2008-05-14, 23:04
Medlem
Nakenchocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unlucky Luke
Slickar ni tjejer killarna i röven också?

Inget jag gjort, men inget jag är rädd för att göra.
Citera
2008-05-14, 23:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Unlucky Luke
Rocco slickar ju sina tjejer röven

Jaja, men slickar du röv?
Citera
2008-05-14, 23:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aquickone
Det är grymt skönt.. inte alla tjejer som gör det tyvärr..

nån mer som gillar det?

Absolut, brukar runka skönt medans hon slickar / suger mina kulor, och spottar på dem och kallar mig namn, allt eftersom brukar hennes tunga finna sin väg till mitt anus, vilket jag gillar oerhört, tungan i anus och ett fast grepp om ballen får mig att komma ganska så fort i hennes längtande mun och ansikte...
Citera
2008-05-14, 23:18
Moderator
evilhoneys avatar
OT raderat.
//mod
Citera
2008-05-14, 23:20
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av demiurg2
Tjejer, visst tycker ni det är kul att slicka pung?
Och om så varför?
Låt oss undervisa tremens.
Klart jag gillar att slicka pung, jag älskar ju att suga kuk. Pungen är väldigt erotisk att hålla i och slicka på. Jag gillar tyngden och precis som Nackenchock doften av pungen.
Citera
2008-05-14, 23:23
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Klart jag gillar att slicka pung, jag älskar ju att suga kuk. Pungen är väldigt erotisk att hålla i och slicka på. Jag gillar tyngden och precis som Nackenchock doften av pungen.

Jag skulle också göra det, om jag visste om killen gillar det eller ej. Tyvärr har det heller aldrig blivit rätt tillfälle att fråga om det. Äsch, jag får fråga det här någon dag, om jag nu kommer ihåg.
Citera
2008-05-14, 23:27
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
Jag skulle också göra det, om jag visste om killen gillar det eller ej. Tyvärr har det heller aldrig blivit rätt tillfälle att fråga om det. Äsch, jag får fråga det här någon dag, om jag nu kommer ihåg.
Börja med att hålla i den när du suger, inte för försiktigt för då kittlas det tydligen. Gillar killen det är det bara att fortsätta
Citera
2008-05-14, 23:29
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Börja med att hålla i den när du suger, inte för försiktigt för då kittlas det tydligen. Gillar killen det är det bara att fortsätta

Jo, men det gör jag hehe! Men jag vettefan om han märker/känner av det medan sugandet pågår. Haha. Jag låter som en hjälplös liten dam!
Citera
2008-05-14, 23:32
Medlem
Nakenchocks avatar
Citat:

Håller med Tolvan. Testa lite i taget och se hans reaktion
Citera
2008-05-14, 23:34
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nakenchock
Håller med Tolvan. Testa lite i taget och se hans reaktion

Ja, det ska verkligen testas nästa gång. Förhoppningsvis är det uppskattat, hehe!
Citera
2008-05-14, 23:37
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ja, det ska verkligen testas nästa gång. Förhoppningsvis är det uppskattat, hehe!
Kyss kuken uppifrån och ned och fortsätt sedan med pungen
Citera
2008-05-14, 23:39
Medlem
Nakenchocks avatar
Citat:

För en del män räcker det med att man håller i pungen med ett stadigt grepp medan man runkar penisen så är de saliga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in