• 1
  • 2
2011-12-30, 15:55
Medlem
Djurmos avatar
Toppen med snabba svar!

Ja, eftersom CyrusGNetWork är en så inarbetad moderator så testar jag först hans förslag. Det här "Wise registry cleaner" verkar ha en "system tune up" funktion som kanske kan vara bra.

Förr körde jag med Uni-Blue, de hade ett sånt "Speed up my PC" -program, ja det vet jag funkade kalas. Deras registerstädare var också riktigt bra, men ja... datorn har ju formaterats om några gånger sedan dess och sådana betalprogram är inte helt enkla att installera om...
Citera
2011-12-30, 16:03
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djurmo
Toppen med snabba svar!

Ja, eftersom CyrusGNetWork är en så inarbetad moderator så testar jag först hans förslag. Det här "Wise registry cleaner" verkar ha en "system tune up" funktion som kanske kan vara bra.

Förr körde jag med Uni-Blue, de hade ett sånt "Speed up my PC" -program, ja det vet jag funkade kalas. Deras registerstädare var också riktigt bra, men ja... datorn har ju formaterats om några gånger sedan dess och sådana betalprogram är inte helt enkla att installera om...

Jag är en hängiven bloggläsare till denna sida -> http://blogg.tkj.se/gratis-program/systemverktyg/

Där tipsas det om fler program. Provar gärna andra program, men var försiktig bara och tar gärna en backup på Windows innan du påbörjar detta experiment.
Citera
2011-12-30, 18:08
Medlem
TorrentLovers avatar
Glöm inte heller risken för trojaner, maskar och virus när man installerar denna typen av program.
Senast redigerad av TorrentLover 2011-12-30 kl. 18:10.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in