Jag är den såkallade “lyftaren” era spekulationer och forskningar är helt fel och jag förstår inte hur folk kan lägga ner så mycket tid på en bild. Det finns tusentals värre än det här, och att ha kul har aldrig skadat, för er som då har ringt och undrat en massa så vad jag bänkar i “böglyft” är en Sebastian ********, med tanke på att jag nu mera inte tar anabola! MvH Jonatan! P.S; Penisen är inte hård, den är klämd och förmodligen kan inte blodet komma tillbaka, det gör den så svullen :-) Ni som nu är så nyfikna kan ju ringa till denne Sebastian ******** och be om att få prova själva, XXXXXXX (edited by blogg administrator). Ganska coolt ;D
Lyftaren verkar smart, proppar anabola vid 15-17års ålder, tatuerar en tribal-sleeve, lyssnar på 50cent (b.la sorters "negerdunk", kallar sig gangster) och är med i en nazistisk organisation.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!