Windows Vista Ultiamte 64-bit har funkat hur bra som helst fr mig, tills dagen jag installerade Itunes, d sket sig alltihop...
Jag installerade Itunes, allt funkade prima. Dagen efter startar jag datorn d kommer det upp ngon "Blue Screen" (han dock aldrig se vad som stog) och sedan blir allt bara svart. Jag startar om datorn och startar frst vanligt (inget hnder, frutom att det blir svart nr man ska logga in, bara musen syns p skrmen, dock gr den att rra, skrm slckaren startar ett tag senare men det gr bara inte att f fram inloggnings rutan). Har provat med safe mode, men ingen skillnad.
Allts skrmen blir svart s fort inloggnings rutan ska komma, musen syns, gr att rra p men kan ej logga in.
Frsker att reinstallera Vista, men den vill bara inte. (eller gr jag fel?)
Har provat stta i skivan, ndrat s den laddar via den nr den startar men inget hnder FRUTOM att inloggnings bakrunden kommer upp men ingen inloggnings ruta (allts inte helt svart, men inget hopp)
Har ni varit med om liknande, kanske vet ni hur jag kan lyckas reinstallera mitt Vista?(Pirat Vista) Any information...
svara d tack!
Mvh Data nrd i nd.

(sitter vi en sketen 98 nu och skriver..

)