• 1
  • 2
2008-05-15, 15:38
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanula
Nog för att jag läste din ursprungsfråga. Men jag uppfattade att du med den hjälp du fick nu kunde ta med dig en laptop till något ställe där inte chefen ser dig och titta på film istället för att arbeta.

Fattar dock nu att du menar att du kan använda resterande avsatt arbetstid för detta problem till att glo på en rulle istället för att göra ingenting. Japp, det tkr jag är okej.
Då kanske du kan läsa alla svaren i fortsättningen och inte anta en massa felaktigheter. Så onödigt att behöva framstå som en idiot på grund av ett missförstånd...
Citera
2008-05-15, 15:49
Medlem
kanulas avatar
Jag läste alla svar, jag lovar. Men du skriver inte att du kan använda resterande avsatt arbetstid till att titta på film. Du skriver däremot att det du nu kan titta på film och få betalt för det (inte ordagrant).

Det måste man tolka rätt. DET gjorde jag inte, så mycket kan jag erkänna.
Citera
2008-05-15, 15:53
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Jag läste alla svar, jag lovar. Men du skriver inte att du kan använda resterande avsatt arbetstid till att titta på film. Du skriver däremot att det du nu kan titta på film och få betalt för det (inte ordagrant).

Det måste man tolka rätt. DET gjorde jag inte, så mycket kan jag erkänna.
Och då ska du avstå från att kommentera.
Citera
2008-05-15, 16:03
Medlem
kanulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Och då ska du avstå från att kommentera.

Jaså, det säger du. Men kan du tala om för mig hur jag skulle kunna veta att jag tolkat situationen fel?
Citera
2008-05-15, 18:58
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Jaså, det säger du. Men kan du tala om för mig hur jag skulle kunna veta att jag tolkat situationen fel?
Har du så dålig koll så ska du kanske inte uttala dig om hur du skulle känna dig om du var på min arbetsplats ifall det inte är något TS efterfrågar.
Citera
2008-05-15, 19:08
Medlem
kanulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Har du så dålig koll så ska du kanske inte uttala dig om hur du skulle känna dig om du var på min arbetsplats ifall det inte är något TS efterfrågar.

Du svarade aldrig på min fråga...

Äsch, ska vi inte lägga ner detta å sluta fred istället?
Citera
2008-05-16, 10:11
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Du svarade aldrig på min fråga...
Enkelt, du skulle kollat länken jag fick.
Citat:
Äsch, ska vi inte lägga ner detta å sluta fred istället?
Låter som en bra idé.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in