Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1. Enda gången jag har varit i Malmö var när jag köpte min kamphund. Så där har du naturligtvis mer koll än vad jag har. Men du kan forfarande inte snacka bort siffrorna. Genom att segregera er så lämna ni ju över område efter område till blattarna. Det är en defensiv strategi som inte håller i längden. Och det vet du nog själv.
2. Svenskarna kommer naturligtvis inte att bli utplånade. De framgångsrika kommer att anpassa sig till blattarnas kulturer, i en eller annan form. Resten kan ju leva i reservat eller något.
3. Min poäng är - återigen - att blattarna tar sig in i medelklassen redan i andra generationen. Det spelar liksom ingen roll vilka positioner det handlar om. Förstår du?
4. Att du säger dig vara bättre än mig är en försvarsmekanism mot den stress som mina argument framkallar. Du löser detta instinktivt genom att helt enkelt förneka verkligheten. Jag bryr mig inte för jag är ändå bäst. Så det så!
Både du och många andra här inne vet ju att så inte är fallet. Det är därför du måste hävda dig med ditt otroligt effektiva "tyngdlyftarargument". Som jag inte ens tänker bemöda mig om att bemöta. Sanningen är att du och många andra känner att ni är på defensiven. Det är bla. därför ni sitter på detta forum och skriver och konspirerar. Du ser väldigt få blattar göra det. Eftersom blattarna inte behöver bry dig. De vet att de har framtiden för sig. Och ni, min vän, kommer långsamt att förpassas till historiens sophög. Jag lägger egentlligen ingen värdering i detta. Det är bara en observation.
2. Svenskarna kommer naturligtvis inte att bli utplånade. De framgångsrika kommer att anpassa sig till blattarnas kulturer, i en eller annan form. Resten kan ju leva i reservat eller något.
3. Min poäng är - återigen - att blattarna tar sig in i medelklassen redan i andra generationen. Det spelar liksom ingen roll vilka positioner det handlar om. Förstår du?
4. Att du säger dig vara bättre än mig är en försvarsmekanism mot den stress som mina argument framkallar. Du löser detta instinktivt genom att helt enkelt förneka verkligheten. Jag bryr mig inte för jag är ändå bäst. Så det så!
Både du och många andra här inne vet ju att så inte är fallet. Det är därför du måste hävda dig med ditt otroligt effektiva "tyngdlyftarargument". Som jag inte ens tänker bemöda mig om att bemöta. Sanningen är att du och många andra känner att ni är på defensiven. Det är bla. därför ni sitter på detta forum och skriver och konspirerar. Du ser väldigt få blattar göra det. Eftersom blattarna inte behöver bry dig. De vet att de har framtiden för sig. Och ni, min vän, kommer långsamt att förpassas till historiens sophög. Jag lägger egentlligen ingen värdering i detta. Det är bara en observation.
Omvända roller för en stund Babianen. Låt oss säga att Rumänien (Du är rumän eller hur? Om du inte är det så föreställ dig ditt hemland) är en framgångsrik välfärdsstat. Låt oss också säga att svenskar skulle vara lika otacksamma och sviniga som somalier och turkar.
Norden och övriga västerländska stater härjas av krig och fattigdom. Av någon anledning bestämmer sig den rumänska regeringen för att ta in så många svenskar som överhuvudtaget går. Städerna översvämmas av svenska invandrare. Vissa trevliga, andra inte lika trevliga. Inom några år så består Bukarests befolkning till 30% av folk av nordisk härkomst. Förorterna kryllar av svenskar som vägrar anpassa sig. De kör omkring i volvo 240:s och dricker sig fulla på brännvin varje helg. Många har inte ens orkar lära sig rumänska. Många lever på soc. Hatbrott mot rumäner ökar kraftigt.
Skulle du som rumän fortsätta vilja ta emot dessa västerlänningar med öppna armar? Omfamna deras kultur och säga "Vi ska anpassa oss efter deras kultur. Ni som inte vill kan leva i ett reservat."? Skulle du som rumän se hur din kultur smutskastas av både svenskar och pk-politiker?