2008-05-13, 17:20
Medlem
yllops avatar
Tja. jag undrar vad som är skönast att ha på gymmet? ja har ett par mjukis byxor men ja tycker inte dom är så sköna. nån som vet vad de finns bra byxor och överdel att köpa som man kan ha på gymmet?
Citera
2008-05-13, 17:24
Medlem
CRONZs avatar
du vill nog ha i stil med Gasp eller better bodies kanske?

Det är bara bög jävlar som tränar i sånt! Har lust o spy/slå sönder folk när jag ser dom på gymmet i jävla bög gasp kläder... Men om du tycker det e snyggt så kör på !

Eller så köp ett par sköna nike byxor/shorts samt valfritt linne/t-shirt, det brukar funka för mig!!
Citera
2008-05-13, 17:28
Medlem
Folk som tränar i byxor skäms över sina för små ben. Adidas/Nike shorts och en t-shirt fungerar perfekt att träna i. Eventuellt en tjockare tröja för att hålla värmen dom första setten.

Sen finns ju det folk som tror att man blir starkare om man ha den senaste GASP-kollektionen....
Citera
2008-05-13, 17:28
Medlem
Lil Waynes avatar
Behöver också köpa lite nya gym kläder. Nån bra sida?

Alltid när jag går till Inter Sport, Stadium eller andra Sport affärer hittar jag inget bra.
Citera
2008-05-13, 17:31
Medlem
Lil Waynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amfksp
Folk som tränar i byxor skäms över sina för små ben. Adidas/Nike shorts och en t-shirt fungerar perfekt att träna i. Eventuellt en tjockare tröja för att hålla värmen dom första setten.

Sen finns ju det folk som tror att man blir starkare om man ha den senaste GASP-kollektionen....
Jag har sett folk med skit små ben som tränar med shorts. Själv så kan jag inte träna i shorts, spela fotboll eller ha gympa så kan jag det.
Citera
2008-05-13, 17:34
Medlem
sk8fishs avatar
And 1 shorts och ett skönt linne. Fungerar att klippa bort ärmarna på gamla t-shirts också. Linne är att föredra iallafall, enligt mig.
Citera
2008-05-13, 17:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lil Wayne
Jag har sett folk med skit små ben som tränar med shorts. Själv så kan jag inte träna i shorts, spela fotboll eller ha gympa så kan jag det.

Samma här. Personligen tycker jag mina ben är bra, speciellt vaderna, men skäms ändå för att visa dem. Fula som stryk är de.
Citera
2008-05-13, 17:58
Medlem
Tunemas avatar
[quote=amfksp]Folk som tränar i byxor skäms över sina för små ben.QUOTE]

ja visst! alla människor som tränar i byxor skäms över sina försmå ben!

Det vet ju alla.

Nej men lite seriöst nu:
Jag tränar i byxor för att täcka över mitt knä då jag har ett skit fult ärr på över det. Stort är det också fy fan!
Citera
2008-05-13, 18:01
Medlem
Citat:

tomte
Citera
2008-05-13, 18:28
Medlem
trafalgars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yllop
Tja. jag undrar vad som är skönast att ha på gymmet? ja har ett par mjukis byxor men ja tycker inte dom är så sköna. nån som vet vad de finns bra byxor och överdel att köpa som man kan ha på gymmet?

Jag kör luftiga shorts, and1 samt adidas climate. Sen soc / nike t-shirtar på det. Climate på dessa också givetvis. Finns inget skönare än climate-tshirtar. Kostar 100 spänn på stadium kanske. Mer luftig variant, små hål typ.

Köp inte för dyr skit nu, typ som GASP. Jag skulle aldrig palla byxor. Svettas för mycket, pungsvetten skulle bli olidlig!!!
Citera
2008-05-13, 18:32
Medlem
mirkus avatar
Citat:
Folk som tränar i byxor skäms över sina för små ben.

Det måste vara jävligt vanligt iaf! Har faktiskt aldrig sett de stora snubbarna på mitt gym köra ben och långbyxor har de hela högen!
Finns det något bättre än shorts när man kört ben och kan vara riktigt stolt över sina pelare? ^^ Nämen, anledningen till att jag kör shorts är att det blir så jävla svettigt annars, gillar inte när man känner hur det rinner svett nerför benen!
Citera
2008-05-13, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mirku
Det måste vara jävligt vanligt iaf! Har faktiskt aldrig sett de stora snubbarna på mitt gym köra ben och långbyxor har de hela högen!
Finns det något bättre än shorts när man kört ben och kan vara riktigt stolt över sina pelare? ^^ Nämen, anledningen till att jag kör shorts är att det blir så jävla svettigt annars, gillar inte när man känner hur det rinner svett nerför benen!

just därför e better bodies byxor riktigt sköna eftersom dem e tunna... gasp har enligt mig ett riktigt överpris på sina prylar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in