2008-05-15, 15:39
Medlem
SEYTANs avatar
De senaste dagarna när jag ska stänga ner en browser kommer det upp ett felmeddelande: "Fönstret är upptaget. Om du stänger det kan det uppstå problem. Vill du stänga fönstret?"
Det finns ingen ytterligare information och det finns bara alternativet ja att kryssa i.
Vad sjutton är detta? Hjälp en liten okunnig tös grabbar!
Citera
2008-05-15, 15:45
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Lite förenklat kan man säga att du varit inne på en hemsida där du fyllt i något formulär eller liknande - kan vara användarnamn, en sökning eller vad som helst - och sen har din webbläsare inte fått ett svar än. Försöker du då stänga fönstret så berättar Inernet Explorer att det inte är helt klart än, och det finns en risk att det kan uppstå problem framöver ifall du envisas med att avsluta programmet. 'Problemen' kan t ex vara att ett inlägg på Flashback aldrig registreras eftersom du stängt ner webbläsaren innan servern tagit emot texten. Din dator i sig är det ingen fara för.
Citera
2008-05-15, 15:54
Medlem
SEYTANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Lite förenklat kan man säga att du varit inne på en hemsida där du fyllt i något formulär eller liknande - kan vara användarnamn, en sökning eller vad som helst - och sen har din webbläsare inte fått ett svar än. Försöker du då stänga fönstret så berättar Inernet Explorer att det inte är helt klart än, och det finns en risk att det kan uppstå problem framöver ifall du envisas med att avsluta programmet. 'Problemen' kan t ex vara att ett inlägg på Flashback aldrig registreras eftersom du stängt ner webbläsaren innan servern tagit emot texten. Din dator i sig är det ingen fara för.

Så enkelt? Jag som i min paranoida föreställningsvärld trodde att det berodde på att jag verkligen varit inne på fel sidor...
Dåså, då kan man andas ut då!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in