Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Ja, visst är det ironiskt? Här sitter de renrasiga Übermensch ariska realisterna och skryter om deras rasliga överlägsenhet på Flashbacks forum och hur grym deras ras är, när de skiter ner sig för några araber som säljer pizzor och kebab, och börjar gnälla om "folkmord" trots att det är bäst levnadsstandard i världen i Sverige. Dessutom har de fräckheten att verbalt förnedra rumäner och Dracula. Hade det inte varit för Vlad Tepes så hade den riktiga musliminvasionen ägt rum i norra Europa redan på 1600-talet.
Det värsta är ju det att de inte ens kan respektera andra icke-muslimska folkslag. Ibland funderar man på om de verkligen får vad de förtjänar, med tanke på deras nedlåtande attityd.
Visst håller jag med om att ett folk som inte kämpar inte förtjänar att överleva. Den som är som en mask förtjänar att bli nertrampad.. var det inte så den store filosofen Immanuel Kant sa på ett ungefär? Återigen, jag har inget emot feghet, så länge det inte förändrar demografin. Svenskens feghet är egentligen det yttersta tecknet på civilisation. Japaner är, sin våldsamma historia till trots, tio ggr fegare i karaktären än vad svenskarna är, och ännu räddare för att sticka ut. Ändå är det ingen som tycker japaner är fega och omanliga. Förmodligen för att de inte släppt in en massa äckliga invandrare som snyltar och parasiterar på dem, för att sedan snacka skit om dem.
Vlad Tepes sparkade muslimröv, visst.. men ingen verkar känna till namnet Jan Sobieski.. polacken som besegrade turkarna i slaget om Wien 1683. Jag hoppas Hollywood gör en storfilm om honom. Det är inte politiskt korrekt i dagens läge att göra en sån film, därför hoppas jag att Mel Gibson gör den. Han har gjort filmer som retat många, framför allt judar.
I övrigt börjar jag bli lite besviken på dig Elias Lucard. Det är som om du är förbannad för att du inte räknas som vit eller accepteras som vit. Du är bara en svartskalle bland andra, och verkar ha uppenbara komplex för detta. Lite tråkigt att läsa denna självömkan i inlägg efter inlägg.