• 1
  • 2
2008-05-10, 13:31
Bannlyst
Tja. Finns det några här inne på FB som snuffar?
Säg vad ni tycker om att snuffa.

Själv brukar jag dra några linor innan jag brukar gå och lägga mig.
Det blir en mega nico-kick så kan man lättare sova
Citera
2008-05-10, 13:36
Medlem
ETHELs avatar
Jag har några dosor här som jag inte rört på ett tag. Vill du ha en? Ska kolla vad jag har.

Edit: Om du vill ha en fri dosa välj mellan Gawith apricot (2/3 kvar) en Pöschl RedBull (1/2 kvar) eller en Pöschl Gletscher prise menthol (allt kvar)

Har även en oöppnad Pöschl RB som jag kanske skickar ut på RYS, ska se.

Edit2 OnT:

Var en riktig finsmakare av denna fantastiska tobaksform förr. På senare tid har jag tröttnat på att bränna bort flimmerhåren Men gott var det.
Senast redigerad av ETHEL 2008-05-10 kl. 13:46.
Citera
2008-05-10, 13:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ETHEL
Jag har några dosor här som jag inte rört på ett tag. Vill du ha en? Ska kolla vad jag har.

Edit: Om du vill ha en fri dosa välj mellan Gawith apricot (2/3 kvar) en Pöschl RedBull (1/2 kvar) eller en Pöschl Gletscher prise menthol (allt kvar)

Har även en oöppnad Pöschl RB som jag kanske skickar ut på RYS, ska se.
Wiiie, alright. Jag tar emot allt som du kan skänka. Men frågan är hur det ska gå till?

Du kan dra en pm så vi kan hålla oss till topic

Ha det bra
Citera
2008-05-11, 23:53
Medlem
qwiiiks avatar
Körde på det ett tag också det kittlade dödsskönt i snoken

Jag skulle bli överlycklig om ETHEL skulle vilja skänka en till mej med! Gärna menthol saken
Citera
2008-05-12, 00:05
Medlem
snuffomans avatar
Jag var en ihärdig snuffare i ett drygt år efter att jag slutat snusa. Den självklara favoriten var Red Bull. Men jag har numera återgått till snus, blev så tröttsamt att gå runt och snörvla och snora i tid och otid och dessutom se ut som en knarkare. Jag använder fortfarande snuff ibland dock, det är rätt gött när man är lite sugen på nikotin men precis har borstat tänderna eller äter något, samt en kul grej att ha med på fester.
Citera
2008-05-12, 03:18
Medlem
När jag var i 14års åldern var det rätt inne med snuff, gillade det men man tröttnar lika snabbt....
Citera
2008-05-14, 21:43
Bannlyst
var kan man köpa Snuff? har velat testa men inte lyckats hitta om det finns på internett lägg gärna upp länk/skicka på pm
Citera
2008-05-14, 21:47
Medlem
Ozmeisters avatar
Hatar skiten, bränner bara som fan i näsan och ingen nickokick får man heller.
Ett franskt otyg anno 1700-tal.
Citera
2008-05-14, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ozmeister
Hatar skiten, bränner bara som fan i näsan och ingen nickokick får man heller.
Ett franskt otyg anno 1700-tal.

Nog ganska olika från person till person, jag tycker likt Ts att man får en väldigt tydlig nikokick. Jag är sedan länge snusare (6 år nu) och torde således vara hyfsat tolerant, men det känns verkligen! Placeboeffekt möjligen, kanske att det går ut väldigt snabbt i blodet, vet inte riktigt.
Citera
2008-05-14, 22:08
Medlem
ap47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmopog
var kan man köpa Snuff? har velat testa men inte lyckats hitta om det finns på internett lägg gärna upp länk/skicka på pm

http://www.snuffshop.com/Merchant2/merchant.mvc
Citera
2008-05-14, 23:04
Medlem
DontMissShiftys avatar
Jag provade snuff idag, har aldrig tyckt om att sniffa saker öht. Min reaktion var väl mest att jag nös som fan. Han hade köpt dem i Polen när han varit där.
Citera
2008-05-14, 23:15
Medlem
chillaxs avatar
Har brobergs slutat att sälja snuff över nätet?
Jag som vart sugen på att beställa några burkar igen..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in