2008-05-20, 15:22
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ttamiz
om det är pojkvännen som har förhörts, borde inte pressen glatt ropa ut "POJKVÄNNEN ANHÅLLEN MISSTÄNKT..." då? får inte dom alltid nys om sånt och skriver ut det??

Nä, det brukar de vara sparsamma på. Just för att undvika häxjäkt om det vore fel. Han fördes ju främst in till ett förhör på svag bevisning.
Citera
2008-05-20, 15:23
Bannlyst
Forst var det "nu har han stuckit" och nu ar det "vapen har hittats samt spar utav strid"...

Kan ni vara vanliga och droppa kallor...
Citera
2008-05-20, 15:24
Medlem
Från GT:

"På eftermiddagen ringde Mikael till Nathalies mobil, men fick inget svar.
- Direkt efter ringde det från Nathalies mobil och jag trodde att det var hon, men det var hennes mamma som undrade om jag visste var Nathalie var någonstans."

Missade denna detalj. Varför hade mamman dotterns mobil? Lämnade/glömde hon mobilen hos mamman? Men när mamman ringde dotterns mobil klockan 20 (då kan mobilen inte varit kvar hos mamman), så svarade pojkvännen. Får det inte att gå ihop. Eller kan det vara pojkvännen som hämtade tjejens mobil hos mamman, eventuellt efter att ha tagit livet av henne?
Citera
2008-05-20, 15:24
Medlem
Troians avatar
http://www.gt.se/nyheter/1.1168299/sista-mystiska-samtalet

- Direkt efter ringde det från Nathalies mobil och jag trodde att det var hon, men det var hennes mamma som undrade om jag visste var Nathalie var någonstans."

Men Nat. gick ju hemåt efter att hon besökt sin mamma? Och mamman konverserade med Nat. på MSN vid fyratiden?

Jag förstår inget.
Citera
2008-05-20, 15:25
Medlem
cynthias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tureture
Ja det här med mobilen blir också rörigt? Finns/fanns den kvar i hemmet hos sambon? Eller hos mamman? Det står ju att hon lämnade telefonen kvar hemma? Hur kan då mamman svara i den?
En möjlighet är att hon har mer än en. Men är det vanligt?
Citera
2008-05-20, 15:25
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daniel_andersso
Från GT:

Missade denna detalj. Varför hade mamman dotterns mobil? Lämnade/glömde hon mobilen hos mamman? Men när mamman ringde dotterns mobil klockan 20 (då kan mobilen inte varit kvar hos mamman), så svarade pojkvännen. Får det inte att gå ihop. Eller kan det vara pojkvännen som hämtade tjejens mobil hos mamman, eventuellt efter att ha tagit livet av henne?

Eller så ringde mamman inte på dotterns mobil vid åttatiden, utan antingen på hemnumret (om de har det) eller pojkvännens mobil.
Citera
2008-05-20, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian

Men Nat. gick ju hemåt efter att hon besökt sin mamma? Och mamman konverserade med Nat. på MSN vid fyratiden?

Jag förstår inget.

Nej nu är det väldigt förvirrat! Är tidningarna mer "desperata" än "oss" så de börjar fabricera nyheter bara för att hålla liv i fallet?
Citera
Medlem
Citat:

Jag förstår inget.

Nej nu blir det just rörigt. Många turer och olika uppgifter. Det där med MSN är en intressant sak.
Citera
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cynthia
En möjlighet är att hon har mer än en. Men är det vanligt?

Kan ju vara om man har en jobbmobil och en privat, men tror inte det är så i det här fallet...
Citera
2008-05-20, 15:27
Medlem
cynthias avatar
Den här Mikael är väl pojkvän till hennes bästa väninna vad jag har förstått.
Citera
2008-05-20, 15:28
Medlem
cynthias avatar
Citat:
Kan ju vara om man har en jobbmobil och en privat, men tror inte det är så i det här fallet...
Jobbar på ett äldreboende så jag tror inte heller att hon har någon jobbmobil för det.
Citera
2008-05-20, 15:28
Medlem
ttamizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg
Forst var det "nu har han stuckit" och nu ar det "vapen har hittats samt spar utav strid"...

Kan ni vara vanliga och droppa kallor...

ja, det där med vapen och spår av strid finns på www.gt.se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in