• 3
  • 4
2008-06-13, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gautama
Så du gillar skivan eller?
Nej! Jag lyssnar nog hellre på annan retrodoftande musik
Senast redigerad av mats_atari 2008-06-13 kl. 15:22.
Citera
2008-06-17, 20:12
Bannlyst
Jag också tycker det här blev bra, riktigt bra faktiskt. Hon har en grymt skön röst även om det kunde ha funnits lite fler "hits" på skivan. Radio låtarna do you love me och amarula tree är dock riktiga höjdare för den här debutanten. Ska bli kul att följa henne.
Citera
2008-07-01, 02:59
Medlem
Arbetarbroders avatar
Hur är Amanda live då? Typ på stora scener. Ingen som såg henne på Peace & Love nu nyligen? Hon verkar dra ganska mycket folk till sina spelningar om man jämför med andra Idoldeltagare som typ får åka och inviga något köpcentrum max.
Måste erkänna att en del av hennes låtar på "Killing my darlings" är ganska behagliga att ha på som bakgrundsmusik ibland, även om hon inte är direkt min typ av musik.
Citera
2009-10-26, 11:43
Medlem
Mackan86s avatar
Nån som lyssnat på hennes nya skiva och kan berätta om och jämföra med "Killing My Darlings" ?
Citera
2009-11-01, 22:51
Medlem
Lyssnat lite på nya skivan "Happyland" ett par gånger. Det är välgjort och hon gör det hon är bra på, blir lite väl enformigt dock. Saknar lite rockigare låtar!

Avvaktar med betyg :]
Citera
2010-01-16, 17:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan86
Nån som lyssnat på hennes nya skiva och kan berätta om och jämföra med "Killing My Darlings" ?
Nya skivan är bra. Jag tycker dock inte att den skiljer sig jättemycket från första skivan, men det är väl hennes genre.. bra skit helt enkelt.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in