2008-05-31, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exkremist
Jag har mobilnummer till Sebastian för den som är intresserad av att ringa och intervjua också han. I så fall helst nån som kan spela in samtalet och lägga upp. Vill inte lägga ut hans nummer i forumet utan den som vill ha får privmessa mig.

Sebastian jobbar för övrigt extra hos sin styvfarsa (av östeuropeiskt ursprung) som har firma för utrustning av bilar.
Dessutom är Sebbe erfaren privatförsäljare av bilar via blocket.
Misstänker att han köper in beg bilar och piffar upp dom för att sälja vidare
Jaha. han har ett mobilnummer men vågar inte ringa själv big boys springer bakom och hejar på utan att våga ta smällen själv. Stort grabben, stort.

Jag ser många beteenden som är bra mycket dummare en vad grabbarna på bilden sysslar med. Dom vågar i alla fall visa sitt rätta jag medan andra står fnissandes bakom sitt nick och är SÅ LYCKLIGA ÖVER ATT DET INTE ÄR DOM SOM ÄR PÅKOMNA.
Citera
2008-05-31, 12:11
Medlem
laserlasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STHLM_RudeBoy
Jag böglyfte en god vän igår!

Bild
Citera
2008-05-31, 12:16
Medlem
Hoegbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Han där borta
Skum text

Nu måste jag ställa dig en liten fråga: Vem av killarna på bilden är du? Vet att en av er redan är medlem, men vet inte vem det är.
Citera
2008-05-31, 12:42
Bannlyst
Citat:
Jaha. han har ett mobilnummer men vågar inte ringa själv big boys springer bakom och hejar på utan att våga ta smällen själv. Stort grabben, stort.

Jag ser många beteenden som är bra mycket dummare en vad grabbarna på bilden sysslar med. Dom vågar i alla fall visa sitt rätta jag medan andra står fnissandes bakom sitt nick och är SÅ LYCKLIGA ÖVER ATT DET INTE ÄR DOM SOM ÄR PÅKOMNA.

säger du som har bilden som skrivbordsbakgrund
Citera
2008-05-31, 12:44
Bannlyst
Citat:

Säger killen som har en kvinna som dog och vars ansikte, syn och smak förstördes på grund av en sjukdom på sin avatar
Citera
2008-05-31, 12:59
Medlem
phunques avatar
Citat:

Varför talar inte du om ditt namn då? Och till kategorin dumma beteenden räknas även trollning, antar jag?
Citera
2008-05-31, 13:13
Bannlyst
Skulle nån kunna förklara för mig via PM snabbt hur man klipper ut ( i detta fallet jonathan å sebbe), utan att sitta å hålla på att markera dem i paint ?

Vet att det finns ett verktyg i PS som heter magictool men ja förstår inte hur man använder d .
Citera
2008-05-31, 13:18
Medlem
SamBams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randyrhoads22
Skulle nån kunna förklara för mig via PM snabbt hur man klipper ut ( i detta fallet jonathan å sebbe), utan att sitta å hålla på att markera dem i paint ?

Vet att det finns ett verktyg i PS som heter magictool men ja förstår inte hur man använder d .

Eller bättre, kan inte nån lägga upp bilden i PSD-format utklippt och klar?
Citera
2008-05-31, 13:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SamBam
Eller bättre, kan inte nån lägga upp bilden i PSD-format utklippt och klar?

Citera
2008-05-31, 13:22
Medlem
N!xxos avatar
Har inte skrivit här inne sen sida 20+ ?
och har ingen direkt tid/ork att läsa igenom allt sedan dess, men har böglyftar nissarna talat ut? Någon som kan dra en snabb sammanfatting för mig
Citera
2008-05-31, 13:24
Medlem
Omar Santanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SinkaN
Mer film!
http://img338.imageshack.us/img338/2456/lyftet2al7.jpg
Haha, underbart. Du skulle dock försökt mecka in deras ansikte istället för kate och leonardo.

Citat:
Ursprungligen postat av Randyrhoads22

Själv använder jag bara lasso och sen bakgrundssuddgummi. Jag är dock nybörjare, men jag anser det vara lättaste sättet iaf, klarar jag det så borde det inte vara särskilt svårt.
Citera
2008-05-31, 13:26
Medlem
kristoes avatar
http://tinypic.com/view.php?pic=zkg5jd&s=3

Sverker träder fram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem