2008-05-19, 01:37
Medlem
Nu talar jag här lite för mig själv men även för andra som har blivit oskyldigt avstängda på grund av andra medlemars falska anklagelser. Exempelvis stod att jag hade blivit avstängd på en månad på grund av att jag hade sammankopplat två konton. Men för helvete säger jag jag har ju bara den här konton inga fler!! Kollar ni aldrig lite fakta innan ni avstänger någon?

Jag skulle gärna få lite svar nu av modsen och adminen för jag känner att det är ett stort problem som borde lösas för det påverkar många på negativt sätt däribland mig.
2008-05-19, 01:41
Medlem
relativs avatar
Du borde Avstängas för att du inte kan svenska. Fattar inte vad du kacklar om i ditt inlägg.
2008-05-19, 01:47
Bannlyst
inte ens google translator lyckades översätta ditt inlägg till svenska
2008-05-19, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av relativ
Du borde Avstängas för att du inte kan svenska. Fattar inte vad du kacklar om i ditt inlägg.

Jaha tack för svaret men jag bryr mig inte ett smack om vad du tycker.
2008-05-19, 01:52
Medlem
-Unstable-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av relativ
Tu quoque

@TS - Hur vet du att din avstängning kom på grund av någon annans "anklagelse"? Utan vidare vetskap om vad som ligger till grund när man stänger av någon, kan det inte tänkas att någon i din närhet också använder FB från samma ip-adress exempelvis?
2008-05-19, 01:57
Medlem
StefanHeterJags avatar
Det handlar inte om att DU har två olika konton, utan att du har sammankopplat två andra konton. Dvs, spekulerat/påstått att en användare egentligen är en annan användare.

Det är inte tillåtet enligt regel 1.06:

Citat:
Att publikt sammankoppla användares alternativa konton är inte tillåtet och kan leda till varning
2008-05-19, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Unstable-
Tu quoque

@TS - Hur vet du att din avstängning kom på grund av någon annans "anklagelse"? Utan vidare vetskap om vad som ligger till grund när man stänger av någon, kan det inte tänkas att någon i din närhet också använder FB från samma ip-adress exempelvis?

Nej, det är jag bombsäker på

Citat:
Ursprungligen postat av StefanHeterJag
Det handlar inte om att DU har två olika konton, utan att du har sammankopplat två andra konton. Dvs, spekulerat/påstått att en användare egentligen är en annan användare.

Det är inte tillåtet enligt regel 1.06:

Om det ändå hade varit sant. Det värsta är att jag hade inte gjort ett smack för att bli avstängd. Jag blev bannad för att en tidigare användare gillade inte vad jag skrev om och därför ljög ihop om att jag hade två konton som jag sammankopplade för just precis få mig avstängd. Och ni bannade mig utan att kolla lite fakta innan, utan följde någons falska anvisning.
Senast redigerad av Irano_Afghan 2008-05-19 kl. 02:07.
2008-05-19, 02:06
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irano_Afghan
Nej, det är jag bombsäker på

Om det ändå hade varit sant. Det värsta är att jag har inte gjort ett smack. Det här är det enda konto jag har haft inget mer! Jag blev bannad för att en tidigare användare gillade inte vad jag skrev om och därför ljög om att jag hade två konton som jag sammankopplade. Och ni bannade mig utan att kolla lite fakta innan.

Du kan inte skriva på svenska och tydligen inte heller läsa svenska.
2008-05-19, 02:07
Medlem
relativs avatar
Citat:
Jaha tack för svaret men jag bryr mig inte ett smack om vad du tycker.

Nu blir jag ledsen
2008-05-19, 02:07
Medlem
Citat:
Om det ändå hade varit sant. Det värsta är att jag har inte gjort ett smack. Det här är det enda konto jag har haft inget mer! Jag blev bannad för att en tidigare användare gillade inte vad jag skrev om och därför ljög om att jag hade två konton som jag sammankopplade. Och ni bannade mig utan att kolla lite fakta innan.

Du verkar inte förstå vad det innebär att sammankoppla två konton.

Stefanheterjag har förklarat precis hur det ligger till, läs hans inlägg om och om igen så förstår du nog snart.
2008-05-19, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Du verkar inte förstå vad det innebär att sammankoppla två konton.

Stefanheterjag har förklarat precis hur det ligger till, läs hans inlägg om och om igen så förstår du nog snart.

Jag läste hans inlägg lite efteråt. Visst det var inte precis så som jag hade trott och det medger jag. Dock hade jag fortfarande inte spekulerat/påstått att en användare egentligen är en annan användare. Med andra jag gjorde inget. Så jag förstår inte varför jag blev Avstängd.
2008-05-19, 02:16
Medlem
Citat:
Jag läste hans inlägg lite efteråt. Visst det var inte precis så som jag hade trott och det medger jag. Dock hade jag fortfarande inte spekulerat/påstått att en användare egentligen är en annan användare. Med andra jag gjorde inget. Så jag förstår inte varför jag blev Avstängd.

Någonting har du gjort för annars hade du inte blivit avstängd, exakt vad du gjorde kan säkerligen någon moderator berätta för dig.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in