• 1
  • 2
2008-05-14, 18:50
Medlem
Hej. Jag är från norrland och har möjlighet att köpa flunitrazepam 1r.. för 40kr st!?
Är inte det lite väl dyrt?
han betalade 35kr/st för en 100burk. Vist vart han väl lite blåst där?
Vad är ett rimligt pris för en "flu" här uppe i norrland tro?
Stämmer det med 35kr?
2008-05-14, 19:03
Bannlyst
10-15 pris här hos mig
2008-05-14, 19:28
Medlem
Din polare har blivit riktigt bränd. När jag köper 100 pack så får ja dom för 5kr/st
å gatpriserna ligger vanligen på runt 10-12kr/st (max 15kr)... Jag kan tänka mig
att de är lite dyrare i Norrland, men ja skulle aldrig kunna tänka mig att ge mer än
20kr för en däruppe...
2008-05-14, 21:58
Bannlyst
Dom ligger ju på 50krst på plattan och runt 25-30st i förorten i stockholm så det låter inte specielt dyrt. Benso har gått upp som in i helvete i pris den senaste tiden specielt flunisar
2008-05-14, 22:01
Medlem
Spoilsburys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Excluzive_
Hej. Jag är från norrland och har möjlighet att köpa flunitrazepam 1r.. för 40kr st!?
Stämmer det med 35kr?

Pjaw, när det är torka så är 40 spänn bra, har du bättre kontakter så kan du få för 30 kr, ibland ännu billigare (Dock vill ju alla få så mkt som möjligt för dem )
Uppåt i landet kan det kosta stjortan för saker som ska vara billiga
2008-05-14, 22:04
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abel
Dom ligger ju på 50krst på plattan och runt 25-30st i förorten i stockholm så det låter inte specielt dyrt. Benso har gått upp som in i helvete i pris den senaste tiden specielt flunisar

så länge man skiter i dom goA ropparna så kan man få det billigt. 10-12:- st. lösvikt alltså. Köp 5000 så får du ner det till kanske någon enstka krona.

Citat:
Stämmer det med 35kr?

e det 2 mg (och dessutom lösvikt ) o du e sugen så köp skiten, och vänta in bättre läge alt kran
2008-05-14, 22:46
Bannlyst
blev just blåst av en kille med fm1 or 1600 100st har betalt ..vet att jag tog en chans men andå bra kontakt innan plus kolla hans kunskaper lätt....skall ge någon dag till innan jag börjar slänga ut hans namn konto o all annan skit......phhhhhhhuu att man alrdrig kan hitta en kran med allt man behöver.....aja to be continued
2008-05-14, 22:48
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenzoLove_
blev just blåst av en kille med fm1 or 1600 100st har betalt ..vet att jag tog en chans men andå bra kontakt innan plus kolla hans kunskaper lätt....skall ge någon dag till innan jag börjar slänga ut hans namn konto o all annan skit......phhhhhhhuu att man alrdrig kan hitta en kran med allt man behöver.....aja to be continued

skedde detta på internet eller?
2008-05-14, 23:06
Medlem
langaocbs avatar
Citat:

Har jävligt dålig koll på benso-marknaden men det där låter fan rimligt. Har handlat väldigt lite benz det mesta har jag fått gratis på ett eller annat sätt gåvor/stölder/"på köpet kompis". Tappade hakan när jag för en tid sedan blev erbjuden gröna 1mg roppar för 50 spänn styck . Köpte inte då men droger är väl värd det man kan tänka sig att betala? Är jag bakis som fan och får välja mellan att köpa en fm1:a för fyrtio spänn eller ett sexpack follisar för sextio vet jag vad jag skulle välja .
Bor i mellanstor stad btw alltså inte stockholm, gbg, malmö...
2008-05-14, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykonauten
Din polare har blivit riktigt bränd. När jag köper 100 pack så får ja dom för 5kr/st
å gatpriserna ligger vanligen på runt 10-12kr/st (max 15kr)... Jag kan tänka mig
att de är lite dyrare i Norrland, men ja skulle aldrig kunna tänka mig att ge mer än
20kr för en däruppe...

precis vad jag tänkte!
2008-05-14, 23:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
skedde detta på internet eller?
ja nätet .där all handel nu men piller sköts....hushmail typen
2008-05-14, 23:50
Medlem
Jäkla hype kring flu, så bra är dom inte. Max värda 20 kr.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in