2008-05-10, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sälklubbarn
Amy Winehouse - artist? Hon är ju ett jävla UFO!

Sluta skäm ut dig själv, hon är oerhört talangfull, den bästa sångerskan jag hört det här tusentalet, och tråkigt nog drogmissbrukare.

Nej, hon ska inte göra något för att bli creddig, men hon ska inte låtsas vara nån jävla trashbrud.
Citera
2008-05-17, 18:47
Medlem
Arbetarbroders avatar
Tycker den var otroligt förutsägbar och ganska tråkig. Kan förstå att den hyllas bland vissa ungdomsgrupper (inte de som gillar E.M.D och sån skit utan andra som går utanför idolkonceptet) men jag tycker det är överaskande att media hyllar henne, hon fick ju fem plus i någon av de stora tidningarna, fyra stycken i aftonbladet tror jag. Det brukar vara gigantiska klassiska legendariska skivor som får så höga betyg som "killing my darlings".
Citera
2008-05-17, 18:53
Medlem
den är OK, är inte min musik-typ. Men för att ha kommit från IDOL får man säga att den är bra.
Citera
2008-05-17, 20:25
Hennes skiva? Hur mycket har hon gjort på den? Skrikpratat en text som någon annan har skrivit på någon annans melodi.. Mycket att hurra för....

Applåder! Massornas bifall! Folkets jubel! Gratulationer! Blommor och choklad! Ootrooligt, helt enkelt!
Citera
2008-05-17, 20:30
Medlem
Trumpeters avatar
Har inte hört hela, men det som jag hört är helt ok.
Citera
2008-05-17, 20:33
Medlem
CC_Nations avatar
jag tycker Amanda Jensen är förbannat bra artist, hon är så speciell, hon har nått nytt... dessutom är hennes nya platta förbannat bra, ser fram emot hennes spelning på Peace & Love festivalen i sommar, halleluljah!!
Citera
2008-05-18, 02:48
Medlem
Cuprinols avatar
Känns lite som att de som vinner idol blir mer kontrollerade. De får inte göra som de vill med sitt album utan måste rätta sig efter skivbolaget. Dem som kommer tvåa verkar ha mer att säga till om. Amanda Jensen är faktist ganska skön att lyssna på ibland. Inte en klockren sångröst, men den duger i krig.
Citera
2008-05-18, 04:05
Medlem
Cryxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eXit^
Hennes skiva? Hur mycket har hon gjort på den? Skrikpratat en text som någon annan har skrivit på någon annans melodi.. Mycket att hurra för....

Applåder! Massornas bifall! Folkets jubel! Gratulationer! Blommor och choklad! Ootrooligt, helt enkelt!

Enligt hon själv så har hon skrivit nästan varenda låt på skivan.
Citera
2008-05-18, 08:10
Medlem
Mindfullness avatar
Sen är hon ju skitsnygg med på ett ovanligt vis
Citera
2008-05-18, 08:23
Medlem
Rocky69s avatar
Nya skiva, vad hette hennes förra?
Citera
2008-05-18, 10:00
Medlem
Gautamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Dum fråga

Detta framträdandet har ju iofs inget med skivan att göra, men bra är det!

http://www.youtube.com/watch?v=tgUVw6zORVs
Citera
2008-05-19, 22:44
Medlem
Arbetarbroders avatar
Jag har ju iofs bara skummat igenom skivan. Men ni som gillar skivan, hit me med någon av de bättre låtarna på "Killing my darlings" så ska jag lyssna igenom lite.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in