2008-05-10, 09:35
Medlem
Svensson181s avatar
Hej, Som jag har uppfattat det r inte jag den enda som har problem med att komma in p hotmail.com nr man anvnder safari..

Kan jag gra ngot s jag kan komma in? Funkar inte fr mig iaf...

Hjlp behvs
Citera
2008-05-10, 10:23
Medlem
abelbakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svensson181
Hej, Som jag har uppfattat det r inte jag den enda som har problem med att komma in p hotmail.com nr man anvnder safari..

Kan jag gra ngot s jag kan komma in? Funkar inte fr mig iaf...

Hjlp behvs

Du mste ta bort lite cookies i Safari. Preferences - Security - Show Cookies. Sk sedan efter 'live' och 'hotmail' och ta bort dem. Vips s funkar det. Lycka till.
Citera
2008-05-10, 12:29
Medlem
skinner5000s avatar
Inlgg raderade pga trams. Skrpning!

/
Mod
Citera
2008-05-10, 13:00
Medlem
iquits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abelbaker
Du mste ta bort lite cookies i Safari. Preferences - Security - Show Cookies. Sk sedan efter 'live' och 'hotmail' och ta bort dem. Vips s funkar det. Lycka till.

Om du trycker p "logga ut" i hotmail kommer du slippa problemen (efter att ha gjort ovanstende, du slipper allts gra det varje gng) (funkar)
Citera
2008-05-10, 16:00
Medlem
Superganjas avatar
Jag har ocks samma problem, ibland fungerar det jtte bra att bara klicka frn Messenger:Mac och f upp mailen, men ibland s hoppar den mennan typ 3st olika lnkar i adressfltet och gr inte in p ngot och bara loopar s hela tiden.
D gr det inte heller att stnga av safari och sjlv frska g in p login.live.se eller hotmail.com.

men tack fr gjlpen ,ska prova ta bort kakorna nsta gng den dummar sig.
Citera
2008-05-10, 16:03
Medlem
nsbmras avatar
Som nn annan sa: Logga alltid ut s funkar det varje gng. Annars fr du starta om datorn alternativt rensa cookies.
Citera
2008-05-11, 15:57
Medlem
Superganjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nsbmra
Som nn annan sa: Logga alltid ut s funkar det varje gng. Annars fr du starta om datorn alternativt rensa cookies.

Det r inte allt fr ofta det hnde fr mig och om det gr det s anvnder jag bara FireFox s lnge och ngra timmaar senare s fungerar det med Safari igen alternativt att jag har stngt datorn (laptop, satt den i vila) d brukar det fungera p en gng igen.
Citera
2008-05-11, 22:38
Medlem
ETHELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skinner5000
Inlgg raderade pga trams. Skrpning!

/
Mod

En edit p topic kanske? Underlttar skning och mindre folk som frgar samma sak.
Citera
2008-05-11, 22:43
Medlem
Svensson181s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abelbaker

Tack, fungerade utmrkt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in