2010-11-09, 17:22
Medlem
BirgerSchlaugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink
Det är värt att notera att hans ex-hustru fortfarande bär namnet Di Leva::

Ja, Di Leva är som sagt ett varumärke som åtminstone tidigare varit värt en del. Klart att det finns många som vill skydda det till varje pris.

Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink
Nuvarande sambon heter Sofie Oscarsson:

Hoppas att det går bättre för henne.
Citera
2010-11-09, 17:25
Medlem
BirgerSchlaugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snakehunter
Vi bör istället granska hans flickvänner och deras liv, otroheter, psykiska sammanbrott osv.

Di Leva har i mångt och mycket blivit utnyttjad av dessa kvinnor på ett ekonomiskt sätt och Zinat speciellt har fått mycket gratisreklam tack vare sitt förhållande med Thomas.

Pirzadeh är en mycket medioker standup comedian.

Om du kallar det reklam att vara tillsammans med landets störste tomte ... Och i ett sådant här sammanhang ... så tror jag att du har en mycket avvikande uppfattning om vad reklam är också.

Det var mycket kring henne tills dom blev tillsammans, sen blev det väldigt tyst. Hon fick ju snarare mindre publicitet under den tiden. Han begränsade ju henne nåt så enormt.
Citera
2010-11-09, 17:29
Medlem
BirgerSchlaugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meatlove

Min vän Tina har mycket att berätta om Dileva. Kommer Dileva ihåg tempelt och Tina? Ja ... Dileva har tydligen skänt många lägenheter till alla sina X. Man undrar varför? Kostsamma damer. Hans svarta pengar från flumkvällar försvinner fort. Verkligen Synd om honom.

Var kommer denna Tina in i kronologin?
Citera
2010-11-10, 08:53
Medlem
BirgerSchlaugs avatar
Det är nästan rörande att se ditt engagemang. Synd att det är för en dålig sak.

Hoppas att Thomas belönar dig bra med röksvamp.

Recensera komiker kan du göra någon annanstans, det är liksom inte riktigt relevant i sammanhanget.

Att någon är känd är inte synonymt med att partnerns karriär gynnas. Ofta tvärtom.
Citera
2010-11-10, 13:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BirgerSchlaug
Det är nästan rörande att se ditt engagemang. Synd att det är för en dålig sak.

Hoppas att Thomas belönar dig bra med röksvamp.

Recensera komiker kan du göra någon annanstans, det är liksom inte riktigt relevant i sammanhanget.

Att någon är känd är inte synonymt med att partnerns karriär gynnas. Ofta tvärtom.

Rörande att se mitt engagemang????

Ditt egna engagemang då ????

Du verkar vara besatt av att förtala Thomas och få honom att framstå som en genomusel människa.

Jag hoppas att Zinat belönar dig med ett roligt skämt om invandrare i Sverige
Citera
2010-11-10, 13:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NyanNyan
Sluta vara så taskig Snakehunter, its not the wäj of DiLevaism.

Man ska inte vara snäll mot elaka skvallerkärringar som herr B.

Di Leva står för ljuset, Birger är bara mörker
Citera
2010-11-10, 13:24
Bannlyst
Citat:
Kanske DU Snakehunter kan berätta vem Tina är?

Nej det varken kan jag eller vill jag

Varför hatar du Thomas så mycket förresten???

Du har en mycket osund fixering vid Di Leva.

Har han snott nån brutta från dig i det förgångna måntro
Citera
2010-11-10, 15:56
Medlem
BirgerSchlaugs avatar
Citat:

Har han snott nån brutta från dig i det förgångna måntro

Du kan ju försöka smickra TLD med fler sådana löjliga påståenden, men vi är allt fler som har sett igenom bluffen. Tror inte att någon direkt hatar TDL - men vi gillar rättvisa.

