2008-05-14, 21:22
Medlem
BlueStars avatar
Eftersom det var invandrare som började baka pizzor i Sverige är det väl inte så konstigt om det mest är invandrare som sysslar med detta. Det har väl helt enkelt av just den anledningen blivit så att invandrare ser detta som ett "invandraryrke".

OffT: Babianen har visserligen till stor del rätt i många av sina analyser av Sverige, svenskarna, och svenskheten, men han är inte särskilt konstruktiv utan väldigt nedlåtande och då reagerar folk med taggarna utåt och har svårt att ta till sig hans resonemang.
Citera
2008-05-14, 21:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
I mitt land slogs vi mot muslimerna i flera hundra år. Vi slogs mot elaka muslimer som försökte gör oss illa med stora svärd. Ni springer och gråter över muslimer som försöker sälja er kebab eller begagnade bilar. I värsta fall försöker de råna er på mobiltelefonen. Och detta kallar ni då för invansion och krig och allt vad det är. Det får er att överge era hem och fly från stora delar av städerna. Hur mycket jag än försöker så kan jag inte annat än förakta sådana människor. Ni får det ni förtjänar, helt enkelt.

Kan inget annat än att hålla med här. Faktiskt till och med komiskt när du uttrycker dig så.
Citera
2008-05-14, 21:41
Medlem
Aakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hithere
Kan inget annat än att hålla med här. Faktiskt till och med komiskt när du uttrycker dig så.

Så varför befinner sig Babianen här istf att befinna sig bland sitt folk kalderasherna hemma i Rumänien?

Vad jag hört är Rumänien ett ännu efterblivet land men de har endast en väg att gå efter kommunistoket, dvs uppåt. Alltså repatriera Babianerna så att de kan bygga upp sina egna länder igen av egen kraft. Svensken har ingen som helst skyldighet att bidra ekonomiskt till den processen.
Citera
2008-05-14, 21:57
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
Citat:
I mitt land slogs vi mot muslimerna i flera hundra år. Vi slogs mot elaka muslimer som försökte gör oss illa med stora svärd. Ni springer och gråter över muslimer som försöker sälja er kebab eller begagnade bilar. I värsta fall försöker de råna er på mobiltelefonen. Och detta kallar ni då för invansion och krig och allt vad det är. Det får er att överge era hem och fly från stora delar av städerna. Hur mycket jag än försöker så kan jag inte annat än förakta sådana människor. Ni får det ni förtjänar, helt enkelt.

"Vi" slogs? Du var inte ens född. Du har aldrig slagits i hela ditt liv, du har flyttat till Sverige och VI har försörjt dig för att vi varit blödiga. Ett uppenbart misstag.
Citera
2008-05-14, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ez dut ulertzen
Nej det tror jag inte, jag anser att intelligens är någonting oberört av rastillhörighet.

Ja det kan man ju anse, fast då har man fel.
Citera
2008-05-14, 22:47
Medlem
Citat:
Jag tror att många svenskar egentligen - kanske undermedvetet - är fyllda av självförakt. Och då är det inte konstigt att man blir bitter när man ser andra vara stolta över sina ursprung.

I den mån detta stämmer så tror jag det till stor del är ett resultat av den chockterapi med social ingenjörskonst som Sverige genomgick under andra halvan av 1900-talet. Väldigt många är vilsna och det har nog med gamla klasstrukturer, upplösandet av familjen, splittrandet av släkter och unga och gamla, påtvingad flytt till städerna, sekulariseringen och en hel del annat. Fredrik Lindström berörde en del av detta i sin intressanta serie "Världens modernaste land".
Citera
2008-05-14, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PreDampor
Aldrig sett en neger baka pizza. ENDAST araber bergsturkar och juggar.

Var glad för det, hellre bersgturkar och juggar än negrer som tallar på min mat, om man nu måste välja.
Citera
2008-05-14, 22:51
Medlem
Citat:
Men det är ju väl inte så svårt att lista ut varför det bara är turkar och araber som jobbar i pizzerior. Hade förmodligen vart likadant om svenskarna kunde laga pizzor, sådana som är ätbara.

