2008-05-12, 21:27
Medlem
Sopsäcks avatar
Nej det är sant, jag hade ingen aning om var jag skulle lägga denna tråden. Flytta om det behövs, och förlåt. (handlade lite om excel så...)

Hur som helst så har jag klantat mig totalt. Jag behöver ungefär 180 timmar fysisk gym-träning. Det hade jag tills allt försvann.(Nej det är 100% borta jag lovar) Och nu ligger jag brunt till om jag inte fixar dom. Så jag undrar om någon snäll individ som har lite koll på träning och excel skulle vilja hjälpa mig med detta över pm/msn eller dylikt?
Citera
2008-05-12, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sopsäck
Nej det är sant, jag hade ingen aning om var jag skulle lägga denna tråden. Flytta om det behövs, och förlåt. (handlade lite om excel så...)

Hur som helst så har jag klantat mig totalt. Jag behöver ungefär 180 timmar fysisk gym-träning. Det hade jag tills allt försvann.(Nej det är 100% borta jag lovar) Och nu ligger jag brunt till om jag inte fixar dom. Så jag undrar om någon snäll individ som har lite koll på träning och excel skulle vilja hjälpa mig med detta över pm/msn eller dylikt?

Hur försvann det från första början ?
Citera
2008-05-12, 22:09
Medlem
Sopsäcks avatar
Låg på en laptop som blev stulen. Varför jag bara hade en enda jävla kopia kan jag inte för mitt liv förstå
Citera
2008-05-12, 22:11
Medlem
Vad är det för hjälp du behöver?, Att skapa ett nytt träningschema eller?!
Citera
2008-05-12, 22:22
Medlem
hm tror inte folk är så sugna på att göra ett 180timmars träningsschema till dig men prova på träning och kost-tråden så kanske dem kan hjälpa dig
Citera
2008-05-12, 22:22
Medlem
Sopsäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akeesson
Vad är det för hjälp du behöver?, Att skapa ett nytt träningschema eller?!

Ja typ. Att göra schemat är ju inte svårt det svåra är att få det ifyllt med datum. Övningar, tid i varje övning. antal reps osv osv osv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in