2008-09-25, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Per-Martin
Ja hur går det här egentligen, är Niklas fortfarande misstänkt ? nya förhör ?

Vet ej!
Det hörs inte ett pip.
Citera
2008-09-25, 22:43
Medlem
hayennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Mirage
Vet ej!
Det hörs inte ett pip.

Han är fortfarande misstänkt, men de planerar inga nya förhör såvitt jag har läst.
Citera
2008-09-26, 11:23
Bannlyst
Natalie!

Vi får inte glömma Natalie! vi måste skriva och vända på varje sten, undra vad profilgruppen kommit fram till. Inte läst dom sista sidorna,
Men detta verkar ju alldeles galet, PV eller att hon snurrat till det i "knark" branchen, för det har varit en del härvor där i a-ås och känd som mkt droger. ja jag vet! Står på samma linje nu som i början av tråden.....detta måste klaras upp.Speciellt för dom anhöriga! plågsam ovisshet!
Citera
2008-09-27, 01:00
Medlem
just_a_girls avatar
intressant att en blå volvo förekommer även i Caroline fallet. Antagligen ett sammanträffande, men de båda tjejerna har verkligen försvunnit ut i tomma intet. Tycker att man borde kolla att kläderna som hittatdes i Carolinefallet inte tillhör Nathalie, för det är en sjuk värld vi lever i med unga kvinnor som bara försvinner. Jag hoppas faktiskt att de är döda båda två för alternativet är väl att de är i ngn sjuk persons händer.
Citera
2008-09-27, 01:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av just_a_girl
intressant att en blå volvo förekommer även i Caroline fallet. Antagligen ett sammanträffande, men de båda tjejerna har verkligen försvunnit ut i tomma intet. Tycker att man borde kolla att kläderna som hittatdes i Carolinefallet inte tillhör Nathalie, för det är en sjuk värld vi lever i med unga kvinnor som bara försvinner. Jag hoppas faktiskt att de är döda båda två för alternativet är väl att de är i ngn sjuk persons händer.

Hej! ja bevare mig väl om hon skulle hamnat i någons våld, som vi fått bevittnat några gånger sista tiden, fy tusan så hemskt om det skulle visa sig vara så en vacker dag, nä vi får hoppas att vi får en lösning på detta trauma!
Citera
2008-09-27, 08:01
Medlem
Jag hoppas det kommer nya spår snart, det är så tyst om det. Ni som bor i alingsås, pratas det mycket om det eller?

Har sett att det sitter en saknad-lapp på stationshuset.
Citera
2008-09-27, 10:14
Medlem
mjohan84s avatar
Sassish rätt dött... Konstigt dött faktiskt
Citera
2008-09-27, 10:17
Medlem
mjohan84s avatar
La Mirage dock är det ju länskriminalen i borås och rikskrim som har hand om detta... Polisen i Alingsås hade nog bara ansvaret i inledningen och eftersökningen när man trodde att hon var försvunnen... Det ansvaret/förtroendet tog nog slut efter någon vecka

Men som sagt... Polisen är nollor ibland, men de får ju iofs aldrig några befogenheter att göra saker heller... Se bara på vad som hände i Stlhm nu när polisen blev kritiserad för brottsprovokation, infiltrering... Oj vad synd det är om knark/maffia-branchen som blir infiltrerad... *Suckar*
Citera
2008-09-27, 11:17
Bannlyst
http://www.bt.se/nyheter/herrljunga/manniskokropp-hittad-utanfor-herrljunga(876439).gm
Citat:
En människokropp hittades på lördagsmorgonen av en pivatperson i vid Fölene kyrka utanför Herrljunga
Kan det vara Nathalie?
Citera
2008-09-27, 11:38
Medlem
Soppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antiloop
http://www.bt.se/nyheter/herrljunga/manniskokropp-hittad-utanfor-herrljunga(876439).gm

Kan det vara Nathalie?

Eligt gp.se kan de i nuläget inte avgöra om det är en man eller kvinna, vilke väl tyder på att kroppen har legat ett tag, eller blivt bränd.
En lite makaber undran ifrån mig, men om flickan har legat ute i naturen ända sedan hon försvann, hur mycket finns det kvar av kroppen då?
Citera
2008-09-27, 11:54
Medlem
Kroppen är hittad vid Fölene Kyrka mellan Vårgårda och Herrljunga. Nathalies pv härstammar väl från just Fölene vill jag minnas från tidigare inlägg, kan möjligen bekräftas genom en sökning på ratsit med där samma efternamn som pv har dyker upp just där. Slump?
Citera
2008-09-27, 12:01
Medlem
Chugurhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hewkan
Kroppen är hittad vid Fölene Kyrka mellan Vårgårda och Herrljunga. Nathalies pv härstammar väl från just Fölene vill jag minnas från tidigare inlägg, kan möjligen bekräftas genom en sökning på ratsit med där samma efternamn som pv har dyker upp just där. Slump?
Hmm tveksamt. Han är ju ganska dum om han dumpar kroppen i en ort han kan knytas till.
Men som många sagt i den här tråden så är det nog han som är GM och det dröjer nog inte så länge innan dom plockar in honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in