2008-05-14, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M_A_R
I övrigt börjar jag bli lite besviken på dig Elias Lucard. Det är som om du är förbannad för att du inte räknas som vit eller accepteras som vit. Du är bara en svartskalle bland andra, och verkar ha uppenbara komplex för detta. Lite tråkigt att läsa denna självömkan i inlägg efter inlägg.

Jag håller med, du har gått på defensiven och börjat bli en i mängden bland de som vevar på med "men svenskar våldtar faktiskt också" eller vad det nu kan vara. Acceptera dig själv och gör det bästa av situationen istället. Genom att utveckla komplex och bli bitter mot svenskar och vita nordeuropéer gör du dig själv bara till ett verktyg för du vet vilka. Det är bättre att ägna sig åt att med hedern i behåll motarbeta globalisternas agenda och försöka motstå den alienering och rotlöshet de skapat så att man inte blir bara ännu en kugge i deras maskineri.
Citera
2008-05-14, 23:43
Bannlyst
Citat:
Och vad är det för fel på makaroner och köttbullar? Komplettera med grönsaker och lite frukt, och du har en komplett måltid.

Vem som helst kan laga god mat.. själv står jag för matlagningen här hemma, och hittar allehanda goda recept ute på internet. Det är inte särskilt svårt.

Inget fel med hederliga makaroner och köttbullar, brukar bli mer det än pizza.

En god pizza måste lagas men en stor portion kärlek och det klarar araber och juggar bra av till skillnad från svenskar.
Citera
2008-05-14, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hithere
En god pizza måste lagas men en stor portion kärlek och det klarar araber och juggar bra av till skillnad från svenskar.

Jag gör faktiskt väldigt god pizza hemma nån gång ibland, fast jag skulle inte vilja göra pizzor hela dagarna någon längre period.
Citera
2008-05-14, 23:56
Medlem
M_A_Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hithere
Inget fel med hederliga makaroner och köttbullar, brukar bli mer det än pizza.

Ja, om dessa arabiska hedersmän tillagar sina pizzor med samma stora kärlek som de behandlar sina egna döttrar, så är vi ju "home free".
Citera
2008-05-15, 00:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Jag gör faktiskt väldigt god pizza hemma nån gång ibland, fast jag skulle inte vilja göra pizzor hela dagarna någon längre period.

Roligt för dig.

Citat:
Ursprungligen postat av M A R
Ja, om dessa arabiska hedersmän tillagar sina pizzor med samma stora kärlek som de behandlar sina egna döttrar, så är vi ju "home free".

Visst är de hårda men det kanske är bättre så än att låta sina döttrar börja supa vid 14 års åldern som sedan hamnar i ett behandlingshem?

Pizzor är något de kan laga, det vet alla som varit ute i det härliga mångkulturella samhället.
Citera
2008-05-15, 00:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ez dut ulertzen
Jo, det är säkert anledningen till att det blir sån stor segregation, men jag undrar varför det är just pizza.
Man ser ju aldrig en arabisk korvgubbe, bagare eller konditor. Varför har inte araber gett sig in på dessa branscher?

arabisk eller iaf blattisk korvgubbe har jag sett på Drottninggatan.

Men ett jobb som BARA sköts av araber och andra blattar samt somalier och negrer är toaletterna på T-Centralen.

Vi svenskar ska vara glada över att blattarna sköter det jobb vi inte vill ha.
På Berns är alla anställda svenskar, utom städarna som är araber
Citera
2008-05-15, 00:14
Medlem
Citat:
Visst håller jag med om att ett folk som inte kämpar inte förtjänar att överleva. Den som är som en mask förtjänar att bli nertrampad.. var det inte så den store filosofen Immanuel Kant sa på ett ungefär? Återigen, jag har inget emot feghet, så länge det inte förändrar demografin. Svenskens feghet är egentligen det yttersta tecknet på civilisation. Japaner är, sin våldsamma historia till trots, tio ggr fegare i karaktären än vad svenskarna är, och ännu räddare för att sticka ut. Ändå är det ingen som tycker japaner är fega och omanliga. Förmodligen för att de inte släppt in en massa äckliga invandrare som snyltar och parasiterar på dem, för att sedan snacka skit om dem.

Vlad Tepes sparkade muslimröv, visst.. men ingen verkar känna till namnet Jan Sobieski.. polacken som besegrade turkarna i slaget om Wien 1683. Jag hoppas Hollywood gör en storfilm om honom. Det är inte politiskt korrekt i dagens läge att göra en sån film, därför hoppas jag att Mel Gibson gör den. Han har gjort filmer som retat många, framför allt judar.

I övrigt börjar jag bli lite besviken på dig Elias Lucard. Det är som om du är förbannad för att du inte räknas som vit eller accepteras som vit. Du är bara en svartskalle bland andra, och verkar ha uppenbara komplex för detta. Lite tråkigt att läsa denna självömkan i inlägg efter inlägg.

