2008-05-19, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Gjorde du moderatorerna uppmärksamma på det genom att posta det i en tråd eller i ett PM/RP?

Det var igenom PM/RP
2008-05-19, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Irano_Afghan
Det var igenom PM/RP

Jaha det var ju lite märkligt...

Men eftersom stefanheterjag har kollat upp exakt vad det var som föranledde din avstängning så litar jag på honom eftersom han sitter på facit.
2008-05-19, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Jaha det var ju lite märkligt...

Men eftersom stefanheterjag har kollat upp exakt vad det var som föranledde din avstängning så litar jag på honom eftersom han sitter på facit.

Tja du det gör inte jag och det är därför som jag är pissförbannad. Hade det ändå varit rätt skulle jag inte ens funderat på att starta något tråd.
2008-05-19, 03:24
Medlem
StefanHeterJags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irano_Afghan
Det var igenom PM/RP
Eftersom jag fortfarande är vaken (fastnade i en rolig tråd) så kan jag klargöra att det INTE handlar om något PM/RP du skickat, utan ett inlägg du skrivit publikt i forumet. Du svarar en medlem och spekulerar samtidigt i att denne är en annan medlem.

Jag råder dig att PM:a en moderator så kan du få inlägget som raderades PM:at till dig, så ser du exakt vad det var, för du verkar vara helt fel ute i dina spekulationer här.
2008-05-19, 03:52
Medlem
StefanHeterJags avatar
Det lättaste är alltså att gå in i varningstråden, leta reda på inlägget som annonserar ut varningen man har fått, titta vilken moderator det är som skrivit det inlägget, skicka ett PM till den moderatorn och be om information om varför varningen utfärdades.

Moderatorn som annonserar varningen publikt är oftast den som handlagt ärendet och kan svara på alla frågor.

Genom att ta det via PM så kan vi svara mycket lättare då vi kan bifoga inlägg m.m. som vi inte kan göra här.
2008-05-19, 06:23
Bannlyst
Might I sugest that you perform the conversation via PM to a moderator in english. The reason for this is that although you probably have learnt swedish recently, you still yet lack the presision and clarity to understand the finer points of the legal swedish in the Flashback rules.

I just want to clarify one thing. The moderators at Flashback have to vote on a suspension before it is performed, this gives a higher level of accuracy than is usual at a discusion site like this. It is not one moderator who suspended you, it is a lot of moderators who have made the same decision.

But in the end mistakes can be made. Ask the moderator that posted the decision in the "warnings and banning thread" to clearify it for you. He/She has your original posting and can explain things, or perhap's, apologize.

But for your own sake, keap it in the Queens english, please.
2008-05-19, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av demiurg2
keap

Och vad i helvete ska det betyda då?
2008-05-19, 11:35
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StefanHeterJag
Eftersom jag fortfarande är vaken (fastnade i en rolig tråd) så kan jag klargöra att det INTE handlar om något PM/RP du skickat, utan ett inlägg du skrivit publikt i forumet. Du svarar en medlem och spekulerar samtidigt i att denne är en annan medlem.

Vi kan ju också påpeka att alla moderatorer kan se det numera raderade inlägget så det är inget någon kan hitta på.
2008-05-19, 11:42
Medlem
ReNus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband
Och vad i helvete ska det betyda då?

Kul att leta stavfel?

.
2008-05-19, 11:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Vi kan ju också påpeka att alla moderatorer kan se det numera raderade inlägget så det är inget någon kan hitta på.
Ponera nu bara.

Kan ni även se om det är originalinlägget och att inget adderats på detta, tex av en moderator på vendetta ?

Jag åkte på samma regel, och skulle VÄLDIGT gärna vilja se det inlägget som jag blev varnad för.

Det borde nästan vara kutym på detta, eftersom det ger efterdyningar och inte bara att man möts av en skylt om att man blivigt avstängd
2008-05-19, 12:00
Medlem
El Zorros avatar
Ta det i feedback eller PM:a en mod.

*låst*

/Mod
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto