Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2008-05-20, 22:14
  #49
Avstängd
Macke!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tack för tröjan
Så han vill inte regga sig på "skumma" sidor som FB men det dög när den korkade grisen fick en hel del bra tips härifrån som gjorde att han kommer få tillbaka 200.000:-
Härligt med dubbelmoral.

Sådana som du borde inte börja med kampsport så jag föreslår en lobotomering i stället.

Lycka till.


Jag tror inte att han har nått emot folket på sidan utan allt man kan läsa om..
jag har inte frågat han men jag tror att det är det som han tycker är lite skumt.
Citera
2008-05-20, 22:20
  #50
Medlem
Herre gud... Macke, du skall absolut inte kura, du skall verkligen inte börja med någon kampsport och du bör sluta snärja in dig mer i dina egna lögner än vad du redan har gjort. Det verkar onekligen som både din dyslexi och din intelligens har gått i arv eftersom "din farsa" stavar lika illa och formulerar sig precis som en artonårig fjunis. Lägg ner. Avregistrera kontot och håll dig till Lunarstorm.
Citera
2008-05-20, 22:20
  #51
Avstängd
Macke!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abschaum
Krav Maga är verkligen 2000-talets svar på wing chun, taekwondo och alla andra mumbojumbo pjamassporter:

http://www.youtube.com/watch?v=cv0TMY-4yzw

jag tycker det ser coolt ut, Och ni som tror att jag är nån streetfighter har absolut fel! eftersom jag blivit rånad 2 gånger och misshandlad 1 gång så tycker jag inte det är så konstigt om man vill kunna försvara sig! och börja träna något effektivt som man kan ha nytta av vid ett överfall!
Citera
2008-05-20, 22:23
  #52
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drkn
Herre gud... Macke, du skall absolut inte kura, du skall verkligen inte börja med någon kampsport och du bör sluta snärja in dig mer i dina egna lögner än vad du redan har gjort. Det verkar onekligen som både din dyslexi och din intelligens har gått i arv eftersom "din farsa" stavar lika illa och formulerar sig precis som en artonårig fjunis. Lägg ner. Avregistrera kontot och håll dig till Lunarstorm.

Killen skall isoleras från omvärlden. Fruktansvärt irriterande med folk som ljuger, än värre deras bortförklaringar.
Citera
2008-05-20, 22:46
  #53
Avstängd
Rentokillers avatar
Alltså, du har blivit rånad 2ggr och misshandlad 1gång.

Nu ska du, vid 15års ålder, börja knapra anabola och börja träna MMA, lycka till i livet.
Citera
2008-05-21, 12:08
  #54
Medlem
bjohos avatar
Krav maga känns som en grymt överskattad grej. De som talar om den verkar tro att det är någon magiskt perfekt kampsport som gör dig osårbar och odödlig. Kul video btw Abschaum, diggar att den 50 kilo lättare och 2 decimeter kortare killen alltid gör sköna saker som att ta stryptag rakt framifrån på en enormt mycket större moståndare, snällt hålla fram kniven rakt framför sig etc. =)

Krav maga är en kampsport som vilken annan som helst. Verkar dessutom som de gör det hela otroligt svårt för sig i videon. Han bryter stryptaget och genomför ett klassiskt armlås, riskabelt och dumt, speciellt mot en tränad motståndare, vad är det för fel på ett vanligt klassiskt knä i familjejuvelerna?
Citera
2008-05-23, 01:39
  #55
Medlem
Thrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liquid Karma
Hur får TS det att gå ihop??

I början av den här tråden skrev du att du är 18 år....och när din "farsa" lånade ditt konto för han blivit blåst på pengar så skrev han att han är 23... ...är din pappa bara 5 år äldre än dig???

Hur går det ihop din ljugande lilla fjortis??

Muhahahaha..............

Men fattar du inte att de va hanns bror som va 23 (reserverar övriga familjemedlemmar till kommande trådar) och så va de farsan som satt på skulden . e de så svårt att förstå

Sen undrar jag lite hur du lyckas sitta 24/7 med bara 44 inlägg? =0
Citera
2008-05-24, 15:50
  #56
Avstängd
Macke!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thram
Men fattar du inte att de va hanns bror som va 23 (reserverar övriga familjemedlemmar till kommande trådar) och så va de farsan som satt på skulden . e de så svårt att förstå

Sen undrar jag lite hur du lyckas sitta 24/7 med bara 44 inlägg? =0




Jag menar ju så fort man går in på FB så är man inloggad på min....
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback