2008-10-19, 03:35
Medlem
dantisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Skulle inte grabbarna gör en egen hemsida om det här och försöka tjäna in lite cash? Jag minns bestämt att jag har hört det, troligtvis från den här tråden då någon har ringt upp. Ingen som vet om det har blivit ännu?

Han nämner det i intervjun, vet dock inte hur det har gått med det.
http://www.youtube.com/watch?v=J5ZqprjKaBU
Citera
2008-10-19, 11:38
Medlem
andhs avatar
Skönaste tråden någonsin iaf
synd bara att inte flygaren kom fram med hela historien
Citera
2008-10-22, 13:48
Medlem
arnold2k5s avatar
vet inte om det uppdaterats men http://images1.bilddagboken.se/bilder/spacer.gif e böglyftets ex http://angeela.bilddagboken.se

Kan e vara så att efter att han blev dumpad, grät ut i kompisens famn och delade på en cider? för att sedan göra..ja ni vet

för övrigt, borde de inte arrangeras en böglyfts sightsing i klippans kommun? med riktigt mycket tur kanske stunden kan återskapas?
Senast redigerad av arnold2k5 2008-10-22 kl. 13:52.
Citera
2008-10-22, 22:41
Medlem
ANTAGLIGEN så lekte dom ju med de Mystic 8ball (magic) Och frågade om dom skulle göra en bög-bild
Citera
2008-10-23, 20:19
Medlem
Skäggbiffens avatar
Är det inte dags för ett klassiskt fittlyft för att avrunda detta ?
Citera
2008-10-23, 21:03
Medlem
Noetlovskijs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skäggbiffen
Är det inte dags för ett klassiskt fittlyft för att avrunda detta ?

Ett s.k Fistflax?
Citera
2008-10-24, 15:38
Medlem
Caesarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LAL-lakers
ANTAGLIGEN så lekte dom ju med de Mystic 8ball (magic) Och frågade om dom skulle göra en bög-bild
Din avatar är misstänkt lik min...
Citera
2008-10-25, 22:24
Medlem
Har ett par funderingar angående lyfttekniken.

Varför är det acceptabelt att kalla det för böglyft ifall reglerna säger att både lyftaren och flygaren måste vara hetro? Min andra fråga gäller skämtståndet. Ifall ståndet är på skämt och inget riktigt, och ifall det inte är riktigt då bör det vara socialt accepterat att spontant runka upp ett skämtstånd i goda vänners sällskap, typ som att rapa?

Kan jag få frågorna bekräftade av någon ?
Citera
2008-10-27, 18:44
Medlem
Omnifariouss avatar
Detta kanske är lite OT men jag har funderat på en sak. Dubbelt böglyft - är det möjligt? Nu menar jag alltså ett böglyft med två flygare. Jag har föreslagit detta bland polarna men det blev inga bra reaktioner, finns det någon vänlig själ som vill prova och återkomma med en rapport?
Citera
2008-10-27, 19:30
Medlem
phunques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omnifarious
Detta kanske är lite OT men jag har funderat på en sak. Dubbelt böglyft - är det möjligt? Nu menar jag alltså ett böglyft med två flygare. Jag har föreslagit detta bland polarna men det blev inga bra reaktioner, finns det någon vänlig själ som vill prova och återkomma med en rapport?
Spännande! Menar du en lyftare, två flygare? Eller menar du helt enkelt ett så kallat synkrolyft, två lyftare och två flygare? The possibilities are endless!
Citera
2008-10-27, 20:27
Medlem
Eller en avancerad version, så att flygaren själv lyfter en kille till? Det skulle jag vilja se!
Citera
2008-10-28, 21:34
Medlem
Hahaha! Vilken jävla tråd! Sån jävla drivkraft folk har här på flashback!

Men nu är det dags att nån driftig person åker hem till nån av dom inblandade och gör en filmintervju eller något! Det har varit nyhetstorka på sista tiden!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in