2008-05-17, 22:22
Medlem
asdfowkws avatar
Btw... alla verkar ju klaga ver att den r stulen.. men av vilken anledning tror ni jag valde flashback d ?
2008-05-17, 22:38
Medlem
G Hrddiskssons avatar
r man tjuv och saknar moral fr att man hnger p flashback?

Intressant att du bde saknar moral och intelligens nog att brnna en installationsskiva. Jag gr ngot ganska karaktristiskt fr FB och gissar p att du inte r svensk?
2008-05-17, 22:46
Medlem
asdfowkws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G Hårddisksson
r man tjuv och saknar moral fr att man hnger p flashback?

Intressant att du bde saknar moral och intelligens nog att brnna en installationsskiva. Jag gr ngot ganska karaktristiskt fr FB och gissar p att du inte r svensk?

Men dr hade du fel :P jag r 100% svensk ^^

Behver dock lite hjlp med den hr boot cd,n xD
2008-05-17, 23:07
Medlem
TiggarensTals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfowkw
Men dr hade du fel :P jag r 100% svensk ^^

Behver dock lite hjlp med den hr boot cd,n xD

Hoppas du inte fr ordning p det och att ingen hjlper dig. Tnker d fan inte hjlpa till, vafan tnker du med? Tnk om det vart din dator som blivit snodd, s jvla enkelt r det.

Fan trtt jag blir p sdana mnniskor som du, hoppas det gr t helvete med powerbooken och att nn gr inbrott eller nn skit hos dig.
2008-05-17, 23:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av asdfowkw
lite knepigt jaa.. :P men iaf lyckades konvertera efter 5 minuter d fattade jag hur man gjorde men ven fasst jag hller in C s bootar den inte :S ???

Beskriv utfrligt hur du gr till vga frn konvertering till brnning, och vilken typ av media du brnner p (DVD-R, DVD+R, DVD-RW, CD-RW?). Blir mycket lttare att felska d.
2008-05-17, 23:51
Bannlyst
r det en 17"? Hittade du den p Berns? du kan nog f en hitteln is fall..
2008-05-17, 23:56
Medlem
lennons avatar
Bad karma!

Lmna tillbaks
2008-05-17, 23:58
Medlem
ariers avatar
hehe...hoppas att undercover r installerat.

Om inte s vem fan vill ha en g4?

Du ett tips och om du vill gra den frra garen glad s som du sjlv skulle vilja r att gra en backup med carbon copy och skicka gare nen skiva med iphoto och dokument mappen p. Iaf det mista du kan gra! Resten skiter jag i.

Iaf s r det bsta ifall du kan gra r att kpa osx fr 995kr och brnna om skiten!
2008-05-18, 00:21
Bannlyst
Ring Apple och sg som det r, att du har en stulen Powerbook och att du vill att de ska teraktivera den t dig. Ge dem din MAC adress och serienummer s fixar de aktiveringen till dig.

Deras nummer r 0771 199 519
2008-05-18, 21:12
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arier
hehe...hoppas att undercover r installerat.
Ja, eller Network Stat.
2008-05-18, 21:27
Medlem
asdfowkws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jo0ker
Beskriv utfrligt hur du gr till vga frn konvertering till brnning, och vilken typ av media du brnner p (DVD-R, DVD+R, DVD-RW, CD-RW?). Blir mycket lttare att felska d.

Jag anvnder den dr dmg2iso sen konverterar jag och brnner ner iso filen i nero 8.
2008-05-18, 21:35
Medlem
Finns det webcam p G4an?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in