:15
Bannlyst
Hej
De är menat jag ska trappa ner på xanor men de visste inte min läkare men ändå nu e de jobbit, få man verklien skriva ut 100 tabletter 1 mmg i tre uttag. . en grej till vilken benz är bäst xanor el stesolid
Citera
2008-05-20, 23:20
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miss78
Hej
De är menat jag ska trappa ner på xanor men de visste inte min läkare men ändå nu e de jobbit, få man verklien skriva ut 100 tabletter 1 mmg i tre uttag. . en grej till vilken benz är bäst xanor el stesolid

Ja, det får en läkare göra. Och vad som är bäst av Diazepam och Alprazolam är omöjligt att svara på. Alprazolamet är däremot betydligt starkare. 0,25 mg motsvarar 5 mg Diazepam. Diazepamet sitter däremot i en enormt mycket längre tid och är därför mycket bättre att trappa ner på. Diazepamet har dessutom en kraftigt muskelrelaxerande effekt. Något som Alpra nästan helt saknar.
Citera
2008-05-20, 23:25
Bannlyst
Jag förstår de verka så mycket bara he jag brukar få 60 tabletter 3 uttag men bad om en större förpackning. Jag byter kanske läkare strax och de är mera resriktiva där med benz. Jag vill veta inte för jag gör de men går de och käka xanor och stesolid samtidigt el var och en för sig sj har hänt tidigare.
Citera
2008-05-20, 23:30
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miss78
Jag förstår de verka så mycket bara he jag brukar få 60 tabletter 3 uttag men bad om en större förpackning. Jag byter kanske läkare strax och de är mera resriktiva där med benz. Jag vill veta inte för jag gör de men går de och käka xanor och stesolid samtidigt el var och en för sig sj har hänt tidigare.

Det går att blanda dom. Men varför göra det om du nu försöker trappa ner på ditt bensointag. Gör dig själv en stor tjänst och försök sluta med dom där tabletterna en gång för alla. Jag har själv varit beroende av Xanor och det är inte roligt att sluta med.
Citera
2008-05-20, 23:35
Bannlyst
Jag vet men jag käkar 2mmg varje dag inte så hög dos. Dessutom har jag mycke tvång och då är det bra och ta någon emot ångest. Men att jag trappar ner menar, jag för att kunna ta dem vid behov har käkat de i förebyggande syfte. Hu är nedtrappningen på så låg dos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in