Jag har ett nedladdat XP professional. Nu har jag nyligen laddat ner och installerat en falsk produktnyckel som tydligen gör mitt XP till "lagligt".
Nu till frågan: Vågar jag ladda ner och installera/köra WGA från Microsoft? Vad är det värsta som kan hända om WGA inte kan verifiera mitt XP som äkta?
I värsta fall så kommer det att knacka på 2st svartklädda figurer hemma hos dig
Nej, antingen så säger den att din version av XP är legitimt och du får uppdateringar, alternativt att den säger att du kör olagligt, men mer än så händer nog inte.
Jag har ett nedladdat XP professional. Nu har jag nyligen laddat ner och installerat en falsk produktnyckel som tydligen gör mitt XP till "lagligt".
Nu till frågan: Vågar jag ladda ner och installera/köra WGA från Microsoft? Vad är det värsta som kan hända om WGA inte kan verifiera mitt XP som äkta?
Det värsta som kan hända är att du inte får ladda ner från Windows Update.. åhneej.
Hursomhelst tanka bara ner och kör denna (läs nfo först): Windows.Genuine.Advantage.Validation.v1.7.69.2.CRA CKED-ETH0
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!