Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Nja, japaner är inte fega. Säga vad man vill om de där gulingarna, men de har långa traditioner av kampsport, och framför allt präglas de av ett mycket starkt hederstänkande, och du vet väl själv hur viktigt det här med heder är när det handlar om mod?
Kolla på araberna t.ex. Araber är ju idioter, de har många dåliga sidor som folkslag, men de präglas ändå av ett hederstänkande, och trots att Israel med hjälp av USA är mäktigare än hela arabvärlden, så ger sig inte araberna trots enorma förluster i människoliv när de krigar mot Israel.
Heder gör en lite modigare helt enkelt. Och det är ju problemet med er svenskar: ni saknar heder, därför tillåter ni att beniga blattar jävlas med er på hemmaplan.
Jag tycker om kampsport. Har själv tränat tre olika. Men visst är japaner fega. De skiter knäck i en spiral av rädsla för att sticka ut. Ingen vågar säga rakt ut vad han/hon tycker.
"Araberna"? Du menar palestinierna, och några terrorister från andra muslimska länder? Fan, Saudi-arabien är ju t.o.m i praktiken allierade med USA. När Israel bombade Libanon, vad gjorde Arabförbundet då? Svar: ingenting. Så mycket för deras "heder". Det är möjligt att arab-allmänheten i andra länder är förbannade på väst och Israel, men face it.. REGIMERNA i de olika arab-länderna skiter i palestinierna, de är som zigenare för dem. Jag pissar på deras s.k "heder".
Det är sant att svenskarna har en annorlunda syn på heder. För en svensk är heder = att arbeta och göra rätt för sig, och inte ligga någon till last. Man är inte lika extrem i sitt synsätt på heder som många mer exotiska folkslag, och detta har sina rötter i vårt biologiska förflutna. Jag är bara glad att vi i Norden inte är lika pajasmaskulina som män från "hederskulturer".
Citat:
En Mel Gibson regisserad film som behandlar Vlad Tepes eller valfri islam-spöare, hade rockat!
Instämmer.
Citat:
Nja, jag har inga direkta komplex så sett. Sanningen är att jag är helt vit, men det har ni svårt att acceptera bara för att jag inte är från Sverige. Ni betraktar ju inte ens Babianen som vit trots att han är europé: löjligt. Men det är inte ens det det handlar om egentligen, jag är inte ute efter någon slags "vit acceptans" från ert håll. Era åsikter om mig skiter jag i. Det som är störande däremot är hur ni försöker framhålla er själva som höjden av mänsklighet och alla andra som djur; helt klart en judisk mentalitet över det hela. Du vet väl M_A_R, att det är judarna som hävdar att gojim är djur och att de själva är moraliskt överlägsna oss gojim? Snälla, är det någon som har komplex så är det ju fan du, M_A_R, eftersom du inte får leva upp till dina chauvinism-fantasier, och du är avundsjuk på judarna du hatar eftersom judarna får göra det du inte får göra. Du erkänner ju själv att du vill kopiera judarna, säger ju en hel del om hur originell du är. Så eftersom du inte får leva upp till judarnas chauvinism så spenderar du din fritid på att reta araber på Flashback för att baka pizzor.
Att vara "vit" i nordliga rasisters ögon är mer än bara hudfärg, det är helheten som räknas. Även om din hud är kritivit, så kan man säkert ändå utläsa att du är utlänning, eller har jag fel? Även om man skulle måla negrer vita och blondera deras hår och sätter blå kontaktlinser i ögonen på dem, så skulle man ändå klart och tydligt kunna se att de inte är "vårt" folk. Du är helt enkelt förbannad för att rasisterna här på forumet inte accepterar dig TROTS att du har ljus hud och är starkt anti-islam. Du tycker religionen är viktig, men de flesta av oss rasister förkastar religionen rakt av. Vi ser våra religioner som grenar på samma ruttna träd. Det är inget fel att kopiera judiska evolutionära grupp-strategier, de är ju onekligen väldigt framgångsrika, inte sant? Tycker du asiaterna gör fel som kopierar våra uppfinningar? Tycker du att vi borde skitit i att kopiera användandet av kompassen, för att den uppfanns i Kina? Sen, att du inte gillar mina übermensch-fasoner är ju inget jag kan rå för. Tänker knappast ändra på mig för din skull.
Vad gäller Babianen så gjorde han ju klart för oss från första stund, att han var en BLATTE, och därför har vi också betraktat honom som en BLATTE. Och nog är väl rumäner i gemen ändå rätt så svartmuskiga jämfört med oss nordbor, även om det säkert finns ett och annat ljust undantag? Babianen skulle ändå säkerligen bli förolämpad om vi tyckte att han var en av "oss".
Citat:
Hade alla svenskar varit som du, M_A_R, så hade jag inte haft några större problem med att se Sverige gå under. I mina ögon så är du inte bättre än judarna och araberna. Skillnaden är att typer som du själv är politiskt maktlösa för stunden och utgör inget större hot, därför bryr jag mig inte om särskilt mycket att bekämpa eran ideologi rent intellektuellt.Det är inte den vanliga svensken jag har något emot. Tvärtom så tycker jag bra om vanliga svenskar, kommer bra överens med dem, har bra erfarenheter av dem, etc.
Däremot "realisterna" som hänger på det här forumet är ju inget annat än avskyvärda typer. Det handlar inte heller om några komplex och jag är knappast på defensiven. Jag tycker bara att det är kul att argumentera emot det ni säger för att ni själva vet ju att mycket av det ni säger inte stämmer.
Jag älskar realisterna på det här forumet. Ni vet vilka ni är. Kloka, verbala människor, som har vaknat upp ur sin Törnrosa-sömn och öppnat ögonen.
Som du själv påpekar tidigare i detta inlägg, så är inte vår "svennighet" särskilt mycket att komma med i kampen mot helt skrupelfria blattar. Det funkade fint i ett rashomogent samhälle, men är inte helt effektivt i ett mångkulturellt kloak-samhälle. När man spelar hårdboll med tredje världens svartmuskiga drägg, så får man allt vara hård själv, och detta kan resultera i att vi blir mer lika "dem andra". Men jag litar på att vår inre biologiska kompass leder oss rätt igen. Vi har trots allt en naturlig godhet som dessa bruna människor inte har, och det är väl denna insikt som retar dig.