Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
hithere:
Läs igenom mina inlägg i denna tråden och du skall finna att jag inte ens påstår att det den franske kriminologen påstår om albanerna är sant!
Nu ljuger du igen, han talar om den
albanska maffian - inget annat. Tror du att 11 miljoner albaner är medlem i den albanska maffian?
Citat:
Sedan att det finns fler folkslag som har ungefär samma traditioner vad det gäller brottslighet är en sak, men det är inte vad som ska diskuteras i denna tråden, eller hur?
Det är en
jämförelse för att visa att det handlar om maffian och inte om folket. Du är inte särskild smart va?
Citat:
Topicken var inte: Ryssar, Italienare, Polackers o albaners tradition vad gäller maffiarelaterad brottslighet, eller hur?
Du har inte öppnat TS länk va? Det handlar om den albanska
maffian. TS manipulerade rubriken för att han visste att människor som dig, som stödjer serbernas bestialiska handlingar under 90-talet i Kosovo, inte skulle öppna länken.
Citat:
On topic är vad som gäller!
Vad gäller våldtäkter, hur de nu hör hemma i denna tråden? Ganska off topic eller hur?
Det var en
jämförelse , alltså hör det mycket väl till ämnet.
Citat:
Du sa att du gjorde en jämförelse traditioner emellan, varför kunde du inte lika gärna gjort en jämförelse med den trevliga Danska traditionen att äta Smörrebröd!!?? Den jämförelsen är ungefär lika relevant i sammanhanget!
Varför skulle jag göra något sånt? Vi talar om kriminalitet som förövrigt inte har något med tradition att göra och inte om "smörrebröd".
Citat:
Jag plockade fram siffran 96 som motpol till siffran 20000 våldtäkter, och inte för att på något sätt legitimera våldtäkter, det kan man aldrig göra!
Jag vet att du inte är särskild klipsk men du trodde väl inte att det var 20.000
anmälda våldtäkter i ett land där hela rättsystemet var korrupt och bestod av serber, varenda polis var serb, sjukhus tog inte emot albaner etc.
Och visst försöker du legitimera våldtäkterna, vi alla vet hur du hatar albaner, verkligen brinner för det, att du nu försöker spela lite "opartisk" är inte någon som går på.
Citat:
Dessa 96 våldtäkter är bekräftade, de har med säkerhet hänt. Allt annat är bara spekulationer när det gäller antalet begågna våldtäkter.
Och över 100 våldtäktsbarn föddes
under en månad...
Läste du ens OSCE rapporten som berättar hur omfattande våldtäkterna var. Måste jag ta och repetera mig eller vill du att jag ska citera åt dig från rapporten?
Citat:
Naturligtvis är siffran 96 för låg och siffran 20000 ligger förmodligen i överkant, antalet ligger troligtvis någonstans mittemellan.
Siffran 20.000 är hämtat från WHO och därför använder jag mig av den. Och sjävklart är siffran 96 för låg då det föddes mycket, mycket fler våldtäktsbarn än det.
Citat:
hithere:
Länka till några av mina inlägg här på FB, där jag stödjer några illdåd begågna på Balkan under krigen. Du kommer inte att hitta ett sådant!
Jag har istället sagt att alla illdåd begågna på Balkan är fel och avskyvärda oavsett vem som begått dem. I krig finns inga oskyldiga till denna typ av övergrepp.
Övergrepp av olika slag ligger i krigets natur.
Majoriteten av dina inlägg baseras på ditt albanhat, ibland, som vi vet nu, försöker du legitimera serbernas brott. Läsen man mellan raderna från dina inlägg förstår man att du verkligen stödjer serbernas brott mot albanerna eftersom du anser att albaner är ... ja vi vet. Det är ingen ide att försöka förneka Nedomansky eftersom ditt namn alltid förknippas med hur mycket du hatar albaner.
En fråga till dig min lilla indier, vad tror du händer med en albansk kvinna om hon prostituerar sig? Vad tror du hennes familj kommer göra med henne? Observera att jag skrev hennes familj och inte maffian, två olika saker.
Förresten förekom det övergrepp och grova mänskliga kränkningar långt
innan kriget mot det albanska folket. Läs valfri Amnesty/HRW-rapport som helst från 1989-1997.