2008-09-28, 03:58
Medlem
Hittad

Dom har hittat henne idag . Kolla denna sida så ser ni de är antagligen hon. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3407012.ab läs så ser ni....skönt att nån har hittat henne alla fall.
Citera
2008-09-28, 04:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av szebban89
Dom har hittat henne idag . Kolla denna sida så ser ni de är antagligen hon. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3407012.ab läs så ser ni....skönt att nån har hittat henne alla fall.

Åh, fy fan. Undra vem som gjort detta. Kan det vara pojkvännen? Bor själv några enstaka mil från Alingsås och Herrljunga. Tråkigt det som har hänt. Har varit där och hört en del om denna tös. Hennes pojkvän och hon hade pratat om någon otrohet, mer än så vet jag inte.

Om någon vill ha information finns jag via PM. Sitter på en del.
Senast redigerad av Red_Sea 2008-09-28 kl. 04:17.
Citera
2008-09-28, 04:50
Medlem
Bockstensmannens avatar
Mysigt, undra hur kroppen såg ut efter 4-5 månader lite halvt under jord
Citera
2008-09-28, 05:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av szebban89

Jo, det konstaterades redan för 20 sidor sedan.
Citera
2008-09-28, 06:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
Lova inte för mycket skulle jag säga. Personer kan förändras med åren. Eftersom han verkar ha varit tystlåten, inåtvänd så vet man kanske inte allt som rörde sig inom honom.

Han har ju inte bara gömt kroppen utan också kunnat hålla masken vid förhör så pass bra att polisen fick släppa honom på fri fot. Han sade väl också vid förhör saker i stil med att han inte vet vad som hänt henne.

Plus att det gått tre månader då ingen i hans omgivning tycks ha märkt att någonting inte var som det skulle.

Stämmer väl lite det du skriver, men tror du inte att det är lättare och hålla masken när de inte har några bevis mot honom? Kroppen var inte funnen och han trodde väl på någotvis att han skulle komma undan med detta.

Själv tror jag att PV är under stark press nu, tror ni att han får sova? De lär förhöra sönder honom..
Citera
2008-09-28, 06:48
Medlem
miamibeats avatar
Nu har Aftonbladet också gått ut och bekräftat att det är Nathalie som hittats, och att NG är anhållen på sanniolika skäl.

Vänner har även uttalat sig om att han, enligt dem, "inte är någon aggressiv typ":
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3409396.ab
Citera
2008-09-28, 07:04
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miamibeat
Nu har Aftonbladet också gått ut och bekräftat att det är Nathalie som hittats, och att NG är anhållen på sanniolika skäl.

Vänner har även uttalat sig om att han, enligt dem, "inte är någon aggressiv typ":
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3409396.ab

Såg detta o tänkte skriva det...EN MINUT efter dej!
I alla fall känns det som polisen har något, SANNOLIKA skäl smäller högre än "skäligen misstänkt.
Inte räcker det väl då med platsen o pvs kontakt med den?
Citera
2008-09-28, 07:19
Medlem
William Hainess avatar
Skönt för familjen att åtminstone slippa gå och undra längre.

Jag hoppas polisen kan lösa vad som har hänt nu - tror dock inte att det är en olyckshändelse, utan snarare att pojkvännen helt har tappat temperamentet - man vet aldrig vad döljer sig under ytan på folk...
Citera
2008-09-28, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Red_Sea
Åh, fy fan. Undra vem som gjort detta. Kan det vara pojkvännen? Bor själv några enstaka mil från Alingsås och Herrljunga. Tråkigt det som har hänt. Har varit där och hört en del om denna tös. Hennes pojkvän och hon hade pratat om någon otrohet, mer än så vet jag inte.

Om någon vill ha information finns jag via PM. Sitter på en del.

Jag vill gärna ha!!
Citera
2008-09-28, 07:55
Medlem
Karl H.s avatar
Hoppas att illgärningsmannen NG visar lite barmhärtighet gentemot Natalies familj och erkänner dådet illa kvickt så att dom slipper en utdragen rättegång.

Kan någon som har gått på samma skola som den mediokra gravsättaren NG scanna in en bild på honom från skolkatalogen eller något?
Citera
2008-09-28, 07:56
Medlem
runkeballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karl H.
Hoppas att illgärningsmannen NG visar lite barmhärtighet gentemot Natalies familj och erkänner dådet illa kvickt så att dom slipper en utdragen rättegång.

Kan någon som har gått på samma skola som den mediokra gravsättaren NG scanna in en bild på honom från skolkatalogen eller något?

Ser gärna en bild på han med tack
Citera
2008-09-28, 07:57
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karl H.

Även om gm erkänner blir det tyvärr en utdragen o i många avseenden en inte så trevlig rättegång för de anhöriga till Nathalie.
Se tråden om Anders Eklund, Silbersky lyckades verkligen göra den rättegången osmaklig! O då hade AE som sagt erkänt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in