2009-11-15, 10:51
Medlem
Cradleoffilths avatar
Intressant med alla dessa skribenter som ställer sådana undrande och tveksamma frågor.. hej Thomas+ sektmedlemmar?

Patrullen på plats upprättade en anmälan.
Efter förhör påföljande dag lades fallet ned.

MEN. Efter Thomas "öppna" brev (där flickvännen framställdes som smått hysterisk) svarade flickvännen, och där man mellan raderna kunde förstå att hon inte ville gå vidare med detta pga TDLs son.

Sedan har ju diverse folk här i tråden berättat om Thomas sätt att vara samt att minst en person sett en blåtira tidigare. Jojo kärleksbuskap...
Citera
2009-11-15, 10:52
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baffbaff
Thomas Di Leva en hustrumisshandlare? Vart är världen på väg? Han har ju förfan klänning.

Det är ju såna fjollor som är hustrumisshandlare. De hatar egentligen kvinnor då de är förtäckta bögar.
Fjollorna vågar sig inte på någon jämnstark utan måste ge sig på svagare som kvinnor och barn. Kriminella är oftast fjollor som försöker bevisa en manlighet de saknar.
En riktig man behöver inte bevisa något.
Citera
2009-11-15, 19:29
Awaiting Email Confirmation
Sammanfattningsvis kan endast sägas att Thomas DiLevas officiella bild av sig själv på intet sätt stämmer överens med hans dagliga liv. Han lever helt enkelt inte som han lär...eller snarare säljer. Förhoppningsvis förhåller sig gemene man och i synnerhet yngre sökande människor mer kritiska till Di Levas budskap. Annars risker de att fara illa/bli uttnyttjade på ett eller annat sätt. Han är helt enkelt en simpel kvacksalvare med flummigt budskap.
Det har gått hem i brist på annat livsinnehåll för många - i synnerhet sökande människor som ofta är sårbara. Hans rykte som kvinnomisshandlare har inte försvagats denna senaste gång.
Senast redigerad av KING99 2009-11-15 kl. 19:33.
Citera
2009-11-15, 20:39
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KING99
Sammanfattningsvis kan endast sägas att Thomas DiLevas officiella bild av sig själv på intet sätt stämmer överens med hans dagliga liv. Han lever helt enkelt inte som han lär...eller snarare säljer. Förhoppningsvis förhåller sig gemene man och i synnerhet yngre sökande människor mer kritiska till Di Levas budskap. Annars risker de att fara illa/bli uttnyttjade på ett eller annat sätt. Han är helt enkelt en simpel kvacksalvare med flummigt budskap.
Det har gått hem i brist på annat livsinnehåll för många - i synnerhet sökande människor som ofta är sårbara. Hans rykte som kvinnomisshandlare har inte försvagats denna senaste gång.
Kan nog hålla med om det där med kvacksalvare, han har ju kommit på att
hans Jesus stuk säljer.
Men har han någonsin sagt i någon intervju, att han tror på monogami och äktenskap och trohet?Nån som vet?
Jag har aldrig lyssnat på vad han sagt, förutom de utalande om kvinnor som finns länkad i denna tråd(att han vill vara en man för alla kvinnor).
Det stod i övrigt i Expressen fredag i att "en folkkär artist som varit i blåsväder har ett eget tempel.Här bedriver han en sektliknande rörelse, där bara kvinnor är medlemmar.Artisten har gett alla kvinnor varsitt sektnamn och sägs göra sensuella övningar tillsammans med dem.Han får också tjejerna att göra en del mer eller mindre skumma tjänster åt honom.En av hans tjejer smörjer in hans fötter med olivolja varje dag, till exempel".
Verkar som Thomas(ingen tvekan att det är han som åsyftas i texten..) har ett eget harem, kan nog tänka mig att Zinat inte gillade det..
Senast redigerad av cece123 2009-11-15 kl. 20:42.
Citera
2009-11-15, 20:45
Medlem
TheZoos avatar
Citat:
Önskar jag hade din självsäkra analytiska förmåga och få fram ett konstaterande som låter vetenskapligt bevisat.

Min enkla banala sammanfattning som lekman( om du ursäktar) är att inget nytt under solen kommit fram förutom nya TDL haters.

