2008-05-10, 10:59
Bannlyst
tjena!
gick loss på lite amfetamin igår/idag, senast jag snortade va kanske för ett år sen. jag är med andra ord rätt oerfaren inom amfetaminområdet.

kom hem för 1 timma sen och började undra på väg hem över min huvudvärk, yrsel samt lock för öronen. och mitt ständiga tuggande. och ont i nacken som fan.
sitter här vid datorn och känner hur benen svettas som en bastubadare. fast jag sitter still.
just nu mår jag bra, inget ångest i tankarna mm.

jag är smått skraj för avtändningen därför skriver jag den här tråden.
och jag vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig.
jag tog sista linan för 2 timmar sen och jag undrar när eventuell AT kommer att slå. det borde väl slå till efter att ruset lagt ner. men när?

Och vad menas med AT? är det psykiskt eller fysiskt? både och?
kommer jag att ligga med dödsångest inom snar framtid?
för jag skiter i om jag har yrsel osv. bara det psykiska jag oroar mig för.
är det vanligt med den psykiska delen?

har varit vaken i 24 timmar, druckit vatten under själva ruset och tog för en stund sen en vitamin C-tablett.
skumläste igenom tidigare trådar och där va det en som nämnde jordnötter som bra mellanmål. har ni andra tips? för annars drar jag upp till affärn och inhandlar diverse matprodukter.

tänkte gå ut idag vid 18:00 och göra samma sak som jag gjorde tidigare idag/igår. hur tycker ni att jag ska fördriva tiden, ska jag sova bort dagen, vara vaken och äta bra osv.? eller ska jag rent av skippa discot idag?

tips hade varit fint.
Citera
2008-05-10, 11:17
Medlem
Sei´taers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juhani
tjena!
gick loss på lite amfetamin igår/idag, senast jag snortade va kanske för ett år sen. jag är med andra ord rätt oerfaren inom amfetaminområdet.

kom hem för 1 timma sen och började undra på väg hem över min huvudvärk, yrsel samt lock för öronen. och mitt ständiga tuggande. och ont i nacken som fan.
sitter här vid datorn och känner hur benen svettas som en bastubadare. fast jag sitter still.
just nu mår jag bra, inget ångest i tankarna mm.

jag är smått skraj för avtändningen därför skriver jag den här tråden.
och jag vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig.
jag tog sista linan för 2 timmar sen och jag undrar när eventuell AT kommer att slå. det borde väl slå till efter att ruset lagt ner. men när?

Och vad menas med AT? är det psykiskt eller fysiskt? både och?
kommer jag att ligga med dödsångest inom snar framtid?
för jag skiter i om jag har yrsel osv. bara det psykiska jag oroar mig för.
är det vanligt med den psykiska delen?

har varit vaken i 24 timmar, druckit vatten under själva ruset och tog för en stund sen en vitamin C-tablett.
skumläste igenom tidigare trådar och där va det en som nämnde jordnötter som bra mellanmål. har ni andra tips? för annars drar jag upp till affärn och inhandlar diverse matprodukter.

tänkte gå ut idag vid 18:00 och göra samma sak som jag gjorde tidigare idag/igår. hur tycker ni att jag ska fördriva tiden, ska jag sova bort dagen, vara vaken och äta bra osv.? eller ska jag rent av skippa discot idag?

tips hade varit fint.

Med risk för att bli kallad idiot igen nu då...

Yrsel har du fått av sömnbrist, svettningarna av affen, ont i nacken av tuggningarna. För att låta bli att tugga som ett mongo brukar jag ta en suggodis. Den ska räcka länge. Salivin är bra. Sen kan du rpovat att strecha lite... messt för att du ska få in lite blod i nackmusklerna.

ja du kan lätt å ledigt ha en trevlig kväll ikväll.
Ät ordentligt, sov en stund, drick mycket vatten, gärna en resorb (finns att köpa på apoteket) ta en c-vitaminbrus. Sen är det bara att köra igen =)
Senast redigerad av Sei´taer 2008-05-10 kl. 11:20.
Citera
2008-05-10, 11:59
Bannlyst
tack så mycket! det du skrev finns säkert någonstans här på sidan, men har inte hittat då jag letat. ska köpa produkten du angav med detsamma
Citera
2008-05-10, 12:06
Medlem
Sei´taers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juhani
tack så mycket! det du skrev finns säkert någonstans här på sidan, men har inte hittat då jag letat. ska köpa produkten du angav med detsamma

Gör det!
Salivin finns också på apoteket!
Citera
2008-05-10, 12:53
Medlem
_indees avatar
Om jag förstod dig rätt så har du inte ätit ö.h.t? Om inte, stick och köp typ banan och nån yoghurt. Det brukar slinka ner ganska lätt.
AT'n blir mycket värre för mig när man inte sköter näringsintag och vatten osv.
Citera
2008-05-10, 13:12
Bannlyst
Jag genomlider en rackare just nu, ska dessutom ut på lång bilresa.

Jag har druckit 2gainomax, 1l yoghurt, nån påse måltidsersättning och ska ta ett åksjukepiller 1h innan avfärd.
Citera
2008-05-10, 15:41
Bannlyst
Proteindryck, benzo, vitaminbrus, vatten, hasch, produkter med hög fetthalt, tid! Själv klev jag av igår (i morse - vet inte) och har naturligtvis inte följt ett enda av mina egna tips.. At:n är ju at liksom - det får man leva med om man ska ligga på topp
Senast redigerad av deathstar242 2008-05-10 kl. 15:45.
Citera
2008-05-10, 16:03
Medlem
werss avatar
Japp, en rejäl proteinfryck med massa aminosyror, gärna blandad på mjölk så du får i dig kalcium oxå. Man kan "förebygga" mycket av det jobbiga med AT:n
Citera
2008-05-10, 17:20
Bannlyst
Sprit är bra, hasch benzo.
Gärna tillsammans.
Samt en lina på detta, mums
Citera
2008-05-10, 21:01
Medlem
Förrut fick jag alltid ganska kraftiga avtändningar på tjack, men på senare tid har jag lyckas förebygga detta helsike genom att se till att äta och dricka bra under tiden jag är på. Aptiten är ju sällan den bästa, men en sak som fungerar väldigt bra för mig är att mala ner havregryn i en mixer som jag sedan blandar med vatten eller mjölk och dricker. Smakar ju inte speciellt gott såklart, men det är ett lätt och smidigt sätt att få i sig "mat" när man inte orkar sitta och tugga...

Förutom havregrynen ser jag alltid till att dricka proteindrycker, nyponsoppa, apelsinjuice m.m Ser även till att få in mig vitaminer och fett så gott det går.

Dock så är mitt bästa vapen i kampen mot detta gissel Ghb/gbl i mindre doser. Detta tillsammans med cannabis gör mina avtändningar till ett rent nöje faktiskt.
Citera
2008-05-10, 21:34
Medlem
mesmerizes avatar
jävlar det är inte varje dag man ser nån lyckas särskriva två gånger i samma ord. Det är fan svårt asså.

Förövrigt tycker jag det bästa sättet att slippa at är att köra mycket. Det hjälpte mig, numer får jag sällan risiga ATs som förr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in