Citat:
Ursprungligen postat av M_A_R
Visst håller jag med om att ett folk som inte kämpar inte förtjänar att överleva. Den som är som en mask förtjänar att bli nertrampad.. var det inte så den store filosofen Immanuel Kant sa på ett ungefär? Återigen, jag har inget emot feghet, så länge det inte förändrar demografin. Svenskens feghet är egentligen det yttersta tecknet på civilisation. Japaner är, sin våldsamma historia till trots, tio ggr fegare i karaktären än vad svenskarna är, och ännu räddare för att sticka ut. Ändå är det ingen som tycker japaner är fega och omanliga. Förmodligen för att de inte släppt in en massa äckliga invandrare som snyltar och parasiterar på dem, för att sedan snacka skit om dem.
Nja, japaner är inte fega. Säga vad man vill om de där gulingarna, men de har långa traditioner av kampsport, och framför allt präglas de av ett mycket starkt hederstänkande, och du vet väl själv hur viktigt det här med heder är när det handlar om mod?
Kolla på araberna t.ex. Araber är ju idioter, de har många dåliga sidor som folkslag, men de präglas ändå av ett hederstänkande, och trots att Israel med hjälp av USA är mäktigare än hela arabvärlden, så ger sig inte araberna trots enorma förluster i människoliv när de krigar mot Israel.
Heder gör en lite modigare helt enkelt. Och det är ju problemet med er svenskar: ni saknar heder, därför tillåter ni att beniga blattar jävlas med er på hemmaplan.
Citat:
Vlad Tepes sparkade muslimröv, visst.. men ingen verkar känna till namnet Jan Sobieski.. polacken som besegrade turkarna i slaget om Wien 1683. Jag hoppas Hollywood gör en storfilm om honom. Det är inte politiskt korrekt i dagens läge att göra en sån film, därför hoppas jag att Mel Gibson gör den. Han har gjort filmer som retat många, framför allt judar.
En Mel Gibson regisserad film som behandlar Vlad Tepes eller valfri islam-spöare, hade rockat!
Citat:
I övrigt börjar jag bli lite besviken på dig Elias Lucard. Det är som om du är förbannad för att du inte räknas som vit eller accepteras som vit. Du är bara en svartskalle bland andra, och verkar ha uppenbara komplex för detta. Lite tråkigt att läsa denna självömkan i inlägg efter inlägg.
Nja, jag har inga direkta komplex så sett. Sanningen är att jag är helt vit, men det har ni svårt att acceptera bara för att jag inte är från Sverige. Ni betraktar ju inte ens Babianen som vit trots att han är europé: löjligt. Men det är inte ens det det handlar om egentligen, jag är inte ute efter någon slags "vit acceptans" från ert håll. Era åsikter om mig skiter jag i. Det som är störande däremot är hur ni försöker framhålla er själva som höjden av mänsklighet och alla andra som djur; helt klart en judisk mentalitet över det hela. Du vet väl M_A_R, att det är judarna som hävdar att gojim är djur och att de själva är moraliskt överlägsna oss gojim? Snälla, är det någon som har komplex så är det ju fan du, M_A_R, eftersom du inte får leva upp till dina chauvinism-fantasier, och du är avundsjuk på judarna du hatar eftersom judarna får göra det du inte får göra. Du erkänner ju själv att du vill kopiera judarna, säger ju en hel del om hur originell du är. Så eftersom du inte får leva upp till judarnas chauvinism så spenderar du din fritid på att reta araber på Flashback för att baka pizzor.
Hade alla svenskar varit som du, M_A_R, så hade jag inte haft några större problem med att se Sverige gå under. I mina ögon så är du inte bättre än judarna och araberna. Skillnaden är att typer som du själv är politiskt maktlösa för stunden och utgör inget större hot, därför bryr jag mig inte om särskilt mycket att bekämpa eran ideologi rent intellektuellt.
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Jag håller med, du har gått på defensiven och börjat bli en i mängden bland de som vevar på med "men svenskar våldtar faktiskt också" eller vad det nu kan vara. Acceptera dig själv och gör det bästa av situationen istället. Genom att utveckla komplex och bli bitter mot svenskar och vita nordeuropéer gör du dig själv bara till ett verktyg för du vet vilka. Det är bättre att ägna sig åt att med hedern i behåll motarbeta globalisternas agenda och försöka motstå den alienering och rotlöshet de skapat så att man inte blir bara ännu en kugge i deras maskineri.
Det är inte den vanliga svensken jag har något emot. Tvärtom så tycker jag bra om vanliga svenskar, kommer bra överens med dem, har bra erfarenheter av dem, etc.
Däremot "realisterna" som hänger på det här forumet är ju inget annat än avskyvärda typer. Det handlar inte heller om några komplex och jag är knappast på defensiven. Jag tycker bara att det är kul att argumentera emot det ni säger för att ni själva vet ju att mycket av det ni säger inte stämmer.