Din sammanfattning bildar en vass kedja av arrogans,fördömande och imbecill.
Citera
2009-11-15, 20:49
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Kan nog hålla med om det där med kvacksalvare, han har ju kommit på att
hans Jesus stuk säljer.
Men har han någonsin sagt i någon intervju, att han tror på monogami och äktenskap och trohet?Nån som vet?
Jag har aldrig lyssnat på vad han sagt, förutom de utalande om kvinnor som finns länkad i denna tråd(att han vill vara en man för alla kvinnor).
Det stod i övrigt i Expressen fredag i att "en folkkär artist som varit i blåsväder har ett eget tempel.Här bedriver han en sektliknande rörelse, där bara kvinnor är medlemmar.Artisten har gett alla kvinnor varsitt sektnamn och sägs göra sensuella övningar tillsammans med dem.Han får också tjejerna att göra en del mer eller mindre skumma tjänster åt honom.En av hans tjejer smörjer in hans fötter med olivolja varje dag, till exempel".
Verkar som Thomas(ingen tvekan att det är han som åsyftas i texten..) har ett eget harem, kan nog tänka mig att Zinat inte gillade det..

Precis - det är detta jag sagt i hela tråden. Kan tyvärr, självklart, inte namnge de kvinnor jag träffat i mitt yrke som varit helt knäckta efter att ha blivit utnyttjade av Di Leva. Skammen och självföraktet har varit stor hos dessa utnyttjade kvinnor. Di Leva är ett ärkesvin!
Citera
2009-11-15, 20:54
Citat:
Ursprungligen postat av TheZoo
Önskar jag hade din självsäkra analytiska förmåga och få fram ett konstaterande som låter vetenskapligt bevisat.

Min enkla banala sammanfattning som lekman( om du ursäktar) är att inget nytt under solen kommit fram förutom nya TDL haters.

Din sammanfattning bildar en vass kedja av arrogans,fördömande och imbecill.

Åk hem till Zoo där du hör hemma. "inget nytt under solen". Nej...just det. Det enda som stämmer är att jag inte har mycket till övers för Di Leva. Väldigt konstigt - förstår att du inte begriper det alls.
Citera
2009-11-15, 21:05
Medlem
TheZoos avatar
Citat:
Åk hem till Zoo där du hör hemma. "inget nytt under solen". Nej...just det. Det enda som stämmer är att jag inte har mycket till övers för Di Leva. Väldigt konstigt - förstår att du inte begriper det alls.
Ok ska kila vidare snart, fullt med stolpskott ivägen bara.

Om du slänger på dig foliehatten och presenterar en sammanfattning får du nog vara beredd på att inte alla slickar ditt arsle, du är inte hos mamsingen nu.
Citera
2009-11-15, 21:31
Citat:
Ok ska kila vidare snart, fullt med stolpskott ivägen bara.

Om du slänger på dig foliehatten och presenterar en sammanfattning får du nog vara beredd på att inte alla slickar ditt arsle, du är inte hos mamsingen nu.

Ojdå - en galning. Nåväl - du gör skäl för ditt nickname. Di Leva är ett ärkesvin - får se om du tror på det nästa gång polisen rycker ut eller om någon tjej träder fram. Flera har redan skrivit i denna tråden. Förstår att det är svårt att se det genom gallret på Zoo. Dags att låsa burarna. Natti natti på dig.
Citera
2009-11-15, 21:36
Medlem
TheZoos avatar
Citat:
Ojdå - en galning. Nåväl - du gör skäl för ditt nickname. Di Leva är ett ärkesvin - får se om du tror på det nästa gång polisen rycker ut eller om någon tjej träder fram. Flera har redan skrivit i denna tråden. Förstår att det är svårt att se det genom gallret på Zoo. Dags att låsa burarna. Natti natti på dig.
Vad är det med dig och Di Leva, blivit nobbad för du är ful och korkad eller? Jerry på ica reklamen är singel, skriv brev till han vettja
Citera
2009-11-15, 21:42
Citat:
Vad är det med dig och Di Leva, blivit nobbad för du är ful och korkad eller? Jerry på ica reklamen är singel, skriv brev till han vettja
Allt väl här - jag ska repetera så att du också förstår. Di Leva lever inte som han lär och det drabbar svaga människor. Vad gör du på ett skvallerforum om du inte ens kan dra uppenbara slutsatser. Jag börjar tro att du snart ska dela ut tidningar på Zoo. Gå och lägg dig.
Citera
2009-11-15, 21:53
Medlem
TheZoos avatar
Citat:
Allt väl här - jag ska repetera så att du också förstår. Di Leva lever inte som han lär och det drabbar svaga människor. Vad gör du på ett skvallerforum om du inte ens kan dra uppenbara slutsatser. Jag börjar tro att du snart ska dela ut tidningar på Zoo. Gå och lägg dig.
Sant vad gör jag här. Är anledningen att man ska dra uppenbara slutsatser så är jag absolut felplacerad med tanke på att jag vet vad slutsats betyder. vilket du uppenbarligen inte gör. Nu förvånar det ju iofs inte direkt.

Du kanske ska starta en slutsats tråd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in