Det handlar nog mer om att de mörka fifflar mycket mer och kan utnyttja sin släkt, och inte att förglömma, erhålla massa bidrag från svenska skattebetalare.
Citera
2008-05-14, 22:56
Medlem
Citat:
Därför att svensken i gemen är feg och konformistisk. Detta vet han om men vill samtidigt inte erkänna. Då går han runt och bär på en känsla av skam över den kuvade sociala tillvaro i vilken han framlever.

Tyvärr har du rätt. Jag är glad att jag är väldigt "osvensk" i det avseendet, även om det inte är nåt som vanligtvis uppskattas i samhället. En slags feghetens eller konformismens diktatur råder och de fega hatar verkligen de få som inte är fega. De hatar folk som vågar säga sanningen och som vågar säga vad de verkligen tycker eftersom de tvingar dem att ta ställning och att konfronteras med sin egen feghet. Detta är inte bara svenskt utan känns som något som går igen mer eller mindre bland de nordeuropeiska folken och vita amerikaner av nordeuropeisk härkomst också. Samtidigt är det dessa folk som utsatts allra mest för de utvaldas indoktrinering, propaganda och sociala ingenjörskonst.
Citera
2008-05-14, 23:13
Medlem
M_A_Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Ja, visst är det ironiskt? Här sitter de renrasiga Übermensch ariska realisterna och skryter om deras rasliga överlägsenhet på Flashbacks forum och hur grym deras ras är, när de skiter ner sig för några araber som säljer pizzor och kebab, och börjar gnälla om "folkmord" trots att det är bäst levnadsstandard i världen i Sverige. Dessutom har de fräckheten att verbalt förnedra rumäner och Dracula. Hade det inte varit för Vlad Tepes så hade den riktiga musliminvasionen ägt rum i norra Europa redan på 1600-talet.

Det värsta är ju det att de inte ens kan respektera andra icke-muslimska folkslag. Ibland funderar man på om de verkligen får vad de förtjänar, med tanke på deras nedlåtande attityd.

Visst håller jag med om att ett folk som inte kämpar inte förtjänar att överleva. Den som är som en mask förtjänar att bli nertrampad.. var det inte så den store filosofen Immanuel Kant sa på ett ungefär? Återigen, jag har inget emot feghet, så länge det inte förändrar demografin. Svenskens feghet är egentligen det yttersta tecknet på civilisation. Japaner är, sin våldsamma historia till trots, tio ggr fegare i karaktären än vad svenskarna är, och ännu räddare för att sticka ut. Ändå är det ingen som tycker japaner är fega och omanliga. Förmodligen för att de inte släppt in en massa äckliga invandrare som snyltar och parasiterar på dem, för att sedan snacka skit om dem.

Vlad Tepes sparkade muslimröv, visst.. men ingen verkar känna till namnet Jan Sobieski.. polacken som besegrade turkarna i slaget om Wien 1683. Jag hoppas Hollywood gör en storfilm om honom. Det är inte politiskt korrekt i dagens läge att göra en sån film, därför hoppas jag att Mel Gibson gör den. Han har gjort filmer som retat många, framför allt judar.

I övrigt börjar jag bli lite besviken på dig Elias Lucard. Det är som om du är förbannad för att du inte räknas som vit eller accepteras som vit. Du är bara en svartskalle bland andra, och verkar ha uppenbara komplex för detta. Lite tråkigt att läsa denna självömkan i inlägg efter inlägg.
Citera
2008-05-14, 23:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Det handlar nog mer om att de mörka fifflar mycket mer och kan utnyttja sin släkt, och inte att förglömma, erhålla massa bidrag från svenska skattebetalare.

Nej, det handlar om att de kan laga pizzor till skillnad från svenskar. Makaroner och köttbullar, det är mer svenskens stil.
Citera
2008-05-14, 23:37
Medlem
M_A_Rs avatar
Citat:
Nej, det handlar om att de kan laga pizzor till skillnad från svenskar. Makaroner och köttbullar, det är mer svenskens stil.

Och vad är det för fel på makaroner och köttbullar? Komplettera med grönsaker och lite frukt, och du har en komplett måltid.

Vem som helst kan laga god mat.. själv står jag för matlagningen här hemma, och hittar allehanda goda recept ute på internet. Det är inte särskilt svårt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in