Han räknas som "vit" det är bara du och många andra som inte vet vad ordet vit betyder.
Citera
2008-05-15, 00:17
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Visst håller jag med om att ett folk som inte kämpar inte förtjänar att överleva. Den som är som en mask förtjänar att bli nertrampad.. var det inte så den store filosofen Immanuel Kant sa på ett ungefär? Återigen, jag har inget emot feghet, så länge det inte förändrar demografin. Svenskens feghet är egentligen det yttersta tecknet på civilisation. Japaner är, sin våldsamma historia till trots, tio ggr fegare i karaktären än vad svenskarna är, och ännu räddare för att sticka ut. Ändå är det ingen som tycker japaner är fega och omanliga. Förmodligen för att de inte släppt in en massa äckliga invandrare som snyltar och parasiterar på dem, för att sedan snacka skit om dem.
Nja, japaner är inte fega. Säga vad man vill om de där gulingarna, men de har långa traditioner av kampsport, och framför allt präglas de av ett mycket starkt hederstänkande, och du vet väl själv hur viktigt det här med heder är när det handlar om mod?

Kolla på araberna t.ex. Araber är ju idioter, de har många dåliga sidor som folkslag, men de präglas ändå av ett hederstänkande, och trots att Israel med hjälp av USA är mäktigare än hela arabvärlden, så ger sig inte araberna trots enorma förluster i människoliv när de krigar mot Israel.

Heder gör en lite modigare helt enkelt. Och det är ju problemet med er svenskar: ni saknar heder, därför tillåter ni att beniga blattar jävlas med er på hemmaplan.
Citat:
Vlad Tepes sparkade muslimröv, visst.. men ingen verkar känna till namnet Jan Sobieski.. polacken som besegrade turkarna i slaget om Wien 1683. Jag hoppas Hollywood gör en storfilm om honom. Det är inte politiskt korrekt i dagens läge att göra en sån film, därför hoppas jag att Mel Gibson gör den. Han har gjort filmer som retat många, framför allt judar.
En Mel Gibson regisserad film som behandlar Vlad Tepes eller valfri islam-spöare, hade rockat!
Citat:
Nja, jag har inga direkta komplex så sett. Sanningen är att jag är helt vit, men det har ni svårt att acceptera bara för att jag inte är från Sverige. Ni betraktar ju inte ens Babianen som vit trots att han är europé: löjligt. Men det är inte ens det det handlar om egentligen, jag är inte ute efter någon slags "vit acceptans" från ert håll. Era åsikter om mig skiter jag i. Det som är störande däremot är hur ni försöker framhålla er själva som höjden av mänsklighet och alla andra som djur; helt klart en judisk mentalitet över det hela. Du vet väl M_A_R, att det är judarna som hävdar att gojim är djur och att de själva är moraliskt överlägsna oss gojim? Snälla, är det någon som har komplex så är det ju fan du, M_A_R, eftersom du inte får leva upp till dina chauvinism-fantasier, och du är avundsjuk på judarna du hatar eftersom judarna får göra det du inte får göra. Du erkänner ju själv att du vill kopiera judarna, säger ju en hel del om hur originell du är. Så eftersom du inte får leva upp till judarnas chauvinism så spenderar du din fritid på att reta araber på Flashback för att baka pizzor.

Hade alla svenskar varit som du, M_A_R, så hade jag inte haft några större problem med att se Sverige gå under. I mina ögon så är du inte bättre än judarna och araberna. Skillnaden är att typer som du själv är politiskt maktlösa för stunden och utgör inget större hot, därför bryr jag mig inte om särskilt mycket att bekämpa eran ideologi rent intellektuellt.
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Jag håller med, du har gått på defensiven och börjat bli en i mängden bland de som vevar på med "men svenskar våldtar faktiskt också" eller vad det nu kan vara. Acceptera dig själv och gör det bästa av situationen istället. Genom att utveckla komplex och bli bitter mot svenskar och vita nordeuropéer gör du dig själv bara till ett verktyg för du vet vilka. Det är bättre att ägna sig åt att med hedern i behåll motarbeta globalisternas agenda och försöka motstå den alienering och rotlöshet de skapat så att man inte blir bara ännu en kugge i deras maskineri.
Det är inte den vanliga svensken jag har något emot. Tvärtom så tycker jag bra om vanliga svenskar, kommer bra överens med dem, har bra erfarenheter av dem, etc.

