Citat:
Ursprungligen postat av Meatlove
-----
Du har inte ens vett att skämmas över din korkade inställning Herr snake. Vet du inte att Dileva är invandrare? Det största skämtet här är du. Låt mig berätta.. JA ...Dileva är halv arab och delvis zigenare.... bara hans far är svensk. Framgång och framgång ......... Tillåt mig skratta... Han har förvandlat sin nya tjej till en dålig kopia på sin tredje fru.. vackra Chatarina Dileva . Samma hår, samma hårfärg även samma kläder men dessvärre inte alls lika vacker eller framgångsrik.
Chatarina Eriksson var för stark för honom men Sofia Oskarsson är tydligen en arbetslös Lantlolla från Söderhamn med typ 0 kronor i inkomst. Väldigt lätt för Dileva att låsa in och kontrollera.
Du är verkligen en sorglig liten gosse du .
Såklart att jag vet om att Thomas mor kommer från Italien, och?????
Har du nåt emot araber och zigenare förresten????
Di Leva var nog alldeles för stark för sin exfru, hon försökte låsa in honom i hemmets lugna vrå och så gör man inte med en stor konstnär som Thomas.
Katta Di Leva är en ytterst alldaglig kvinna, jag förstår att Thomas ville skilja sig och hitta nåt bättre, nu blev det istället Zinat en usel stand up comedian tyvärr och hur det slutade vet vi, Zinat fick spelet och blev skogstokig av svartsjuka men jag önskar Thomas lycka till med denna nya kvinna.
Du verkar förresten vara rejält avundsjuk på Thomas framgångar hos kvinnorna, svendom ff?????
Skulle sannerligen inte förvåna mig alls
Tillåt mig att skratta åt dig
Du är ett STORT skämt hela du