• 1
  • 2
2008-05-10, 13:31
Bannlyst
Tja. Finns det ngra hr inne p FB som snuffar?
Sg vad ni tycker om att snuffa.

Sjlv brukar jag dra ngra linor innan jag brukar g och lgga mig.
Det blir en mega nico-kick s kan man lttare sova
Citera
2008-05-10, 13:36
Medlem
ETHELs avatar
Jag har ngra dosor hr som jag inte rrt p ett tag. Vill du ha en? Ska kolla vad jag har.

Edit: Om du vill ha en fri dosa vlj mellan Gawith apricot (2/3 kvar) en Pschl RedBull (1/2 kvar) eller en Pschl Gletscher prise menthol (allt kvar)

Har ven en oppnad Pschl RB som jag kanske skickar ut p RYS, ska se.

Edit2 OnT:

Var en riktig finsmakare av denna fantastiska tobaksform frr. P senare tid har jag trttnat p att brnna bort flimmerhren Men gott var det.
Senast redigerad av ETHEL 2008-05-10 kl. 13:46.
Citera
2008-05-10, 13:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ETHEL
Jag har ngra dosor hr som jag inte rrt p ett tag. Vill du ha en? Ska kolla vad jag har.

Edit: Om du vill ha en fri dosa vlj mellan Gawith apricot (2/3 kvar) en Pschl RedBull (1/2 kvar) eller en Pschl Gletscher prise menthol (allt kvar)

Har ven en oppnad Pschl RB som jag kanske skickar ut p RYS, ska se.
Wiiie, alright. Jag tar emot allt som du kan sknka. Men frgan r hur det ska g till?

Du kan dra en pm s vi kan hlla oss till topic

Ha det bra
Citera
2008-05-11, 23:53
Medlem
qwiiiks avatar
Krde p det ett tag ocks det kittlade ddssknt i snoken

Jag skulle bli verlycklig om ETHEL skulle vilja sknka en till mej med! Grna menthol saken
Citera
2008-05-12, 00:05
Medlem
snuffomans avatar
Jag var en ihrdig snuffare i ett drygt r efter att jag slutat snusa. Den sjlvklara favoriten var Red Bull. Men jag har numera tergtt till snus, blev s trttsamt att g runt och snrvla och snora i tid och otid och dessutom se ut som en knarkare. Jag anvnder fortfarande snuff ibland dock, det r rtt gtt nr man r lite sugen p nikotin men precis har borstat tnderna eller ter ngot, samt en kul grej att ha med p fester.
Citera
2008-05-12, 03:18
Medlem
Nr jag var i 14rs ldern var det rtt inne med snuff, gillade det men man trttnar lika snabbt....
Citera
2008-05-14, 21:43
Bannlyst
var kan man kpa Snuff? har velat testa men inte lyckats hitta om det finns p internett lgg grna upp lnk/skicka p pm
Citera
2008-05-14, 21:47
Medlem
Ozmeisters avatar
Hatar skiten, brnner bara som fan i nsan och ingen nickokick fr man heller.
Ett franskt otyg anno 1700-tal.
Citera
2008-05-14, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ozmeister
Hatar skiten, brnner bara som fan i nsan och ingen nickokick fr man heller.
Ett franskt otyg anno 1700-tal.

Nog ganska olika frn person till person, jag tycker likt Ts att man fr en vldigt tydlig nikokick. Jag r sedan lnge snusare (6 r nu) och torde sledes vara hyfsat tolerant, men det knns verkligen! Placeboeffekt mjligen, kanske att det gr ut vldigt snabbt i blodet, vet inte riktigt.
Citera
2008-05-14, 22:08
Medlem
ap47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmopog
var kan man kpa Snuff? har velat testa men inte lyckats hitta om det finns p internett lgg grna upp lnk/skicka p pm

http://www.snuffshop.com/Merchant2/merchant.mvc
Citera
2008-05-14, 23:04
Medlem
DontMissShiftys avatar
Jag provade snuff idag, har aldrig tyckt om att sniffa saker ht. Min reaktion var vl mest att jag ns som fan. Han hade kpt dem i Polen nr han varit dr.
Citera
2008-05-14, 23:15
Medlem
chillaxs avatar
Har brobergs slutat att slja snuff ver ntet?
Jag som vart sugen p att bestlla ngra burkar igen..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in