Däremot "realisterna" som hänger på det här forumet är ju inget annat än avskyvärda typer. Det handlar inte heller om några komplex och jag är knappast på defensiven. Jag tycker bara att det är kul att argumentera emot det ni säger för att ni själva vet ju att mycket av det ni säger inte stämmer.
Senast redigerad av EliasAlucard 2008-05-15 kl. 00:32.
Citera
2008-05-15, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ez dut ulertzen
Tidigare idag kände jag hungern smyga på mig och bestämde mig för att genast uppsöka närmaste pizzeria.
Till min stora förvåning var resaturangen ägd av en svensk (tror jag iaf, lät inte osvensk).
Detta ledde till att jag började fundera över varför just pizza-branschen är den som har tagits över av invandrare, i synnerhet från mellanöstern, trots att pizza är från Neapel. Jag kom inte på någon bra anledning, det verkar väldigt ologiskt.
Någon som har en teori om det hela?
Vänligen avstå från klyschor som "det är det enda jobb de kan få, vem fan vill baka pizza!".

Ber om ursäkt om det redan finns en tråd om det hela, sökte lite men orkade inte slösa massa tid.

Till denna fråga finns ett hur enkelt svar som helst. Skandinaver älskar att äta pizza. Muslimer och araber har svårt att få jobb även om de är 100 gånger bättre i skolan än medelsvensken. Pizzerian är det enda sättet att jobba och tjäna pengar på.

Det är en enkel restaurang och man kan beställa maten för avhämtning. Ingen svensk skulle gå och sätta sig ner på en finare restaurang av han visste att den drevs av muslimer.

Däremot så avgudar svenskar av någon konstig andledning kineser trots att de inte har ett skit gemensamt med detta folk.

Hela svenska familjer kan sitta på kinakrogar och glatt smila till de kinesiska värdarna.

Det ironiska i allting är att Pizzan ursprungligen kommer i från Grekland och importerades till Neapel. Alltså den har inte ett minsta med de muslimer som driver pizzerior i Sverige att göra.

Sedan är ju även skinkan(grisen) en viktig produkt om man skall göra goda pizzor.
Senast redigerad av Romano 2008-05-15 kl. 00:32.
Citera
2008-05-15, 01:03
Bannlyst
TS ska inte få skit för hans frågeställning är intressant MEN dessa som gnäller på att blattar bakar pizza, var glada att dom har ett sånt skitjobb. Dom ska ha cred för att dom faktiskt vet sin plats i samhället, kebab- och pizza-folket.

Tänkte faktiskt på det senast idag när jag åt en kebabtallrik i centrum, och jag tänkte också att det är ett extremt bra jobb där vi kan få tjänster av ett folk som vi inte vill lära känna eller som vi inte passar ihop med! Det är en mycket bra plats i samhället för muslimer. Jag menar, tänk på varenda svenssongubbe och svenssontant som kan njuta av en hämtad fet kebabtallrik som sista minuten-middag men absolut inte skulle vilja att tillagarna kom nära deras dotter.

Jag åker taxi hem full och seg, körd av en blatte, dagen efter går jag ner och köper en bakfyllepizza, bakad av en blatte. Men jag slipper ha dom i mitt hus och i mitt liv, slipper ha dom på förkrök, slipper ha dom i mina relationstrubbel, ja den enda plats dom har innaför mitt livs mur är att dom ger mig billig föda och hemskjuts ibland, eller ser till att toaletten jag pissar på ute inte längre är nedsprutad med lösbajs.

För övrigt känner jag också igen mig på Romanos inlägg om kineser, jag känner mig mer bekväm om jag sitter på en lugn kinakrog på kvällen med behaglig personal, än som ensam svenne på ett kebab/pizza hak med "araber" som gormar på varandra bakom disken, det tycker jag inte är särskilt trevligt faktiskt. Jag avgudar dock inte kineser, pratar sällan med dom.
Senast redigerad av cnash 2008-05-15 kl. 01:06.
Citera
2008-05-15, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Heder gör en lite modigare helt enkelt. Och det är ju problemet med er svenskar: ni saknar heder, därför tillåter ni att beniga blattar jävlas med er på hemmaplan.

Jo, det är ju normalt för ett folk att ha heder när man har ledare som ser ner på en?

Det intressanta här är att ett nationalistiskt tänkande är det enda det Svenska folket behöver. Don't you agree?
Citera
2008-05-15, 11:21
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aake
Så varför befinner sig Babianen här istf att befinna sig bland sitt folk kalderasherna hemma i Rumänien?

Vad jag hört är Rumänien ett ännu efterblivet land men de har endast en väg att gå efter kommunistoket, dvs uppåt. Alltså repatriera Babianerna så att de kan bygga upp sina egna länder igen av egen kraft. Svensken har ingen som helst skyldighet att bidra ekonomiskt till den processen.

Babianen eller situationen i dennes hemland är inte Topic i denna tråd. Kan det vara så att jag täppte till truten på er och att ni nu måste gå OT för att inte framstå som alldeles bortgjorda?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in