• 1
  • 2
2008-05-14, 20:32
Medlem
Lempunos avatar
Antagligen 100% Bullshit, men idag i skolan så berättade min polare att det är farligt att ha prillan/snusen på höger sida av överläppen, eftersom där går en nerv från hjärnan... Snusar man tillräckligt länge kan snusen då fräta genom slemhinnan och förstöra nerven.. Han påstod sig till och med känna till en kille som blivit nästintill Cp-skadad av detta..

Har googlat, men hittar inget vettigt.. antar att det är bullshit då?
Citera
2008-05-14, 20:34
Medlem
PhantomBlots avatar
Övriga droger -> Tobak

/mod
Citera
2008-05-14, 20:35
Bannlyst
Jag tror att han menar dig och att du inte förstår det.
Han hånar dig.
Citera
Medlem
Neus avatar
Nej.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lempuno
Antagligen 100% Bullshit, men idag i skolan så berättade min polare att det är farligt att ha prillan/snusen på höger sida av överläppen, eftersom där går en nerv från hjärnan... Snusar man tillräckligt länge kan snusen då fräta genom slemhinnan och förstöra nerven.. Han påstod sig till och med känna till en kille som blivit nästintill Cp-skadad av detta..

Har du inte sett på klisterlappen på undersidan av dosorna där det varnas att om man snusar på höger istället för vänster sida ökar risken med att bli cp-skadad till 31.87%
Citera
2008-05-14, 20:36
Bannlyst
Det var det dummaste jag hört.
Citera
Medlem
Flärps avatar
Ja mycket ska man höra...

Jag blir så trött
Citera
Medlem
Känns ju som att de borde tala om det om så vore fallet.
Citera
2008-05-14, 20:38
Medlem
Dummaste jag någonsin hört.

Finns nog fler myter du kommer få höra. Ta allt med en nypa salt.

Snus är snus, du kan ha det vart du vill i käften.
Citera
2008-05-14, 20:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TimothyPrice
Jag tror att han menar dig och att du inte förstår det.
Han hånar dig.

Oj! Det innebär ju att KOMPISEN HADE RÄTT!

.

.

.

.

.

"Cerebral pares, förkortat cp, är ett samlingsnamn för en rad störningar av muskelkontrollen, vilka uppstått på grund av en hjärnskada innan hjärnan är färdigutvecklad, det vill säga under fostertiden, under födseln eller under de första två levnadsåren."

När börjde du snusa?
Citera
2008-05-14, 21:34
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lempuno

Det är sant. Det finns även bla glas, glasfiber, spik och diverse annat vasst i snus.
Citera
2008-05-14, 21:45
Medlem
Ozmeisters avatar
HAHAHAHA dagens garv. Det senaste jag hörde om "nerven" var att man blev blind. Aja rent skitsnack i alla fall.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in