2008-05-17, 23:33
Medlem
Ska till Thailand med min tjej i augusti och vill gå till en prostituerad så klart eftersom det är ju en mans plikt och tradition när man är där, hur ska jag göra det utan hon ska få reda på det? Vi ska till Patong för er som undrar och jag har vart i Thailand en gång tidigare men då utan tjej.
Citera
2008-05-17, 23:37
Medlem
Seagates avatar
Bra idé.

Vet du vad din flickvän har för intressen och vad hon tycker om? Gärna någon aktivitet för bara en person, eller något som hon tycker om men vet att du inte är intresserad av?
Citera
2008-05-17, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seagate
Bra idé.

Vet du vad din flickvän har för intressen och vad hon tycker om? Gärna någon aktivitet för bara en person, eller något som hon tycker om men vet att du inte är intresserad av?

Nej har inte så bra koll faktiskt
Citera
2008-05-17, 23:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ryan22
Ska till Thailand med min tjej i augusti och vill gå till en prostituerad så klart eftersom det är ju en mans plikt och tradition när man är där, hur ska jag göra det utan hon ska få reda på det? Vi ska till Patong för er som undrar och jag har vart i Thailand en gång tidigare men då utan tjej.

Hur lätt som helst.
Gå till ett horhus
Citera
2008-05-17, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legionvasa
Hur lätt som helst.
Gå till ett horhus

Du tror inte hon märker det?
Citera
2008-05-17, 23:46
Bannlyst
Citat:
Du tror inte hon märker det?

Du måste väll kunna få sticka iväg en timme på eget håll???
Citera
2008-05-17, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legionvasa
Du måste väll kunna få sticka iväg en timme på eget håll???

Aa det har du iofs rätt i vi ska ju vara där 3 veckor men hon kan vara rätt kvävande.
Citera
2008-05-17, 23:51
Medlem
H.E.L.s avatar
Allvarligt. Gå till ett lyxigare massageställe där du vet att ni får skilda massagerum. DÅ kan du knulla eller få en avsugning med din flickvän liggandes vägg i vägg helt ovetandes.
Något upphetsande kanske för en horbock som dig...Happy ending!
Citera
2008-05-17, 23:52
Bannlyst
Citat:
Aa det har du iofs rätt i vi ska ju vara där 3 veckor men hon kan vara rätt kvävande.

Men då gör du så här gå ut och shoppa och efter någon timme så blir du törstig och vill vänta på henne på någon krog där har du din timme
Citera
2008-05-18, 00:01
Medlem
Ta med några Imovane. Blanda ner två tabletter i en drink & vips så har du hela natten för dig själv! ... ... ... .. Seriöst! Har du inte större känslor för din flickvän så dumpa henne och res själv!
Citera
2008-05-18, 00:53
Medlem
sturesons avatar
Knulla i Thailand?

Citat:

Det finns inte så mycke prostitution i Thailand som folk tror.
De som finns för turister, finns tillgängliga som eventuellt blivande flickvänner/fruar.
OK, sent på kvällen kan du få tag i en kvinna som knullar för en natt på ditt hotellrum. Det finns inga bordeller som du kan gå till och doppa. Möjligtvis något massageställe där du kan få happy ending. Prostitution är förbjudet i Thailand.

Ska du på bordell, så åk till Danmark, England eller Tjeckien. Där hittar du brudar, snygga som knullar för pengar på ett ställe som är ok. Tyskland och Schweiz är också ok, men då får du betala massor av pengar. I Holland och Belgien finns fönster horor. För en rimlig penning.
Citera
2008-05-18, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tureture
Ta med några Imovane. Blanda ner två tabletter i en drink & vips så har du hela natten för dig själv! ... ... ... .. Seriöst! Har du inte större känslor för din flickvän så dumpa henne och res själv!

Jag har starka känslor för henne men samtidigt är man ju inte i tahiland varje dag och vi är varken sambos/förlovade eller liknande utan vi bor i varsinna lägenheter och har bara vart tillsamans i 7månader. Så lite får man väl roa sig innan det blir jätte seriöst?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in