Alltså jag tycker seriöst att det är en bra bild, dom ler båda och ser allmänt tevliga ut, tänker man bort själva lyftet och hans penis så är det ju en bra bild
Börjar bli? Bilden är redan legendarisk och har genererat i möten mellan folk på Flashback som aldrig tidigare träffats och den har gjort allmänt inspel i mångas liv när tuffa beslut fattats och liknande. Hur skulle böglyftarna göra?
Börjar bli? Bilden är redan legendarisk och har genererat i möten mellan folk på Flashback som aldrig tidigare träffats och den har gjort allmänt inspel i mångas liv när tuffa beslut fattats och liknande. Hur skulle böglyftarna göra?
Jag har gjort vad jag kan för att sprida den minsann! Speler mmo:t eve online och alla mina cybervänner har fått se bilden i både tid och otid vilket resulterat i både hjältestatus och en hel del utskällningar från konservativa amerkianer
okej den här tråden är hysteriskt rolig, inslag av drama, sjuka mängder humor och även lite ilska och lögner! har inte läst allt så har någon en sammanfattning utav händelserna denna ödesdigra natt? kanske någon inblandad som känner för att skriva en novell? måste ju finnas pengar i det!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!