2008-05-19, 09:06
Medlem
prees avatar
Hej!
Jag hoppas detta är rätt forum för detta jag nu ska posta. Jag undrar om det finns en Mozilla add-on som updaterar sidan på bestämd tid. Så jag till exempel kan spela ett sånt webbspel som går så man måste arbeta varje 1,4:e timma till exempel för att få pengar. Tack // Pree
Citera
2008-05-19, 09:11
Medlem
irrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pree
Hej!
Jag hoppas detta är rätt forum för detta jag nu ska posta. Jag undrar om det finns en Mozilla add-on som updaterar sidan på bestämd tid. Så jag till exempel kan spela ett sånt webbspel som går så man måste arbeta varje 1,4:e timma till exempel för att få pengar. Tack // Pree

Jag använder ett addon som heter ReloadEvery. Där kan man ställa in att tabben ska uppdateras med olika tidsintervall.
Citera
2008-05-19, 15:49
Medlem
prees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irru
Jag använder ett addon som heter ReloadEvery. Där kan man ställa in att tabben ska uppdateras med olika tidsintervall.

Den funkar inte för mig, jag har ett nya firefox..Några andra tips?
Citera
2008-05-19, 23:49
Medlem
Det är ju inte så svårt att göra en framessida i HTML med JavaScript som uppdaterar ramen inom ett angivet tidsintervall.

www.javascript.nu
www.tiger.se
Citera
2008-05-20, 00:46
Medlem
vet inte riktigt om jag förstår frågan, men är det firefox du pratar om och vill ha en "F5" funktion.
Varför inte bara högerklicka -> updatera automatiskt -> och välja intervall.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in