• 9
  • 10
2010-04-21, 17:47
Medlem
noxiouss avatar
Pungen är ju faktiskt sjukt känslig så det är som ovanstående skriver, gäller att inte vara för brysk. Jag personligen tycker det är sjukt skönt
Citera
2010-04-21, 18:18
Medlem
L-8s avatar
Min kille hatar att bli slickad på pungen. Så jag antar att det är ganska individuellt. Han tycker bara att det kittlas. Fast jag har faktiskt inte varit med om det innan. Att man mer eller mindre inte får komma i närheten av pungen. Jag tror det mest sitter i huvudet faktiskt. Han är för rädd om den.
Citera
2010-04-21, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Mjo, så får man säkert de bästa svaren men samtidigt ska man väl inte snacka sönder sexet heller.
Jag låter saker ske allt eftersom. man börjar väl med formulär 1A och utökar med tiden, prova sig fram, vara förbannat lyhörd och fortsätta med det som faller i god jord och ge fan i det som inte funkar. Det har fungerat finfint hittills. =)

Men: det där med pungar är lite intressant tycker jag. Att man inte ska vara för försiktig med penisen vet väl de flesta numera men pungen har man ju hört att det gör ont mer eller mindre bara man tittar på den så man törs ju inte behandla den hur som helst. Just därför är det intressant att höra vad killarna här tycker.

Visst är det så att man får vara lyhörd, och jag tycker det är grymt skönt även om kulorna behandlas men då måste man vara försiktig, själva pungen i sig är dock inte så smärtkänslig...

Tror dock att många brudar fått för sig att pungen är hyperkänslig för smärta och därmed undviker den, men så är inte fallet IMHO.
Citera
2010-04-21, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornfield
Jag röstar på att en varm, våt tunga är det skönaste som kan smeka ens pung.

håller med fullständigt.!!! en våt varm mjuk tunga som slickar mjukt under pungen ......
finns inget bättre...... och även småsuger på pungkulorna!! det e nice!! samtidigt som kuken runkas!! japp. då är man i himmelriket
Citera
2010-04-21, 23:36
Medlem
VanillaKissess avatar
Hmm.. Jag sög av en kille en gång, som sa medans jag gjorde det "Lek lite med bollarna också". Jag, som inte var så van vid detta (andra killen ever som jag sög av) började först smeka dem lite tafatt haha, sen slickade jag på dem.. eller vad man ska säga. Vad menade han, tror ni?

Citera
2010-04-23, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanillaKisses
Hmm.. Jag sög av en kille en gång, som sa medans jag gjorde det "Lek lite med bollarna också". Jag, som inte var så van vid detta (andra killen ever som jag sög av) började först smeka dem lite tafatt haha, sen slickade jag på dem.. eller vad man ska säga. Vad menade han, tror ni?

Vi är inte så knussliga: gör du fel i den regionen kommer du märka det ganska fort. Om inte så gör du det rätt.

Testa detta: separera en hel äggula från vitan. Lek med den tills du kan göra det du vill utan att den går sönder; du är nu en punglirkande gudinna med skills som går hela vägen, varje gång
Citera
2011-01-27, 16:43
Medlem
LilMcPhils avatar
Min flickvän slickar alltid mig på pungen, så runkar hon mig också samtidigt, fint fint äre
Citera
2011-01-27, 21:42
Medlem
Roxanas avatar
Själv brukar jag försiktigt stryka över kulorna med mina naglar eller ge dom lite tungmassage.
Funkar även mycket bra ihop med avsugning. Brukar vara uppskattat.

En len renrakad pung; som att dingla en råtta framför en katt...
Citera
2011-01-28, 00:16
Medlem
Tjejer som kan sin sak vet att pungen ska ha sitt också. Tjejer som kommit till nästa steg och blivit avancerade ger lite rimming också.
Citera
2011-01-28, 01:02
Medlem
Herrtrosas avatar
Jag klarar inte av det pga. obehaglighetskänsla. Någonstans oroar jag mig för att tjejen ska börja suga där, något som jag inte riktigt uppskattar av olika anledningar. Helt enkelt känns det inte bra.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in