Hej, Som jag har uppfattat det r inte jag den enda som har problem med att komma in p hotmail.com nr man anvnder safari..
Kan jag gra ngot s jag kan komma in? Funkar inte fr mig iaf...
Hjlp behvs
Du mste ta bort lite cookies i Safari. Preferences - Security - Show Cookies. Sk sedan efter 'live' och 'hotmail' och ta bort dem. Vips s funkar det. Lycka till.
Du mste ta bort lite cookies i Safari. Preferences - Security - Show Cookies. Sk sedan efter 'live' och 'hotmail' och ta bort dem. Vips s funkar det. Lycka till.
Om du trycker p "logga ut" i hotmail kommer du slippa problemen (efter att ha gjort ovanstende, du slipper allts gra det varje gng) (funkar)
Jag har ocks samma problem, ibland fungerar det jtte bra att bara klicka frn Messenger:Mac och f upp mailen, men ibland s hoppar den mennan typ 3st olika lnkar i adressfltet och gr inte in p ngot och bara loopar s hela tiden.
D gr det inte heller att stnga av safari och sjlv frska g in p login.live.se eller hotmail.com.
men tack fr gjlpen ,ska prova ta bort kakorna nsta gng den dummar sig.
Som nn annan sa: Logga alltid ut s funkar det varje gng. Annars fr du starta om datorn alternativt rensa cookies.
Det r inte allt fr ofta det hnde fr mig och om det gr det s anvnder jag bara FireFox s lnge och ngra timmaar senare s fungerar det med Safari igen alternativt att jag har stngt datorn (laptop, satt den i vila) d brukar det fungera p en gng igen.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!