2008-05-18, 15:47
Medlem
HFisBacks avatar
Jag har ett nedladdat XP professional. Nu har jag nyligen laddat ner och installerat en falsk produktnyckel som tydligen gör mitt XP till "lagligt".

Nu till frågan: Vågar jag ladda ner och installera/köra WGA från Microsoft? Vad är det värsta som kan hända om WGA inte kan verifiera mitt XP som äkta?
Citera
2008-05-18, 15:51
Medlem
Macke91s avatar
I värsta fall så kommer det att knacka på 2st svartklädda figurer hemma hos dig

Nej, antingen så säger den att din version av XP är legitimt och du får uppdateringar, alternativt att den säger att du kör olagligt, men mer än så händer nog inte.
Citera
2008-05-18, 15:51
Medlem
Hejsan1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HFisBack
Jag har ett nedladdat XP professional. Nu har jag nyligen laddat ner och installerat en falsk produktnyckel som tydligen gör mitt XP till "lagligt".

Nu till frågan: Vågar jag ladda ner och installera/köra WGA från Microsoft? Vad är det värsta som kan hända om WGA inte kan verifiera mitt XP som äkta?

Det värsta som kan hända är att du inte får ladda ner från Windows Update.. åhneej.
Hursomhelst tanka bara ner och kör denna (läs nfo först): Windows.Genuine.Advantage.Validation.v1.7.69.2.CRA CKED-ETH0
Citera
2008-05-18, 15:54
Medlem
HFisBacks avatar
Tackar för svaren, testar att gröna mitt XP. Annars blir det väl WGA-killer igen!
Citera
2008-05-18, 16:35
Medlem
X_surfers avatar
är det wga permanent patch du har använt så borde du inte ha några som helst problem
Citera
2008-05-18, 17:08
Medlem
HFisBacks avatar
Nej, använde nån "wga-killer" vid installationen.

Men har nu validerat xp:et igen med hjälp av legitima licenser som fanns på en piratbukt.

Nu har jag ett "äkta" XP enligt Microsoft, tackar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in