2008-05-28, 19:08
Bannlyst
Men andra sidan kanske det inte är så bra att gå till en prostituerad efterssom tänk om din flickvän skulle komma på dej !
Vad skulle hända då ? Skulle hon göra slut tror du ?Men det är helt upp till dej
Citera
2008-05-29, 11:14
Medlem
thesquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Billy Danze
om du har en svensk tjej med dig ,varför i helvete vill du knulla en äcklig aids smittad thai hora?
VAAA har dom aids och är äckliga? Bra att du sa det så alla vet

Gör som polaren gjorde när han va i thailand med sin flickvänn. Krossa ett par sömntabletter och lägg dom i hennes drink. Sen är det bara ut och jaga och skjuta skarpt från höften
Citera
2008-06-05, 23:30
Medlem
Germanswede79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryan22
Jag har starka känslor för henne men samtidigt är man ju inte i tahiland varje dag och vi är varken sambos/förlovade eller liknande utan vi bor i varsinna lägenheter och har bara vart tillsamans i 7månader. Så lite får man väl roa sig innan det blir jätte seriöst?

Jag hoppas då att du inte tar dig rätten att anklaga henne ifall hon skulle knulla en annan man bakom din rygg, för moraliskt sett har du inte den rätten hoppas jag du förstår.
Citera
2008-06-05, 23:34
Medlem
Germanswede79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psyk_tramsans
Fyfan, ni killar är verkligen patetiska. Ni måste till och med betala för fitta. Är det ingen som vill ha er för att ni är sånna svin?

Hoppas inte din tjej är så blåögd som jag tror hon säkert är. Synd att så många tjejer litar så mycket på sina killar som är som du. Själv har jag lärt mig av mina misstag.

Hoppas hon knullar någon riktigt het i thailand, när du tror hon är på SPA behandling eller shoppar, vore väl inte mer än rättvist? Så kan ni sitta på en resturang på kvällen, båda två lyckligt ovetandes om att deras partner är ett svin.

Samvetet hos folk verkar ha försvunnit för många generationer sen, märks ju inte bara här utan i hela samhället och alla sjuka saker folk gör.

Varför inte dumpa henne istället? Det där kallar inte jag kärlek iaf.

What comes around, goes around.

Självfallet är han inte förälskad i sin tjej även om han möjligen tror det. Många som blandar ihop olika känslor i dagens värld.
Citera
2008-06-05, 23:42
Medlem
Germanswede79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fralleee
Hur kan du skriva att du har starka känslor för din tjej när du samtidigt försöker hitta på sätt att smita iväg från henne på eran semester för att ligga med ett luder? Tror detta kommer göra eran relation mycket starkare..sjuka människa!

Jag önskar seriöst att jag kunde luska ut identiteten på dessa snubbar och vilka deras flickvänner är så att jag kunde ta kontakt med dessa tjejer och skvallra. Jag skulle känna att jag gjort en mycket god gärning efteråt förutsatt att tjejerna trodde på mig vilket ju skulle vara tveksamt då de troligtvis litar på sina killar.
Citera
2008-06-06, 00:16
Medlem
kamikaze_kids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thesquid
VAAA har dom aids och är äckliga? Bra att du sa det så alla vet

Gör som polaren gjorde när han va i thailand med sin flickvänn. Krossa ett par sömntabletter och lägg dom i hennes drink. Sen är det bara ut och jaga och skjuta skarpt från höften

En sak att vara otrogen mot sin brud, men att dumpa sömntabletter i hennes drink med risk för andningssvårigheter beroende på hur tolerant hon är mot det är ju bara efterblivet. Kul och komma hem till hotellet med lite fräscht thaiskabb på kuken och hitta sin flickvän blå i ansiktet.

Sånna snubbar borde torska i thailand och få sitta några år på bangkok hilton och bli våldtagna av nigerianska heroinsmugglare. Vilken jävla nolla till polare du hade..
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in