2008-05-10, 17:17
Medlem
KurKs avatar
Hej, det r s att jag funderar p att gra en tatuering i form av ett ord som betyder mycket fr mig, nu undrar jag vart jag ska placera ordet, jag funderar lite p placeringens betydelse. Visst mste det ha ngon betydelse p var man tatuerar sig, axeln, ryggen, benet etc? Var hade ni tatuerat er? Grna specifikt var p kroppsdelen ocks. Vi utgr frn att det r ett betydelsefullt ord eller namn.
Citera
2008-05-10, 17:20
Medlem
Ifall det r ordet "Skunx" du tnker p s ska det tatueras i pannan.
Citera
2008-05-11, 00:48
Medlem
Undercasts avatar
Ring i vnster ra betyder bg.

Tatuering r skitsamma?

Tr under gat betyder att man ddat ngon.
Citera
2008-05-11, 14:08
Medlem
applemanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undercast
Ring i vnster ra betyder bg.

Tatuering r skitsamma?

Tr under gat betyder att man ddat ngon.

Nr jag var liten fick man alltid hra att det var hger ra som var "bgrat"
Citera
2008-05-11, 14:21
Medlem
LikeAGloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KurK
Hej, det r s att jag funderar p att gra en tatuering i form av ett ord som betyder mycket fr mig, nu undrar jag vart jag ska placera ordet, jag funderar lite p placeringens betydelse. Visst mste det ha ngon betydelse p var man tatuerar sig, axeln, ryggen, benet etc? Var hade ni tatuerat er? Grna specifikt var p kroppsdelen ocks. Vi utgr frn att det r ett betydelsefullt ord eller namn.

Det fr man avgra sjlv, sen beror det ju p storlek osv men hittar du nt stlle dr du trivs med placeringen r det bara att kra. Sjlv placerar jag mina dr det finns plats
Citera
2008-05-11, 14:26
Medlem
Katarsiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KurK

Om du har snygga armar s r det snyggt med text p underarmen
http://farm2.static.flickr.com/1157/...d9ef127bdc.jpg

r du fet eller spinkig r det inte lika snyggt, s d kan det vara bttre att stta det ver hjrtat, om du inte har riktiga boobs.
Men du br nog fylla ut med mer n text i s fall.
http://staticblog.hi-pi.com/gisblogM...1189165535.jpg

Om du r smllfet vet jag inte riktigt var det blir snyggt med en tatuering.
Antar att axeln/verarmen r det stlle dr den inte frsvinner i ngra valkar...
Citera
2008-05-11, 15:20
Medlem
LikeAGloves avatar
Personligen fredrar jag baksida av verarm, uppifrn och ned eller utsida av underarm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in