2008-05-19, 02:18
Medlem
Krafses avatar
Jag blev också avstängd såhär, kan verkligen inte minnas att jag sammankopplat några användare men det kanske någon mod kan förklara i PM om den vet? Skulle gärna vilja veta exakt vad jag skrev faktiskt. Jag har varit medveten om 1.06 länge så jag borde nästan ha kommit på mig själv om jag skrev något sånt. Men iofs, det är lätt hänt att man inte tänker sig för.
2008-05-19, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Någonting har du gjort för annars hade du inte blivit avstängd, exakt vad du gjorde kan säkerligen någon moderator berätta för dig.

Och det vill jag verkligen veta
2008-05-19, 02:24
Medlem
StefanHeterJags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irano_Afghan
Jag läste hans inlägg lite efteråt. Visst det var inte precis så som jag hade trott och det medger jag. Dock hade jag fortfarande inte spekulerat/påstått att en användare egentligen är en annan användare. Med andra jag gjorde inget. Så jag förstår inte varför jag blev Avstängd.
Din avstängning hade ingenting med vad andra användare tycker om dig att göra. Utan är sedvanligt framröstad av oss moderatorer efter att du i ett inlägg spekulerade i att en användare var en annan användare.

Jag har omröstningen och dina inlägg framför mig och det var ett klockrent regelbrott mot regel 1.06.
2008-05-19, 02:25
Bannlyst
Citat:
Nu talar jag här lite för mig själv men även för andra som har blivit oskyldigt avstängda på grund av andra medlemars falska anklagelser. Exempelvis stod att jag hade blivit avstängd på en månad på grund av att jag hade sammankopplat två konton. Men för helvete säger jag jag har ju bara den här konton inga fler!! Kollar ni aldrig lite fakta innan ni avstänger någon?

Jag skulle gärna få lite svar nu av modsen och adminen för jag känner att det är ett stort problem som borde lösas för det påverkar många på negativt sätt däribland mig.

Le blau?
2008-05-19, 02:27
Medlem
Citat:
Och det vill jag verkligen veta

Skicka ett PM till berörd moderator då för det är ingenting som de kommer att posta här, då skulle ju de göra sig skyldiga till samma regelbrott som du gjorde.
2008-05-19, 02:31
Medlem
StefanHeterJags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krafse
Jag blev också avstängd såhär, kan verkligen inte minnas att jag sammankopplat några användare men det kanske någon mod kan förklara i PM om den vet? Skulle gärna vilja veta exakt vad jag skrev faktiskt. Jag har varit medveten om 1.06 länge så jag borde nästan ha kommit på mig själv om jag skrev något sånt. Men iofs, det är lätt hänt att man inte tänker sig för.
Det är bara att PM:a en moderator så kan du få reda på det. Jag tänkte gå och sova nu, så PM:a inte mig, då får du vänta på svar..
2008-05-19, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StefanHeterJag
Din avstängning hade ingenting med vad andra användare tycker om dig att göra. Utan är sedvanligt framröstad av oss moderatorer efter att du i ett inlägg spekulerade i att en användare var en annan användare.

Jag har omröstningen och dina inlägg framför mig och det var ett klockrent regelbrott mot regel 1.06.

Jag spekulerade inte vem användaren var. Jag skickade den användarens tidigare inlägg som denne använde som en annan användare. Användaren påstod kontinuerligt att jag var ett användare "Svenne_Svennson" och det var så jag visste att nissen var tillbacka som en annan användare. Det lustiga i det hela är att jag har aldrig fått reda på vem denne användare d.v.s "Svenne_Svennson" va eller vad han skrev om som skulle vara likt min
2008-05-19, 02:42
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Jag spekulerade inte vem användaren var. Jag skickade den användarens tidigare inlägg som denne använde som en annan användare. Användaren påstod kontinuerligt att jag var ett användare "Svenne_Svennson" och det var så jag visste att nissen var tillbacka som en annan användare. Det lustiga i det hela är att jag har aldrig fått reda på vem denne användare d.v.s "Svenne_Svennson" va eller vad han skrev om som skulle vara likt min

Men fattar du lika dåligt som du skriver? Det är just därför du blev avstängd, för att du postade hans gamla inlägg! Lär dig bruklig svenska om du ska skriva här!
2008-05-19, 02:49
Medlem
Citat:

Jag tror att du just svarade på din egen fråga.

Edit: stockis var visst före.
2008-05-19, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Men fattar du lika dåligt som du skriver? Det är just därför du blev avstängd, för att du postade hans gamla inlägg! Lär dig bruklig svenska om du ska skriva här!

Så herrn tycker att jag ska inte påmina modsen att någon troll som har varit inskriven här en miljon gånger har återigen äntrat scenen?
2008-05-19, 02:56
Medlem
Citat:
Så herrn tycker att jag ska inte påmina modsen att någon troll som har varit inskriven här en miljon gånger har återigen äntrat scenen?

Gjorde du moderatorerna uppmärksamma på det genom att posta det i en tråd eller i ett PM/RP?
2008-05-19, 02:57
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:

NEJ! Fattar du dåligt eller? Det är mot reglerna att göra det för helvete!
Du kan fan inte vara färdigbakt om du fattar så här jävla illa

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in