• 1
  • 2
2008-05-12, 15:43
Medlem
Fox Mulders avatar
jag fick precis hem lite grejjer från smartbar bland annat en grejj som kallas "Kanna" som ligger under kategorin humörboosters. Jag har rökt en bong av detta och det funkar väldigt bra. Jag rekomenderar det starkt.
Citera
2008-05-12, 15:54
Medlem
ztingers avatar
Hur mycket rökte du?
Var det i pulverform?
Hur kändes det?
Hur länge höll det i sig?
Går det att jämföra med något annat du provat?
Citera
2008-05-12, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fox Mulder
jag fick precis hem lite grejjer från smartbar bland annat en grejj som kallas "Kanna" som ligger under kategorin humörboosters. Jag har rökt en bong av detta och det funkar väldigt bra. Jag rekomenderar det starkt.

Ahhh berätta mera, har själv funderingar på att införskaffa detta, men har hört av de flesta att det inte ska fungera.
Citera
2008-05-12, 16:54
Medlem
Tord_Ywels avatar
Citat:

Inte konstigt, det är an av växterna som Skunk:anbow innehåller.
Citera
2008-05-12, 17:10
Medlem
Phanthans avatar
Riktigt intressant. Jag har alltid trott att det gav en svag effekt..
Citera
2008-05-12, 19:48
Medlem
negerbarns avatar
Citat:

Va roligt för dej!

Har länge viljat beställa kanna, men undrar hur ruset egentligen är. Har inte fått klart för mig av folk som berättat, dom berättar alltid så luddigt. Kan du enkelt beskriva hur det känns?
Citera
2008-05-12, 20:05
Bannlyst
också nyfiken, börja skriv...
Citera
2008-05-12, 20:21
Medlem
Macgarvers avatar
Någon som vet om det kan ha en lindrande effekt mot ångest?
Citera
2008-05-12, 20:48
Medlem
Tord_Ywels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macgarver
Någon som vet om det kan ha en lindrande effekt mot ångest?

Har för mig att den fungerar lite som en SSRI, men som direkt lugnande kan den säkert lindra för en del och göra det värre för en del.
Citera
2008-05-12, 20:58
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tord_Ywel
Har för mig att den fungerar lite som en SSRI, men som direkt lugnande kan den säkert lindra för en del och göra det värre för en del.

Okej, tack för ditt svar. Då vet jag att den inte går ihop med mina övriga mediciner.
Citera
2008-05-13, 14:17
Medlem
Fox Mulders avatar
När jag rökte min första bong på det var det som att röka brunt fast man blev mer "borta", jag satt och lyssnade på min kyl ett jävla tag. Sen gick jag åt en kebab tallrik och sen så slog det inte alls lika bra resten av dagen . Det verkar som att man ska röka det på tom mage enligt mej. Sen när jag vaknade upp idag så tog jag mig det sista som fanns kvar och blev riktigt stenad igen men jag har inte ätit nått än så det är nog därför. På smartbar så står det att man helst ska blanda det med cb och det tror jag skulle bli fin fint eftersom ruset var så likt.
Citera
2008-05-13, 16:47
Medlem
Hur ska man dela upp doserna om man ej har tillgång till våg?

Någon som provat att snusa skiten ?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in