Varför diggar du honom så tungt? Fast det är ju också OT, här skvallras om TLD - tänker du inte bidra kan du ju alltid dra.
Senast redigerad av BirgerSchlaug 2010-11-10 kl. 16:12.
Citera
2010-11-11, 00:12
Bannlyst
Citat:
Du kan ju försöka smickra TLD med fler sådana löjliga påståenden, men vi är allt fler som har sett igenom bluffen. Tror inte att någon direkt hatar TDL - men vi gillar rättvisa.

Varför diggar du honom så tungt? Fast det är ju också OT, här skvallras om TLD - tänker du inte bidra kan du ju alltid dra.

Nej du gosse lilla, jag tänker inte dra

Jag är kvar och försvarar Thomas Di Leva mot onda mörkermän som dig

ps Jag gissar att du är lite avundsjuk på Thomas och hans framgång hos kvinnorna
Senast redigerad av Snakehunter 2010-11-11 kl. 00:14.
Citera
2010-11-11, 02:56
Medlem
Meatloves avatar
Citat:
Nej du gosse lilla, jag tänker inte dra

Jag är kvar och försvarar Thomas Di Leva mot onda mörkermän som dig

ps Jag gissar att du är lite avundsjuk på Thomas och hans framgång hos kvinnorna

-----
Du har inte ens vett att skämmas över din korkade inställning Herr snake. Vet du inte att Dileva är invandrare? Det största skämtet här är du. Låt mig berätta.. JA ...Dileva är halv arab och delvis zigenare.... bara hans far är svensk. Framgång och framgång ......... Tillåt mig skratta... Han har förvandlat sin nya tjej till en dålig kopia på sin tredje fru.. vackra Chatarina Dileva . Samma hår, samma hårfärg även samma kläder men dessvärre inte alls lika vacker eller framgångsrik.

Chatarina Eriksson var för stark för honom men Sofia Oskarsson är tydligen en arbetslös Lantlolla från Söderhamn med typ 0 kronor i inkomst. Väldigt lätt för Dileva att låsa in och kontrollera.
Citera
2010-11-11, 18:07
Medlem
Huggsnokens avatar
Ni har fått Tomas Di leva att klä sig som vilken kille som helst. TRÅKIGTTTTTT!!!
Hans magiska kaftaner är borta nu. Allt är ert fel
Citera
2010-11-11, 23:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Meatlove
-----
Du har inte ens vett att skämmas över din korkade inställning Herr snake. Vet du inte att Dileva är invandrare? Det största skämtet här är du. Låt mig berätta.. JA ...Dileva är halv arab och delvis zigenare.... bara hans far är svensk. Framgång och framgång ......... Tillåt mig skratta... Han har förvandlat sin nya tjej till en dålig kopia på sin tredje fru.. vackra Chatarina Dileva . Samma hår, samma hårfärg även samma kläder men dessvärre inte alls lika vacker eller framgångsrik.

Chatarina Eriksson var för stark för honom men Sofia Oskarsson är tydligen en arbetslös Lantlolla från Söderhamn med typ 0 kronor i inkomst. Väldigt lätt för Dileva att låsa in och kontrollera.

Du är verkligen en sorglig liten gosse du .

Såklart att jag vet om att Thomas mor kommer från Italien, och?????

Har du nåt emot araber och zigenare förresten????

Di Leva var nog alldeles för stark för sin exfru, hon försökte låsa in honom i hemmets lugna vrå och så gör man inte med en stor konstnär som Thomas.

Katta Di Leva är en ytterst alldaglig kvinna, jag förstår att Thomas ville skilja sig och hitta nåt bättre, nu blev det istället Zinat en usel stand up comedian tyvärr och hur det slutade vet vi, Zinat fick spelet och blev skogstokig av svartsjuka men jag önskar Thomas lycka till med denna nya kvinna.

Du verkar förresten vara rejält avundsjuk på Thomas framgångar hos kvinnorna, svendom ff?????

Skulle sannerligen inte förvåna mig alls

Tillåt mig att skratta åt dig

Du är ett STORT skämt hela du
Senast redigerad av Snakehunter 2010-11-11 kl. 23:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in