Skulle inte grabbarna gör en egen hemsida om det här och försöka tjäna in lite cash? Jag minns bestämt att jag har hört det, troligtvis från den här tråden då någon har ringt upp. Ingen som vet om det har blivit ännu?
Varför är det acceptabelt att kalla det för böglyft ifall reglerna säger att både lyftaren och flygaren måste vara hetro? Min andra fråga gäller skämtståndet. Ifall ståndet är på skämt och inget riktigt, och ifall det inte är riktigt då bör det vara socialt accepterat att spontant runka upp ett skämtstånd i goda vänners sällskap, typ som att rapa?
Detta kanske är lite OT men jag har funderat på en sak. Dubbelt böglyft - är det möjligt? Nu menar jag alltså ett böglyft med två flygare. Jag har föreslagit detta bland polarna men det blev inga bra reaktioner, finns det någon vänlig själ som vill prova och återkomma med en rapport?
Detta kanske är lite OT men jag har funderat på en sak. Dubbelt böglyft - är det möjligt? Nu menar jag alltså ett böglyft med två flygare. Jag har föreslagit detta bland polarna men det blev inga bra reaktioner, finns det någon vänlig själ som vill prova och återkomma med en rapport?
Spännande! Menar du en lyftare, två flygare? Eller menar du helt enkelt ett så kallat synkrolyft, två lyftare och två flygare? The possibilities are endless!
Hahaha! Vilken jävla tråd! Sån jävla drivkraft folk har här på flashback!
Men nu är det dags att nån driftig person åker hem till nån av dom inblandade och gör en filmintervju eller något! Det har varit nyhetstorka på sista tiden!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!