Citat:
Ursprungligen postat av UnderwearMan
Tack för ett snabbt svar
Var inte riktigt det jag undrade för det förstår jag att de gör. Undrar mer om de vore overkill att köpa macbook för min del. Dom kostar ju faktist bortåt 10 000 å jag hade kunnat få en finfin dator som duger för mina behov för kanske 3-4000. Men det är väll OSX och designen man betalar för och vad jag har sett av det (har aldrig suttit vid en mac över huvud taget) så verkar det vara värt det.
En annan sak är om det finns några fördelar ipod/mac jämnfört med ipod/pc bortsett från att dom matchar bättre? för jag är verkligen kär i min ipod
Ah, du menade så.
Prismässigt får du en dator vars prestanda faktiskt klarar sitt OS ett par år till.
Ta mig själv, jag köpte en ny gamer PC förra året, den funderar jag snart på att göra upgrades på.
Däremot så sitter min kompis och kör en PowerBook 17" fortfarande, och den klarar lätt fortfarande det han sysslar med.
Så, ska du ha datorn till det som du sade, så får du en bra dator. Visst till ett lite dyrare pris, men så får du se till prestande över en längre period.
Även nästa version av Mac OS X kommer flyta bra på din burk osv.
Sen, så är den snyggare, ett jävligt bra OS (Och jag är Windows älskare i grund och botten, som till och med tycker Vista är ett bra OS men kan bara erkänna att Mac OS X är ett väldigt trevligt OS.)
Ang. fördel att ha iPod till en Mac, nopes tror jag knappast. Körde min iPod på både Mac's och PC's samtidigt, och märkte ingen fördel så sett.
Edit: Nu ska jag laga mat, så borta ett tag