• 1
  • 2
2008-05-14, 15:12
Medlem
Fox Mulders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwistedSister
Hur ska man dela upp doserna om man ej har tillgång till våg?

Någon som provat att snusa skiten ?

Det är ungefär som sågspån så snusa blir nog svårt. På smartbar så stod det att påsen skulle räcka till en djävla massa doser men det stämde inte riktigt. Jag bara fyllde bongen och rökte svårare än så var det inte.
Citera
2010-11-25, 00:28
Medlem
Jag hade tänkt tugga eller snusa skiten, men hur vet man att man sugit ut giftet färdigt? Kan man svälja det när man snusat det ett tag, för att försäkra sig om att inte spotta ut i förtid? Jag kan i princip tugga i mig 15-20 gram torkade kratomlöv utan vätska, och ta extrakt (eller krypton) på sked, inte ens fiskleverolja bangar jag på, är alltså helt okänslig för mindre goda smaker så länge jag vet att effekten (eller vinsterna på hälsofronten i fiskleveroljans fall) är värd det. Så länge det inte på fullaste allvar smakar borgerligt gubbsvett då vill säga, men det kan det ju inte göra om folk pallar att snusa/tugga det.

Nu kanske kanna suger eller är mest placebo visserligen, men jag hade tänkt testa ändå. Ska ju enligt hörsägen och min kompis word wide web åtminstone inte vara direkt hälsovådligt.
Citera
2010-11-25, 20:48
Medlem
Windows7ans avatar
Brukar tugga det med tuggummi i käften, hur får ni lista ut själva.
Röka är odugligt om ni frågar mig. Räcker till många doser en liten mängd, funkar bättre och bättre. Tar ett gäng gånger innan man får effekt.
Citera
2010-11-26, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Windows7an
Brukar tugga det med tuggummi i käften, hur får ni lista ut själva.
Röka är odugligt om ni frågar mig. Räcker till många doser en liten mängd, funkar bättre och bättre. Tar ett gäng gånger innan man får effekt.

Och när du är klar spottar du ut det tillsammans med tuggummit? Du lär ju råka svälja en del liksom, det jag vill veta är bara om det är farligt att förtära. För jag vill som sagt inte riskera att spotta ut något som fortfarande är potent, sväljer då hellre och får lite magknip en stund.
Citera
2011-01-28, 12:28
Medlem
Svara på frågan. Är du snäll.
Citera
2011-06-22, 23:45
Medlem
Euforisk lemur.s avatar
Bästa sättet är helt enkelt att göra te på det. Man tar en nypa i en kopp, häller i varmt vatten och låter det stå ett tag. Ingen fara att svälja, vad jag har märkt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in