2008-05-16, 16:01
Medlem
Gautamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qrik mir
Är inte Martin Timell en ständig etta på floskeltoppen med sina flåshurtiga putslustigheter ; - har du inte alla porschar i garaget?
Är Martin Timell någonsin rolig?
Har Ernst strumpor?
Tack!!! Där sa du det! Martin Timell är exakt en sån tönt som kommer med den här typen av uttryck. Och han hittar hela tiden på nya, så det ska bli så galet kul när han säger det. Tönt!
Citera
2010-11-08, 15:56
Medlem
DrKillerClowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prominenten
"Gör om gör rätt"

är också lite uttjatat...

LITE!!!! Användandet av uttrycket "gör om, gör rätt"är så fruktansvärt töntigt. Dessutom används den ofta av pellejönsar som har fel själva vilket gör det ännu mera irriterande. Vissa fattar bara inte är det är stor skillnad mellan att vara läskunnig och bildad, och i sin iver att visa sin okunskap så stoltserar dom med detta uttryck (kanske för att visa sig myndiga - tragiskt!)
Citera
2010-11-08, 16:01
Medlem
DrKillerClowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gautama
Fan vad jag retar mig på folk som använder sig av massa töntiga metaforer när de syftar på att nån är korkad, såsom "Han har inte alla hästar hemma, han är inte den vassaste kniven i lådan, hissen går inte ända upp, han har inte alla flingor i paketet, Inte alla indianerna i kanoten" osv... Folk som använder dessa fraser är ofta töntiga men vill verka fyndiga och rappa i käften. Allt är väl en enda stor spin-off på Killing-gänget, eller?
Jag håller med. Dock vill jag inflika att "hjulet snurrar men hamstern är död" är faktiskt lite rolig (särskilt om man föreställer sig den där hamstern på rygg, med tungan ute... )
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in