• 1
  • 2
2008-05-14, 08:54
Bannlyst
Skillnad på märke o märke JA!

Skall ju inte vara någon skillnad alls ,men man hör ju både det ena o det andra om olika känslor på samma typ a talblett med samma mg ,kan ju inte vara det aktiva ämnet som ni vi diskuterar alrazolam som e ändrat utan tillsatsämnen /bindnings´ämnen i tabletten som gör att vi reagerart olika....kan inte uttla mig om just alprazolam för använder /tycker ej om denna benso! men kan ge ett exempel till en kusin till benso Zolpidem aktiva ämnet i (stilnoct) här ätit i många år ,så kommer ett märke som tillverkar generiskt zolpidem ,företaget SANDOZ. När jag tog dess samma 10mg tabletter som alltid ,4 st till sömn (har höjt toleransen soppas med åren)så känner jag absolut ingeting ,konstigt som fan när det skall vara samma ämne i...
Och jag lurar ej mig själv sitter med andra hemma nu GL pakistanska o de smäller på som fan vid intag av fyra....så skillnad svar :JA
Förklaring :VET EJ

Ursäta att jag gled in på zolpidem ,jag vet att ni diskuterade alprazolam men kan tänka mig att ni upplevt /ni som äter Xanor Xanax känt skillnad kan relatera till min erfarenhet
2008-05-14, 10:47
Medlem
totens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR "V"
Vilket märke rekomenderas då med substansen Alprazolam?

M v H
Xanor.
2008-05-14, 11:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av toten
Xanor.
Har bara testat Xanor, samt nere i Thailand Alprazolam by ALLAM funkade lika bra i min mening ,men som sagt inte van vid denna substans
2008-05-14, 12:02
Medlem
Bandidass avatar
xanor

ta xanor dom funkar fin fint du kan ju få stavarna som e schyssta lr depo tabletterna.. annars finns det ju schysstare benso om du vill flumma..
2013-08-11, 19:42
Medlem
ajkons avatar
Sorry för bump, men som en benzoveteran som varit i thailand nu 4 ggr(är här nu,koh samui) så kan jag ju först nämna att för ett par år sen i Sverige hade jag xanor-stavarna på 2mg på recept. Men hursomhelst. Köpte 10st ALLAM alprazolam 1mg'are och de sluta med att jag käkade hela kartan dessutom med öl och de kändes som att jag käkat typ 3-4 valium. DÄREMOT finns de ett annat märke på några få apotek i Samui som heter ZOLAM 1mg, dessa kosar nån krona mer men är 10000ggr bättre. Efter bara e
3mg var jag redigt benzad så glöm ALLAM och fråga efter
ZOLAM, tillverkade av "the medicpharma co.ltd

Så nu vet ni ni som ska till Samui nångång
2013-08-15, 08:34
Medlem
fanskithelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR "V"
Vilket märke rekomenderas då med substansen Alprazolam?

M v H
alprazolam o.5 mg 4mg är bäst tycker jag. skulle vara gott nu är inne på 7e veckan av benzoabstinens håhåjaja.
2018-11-22, 12:49
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandidas
ta xanor dom funkar fin fint du kan ju få stavarna som e schyssta lr depo tabletterna.. annars finns det ju schysstare benso om du vill flumma..

Som vad? Tycker Xanor är klart bäst. Möjligen Flunitrazepam (FM1)
2018-11-22, 13:07
Moderator
Morfar-52s avatar
Gammal felplacerad tråd, fortsätt i (FB) Xanor (alprazolam) fanclub /låst
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in