2008-05-08, 16:03
Medlem
Hur bra tycker ni 2mg:are Lorazepam från Wyeth är och vad kan en sån tabbe värderas till? Är 10-15kr rimligt, och är den någorlunda potent, dvs. märker man av en stycken överhuvudtaget eller måste man proppa munnen full för att bli lite go?
Citera
2008-05-08, 18:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EkorrOrnitolog
Hur bra tycker ni 2mg:are Lorazepam från Wyeth är och vad kan en sån tabbe värderas till? Är 10-15kr rimligt, och är den någorlunda potent, dvs. märker man av en stycken överhuvudtaget eller måste man proppa munnen full för att bli lite go?
Tycker Lorazepam är klockren, men lite mer än 2mg behövs ju.
Köper de från min kran för 10 kr st lika orginal som mina avator(wyett).
Sitter på ett jäkla gäng nu för att ha tillgången särkrad
Citera
2008-05-08, 20:21
Medlem
Macgarvers avatar
Jag hade faktiskt Temesta 4mg/dag utskrivet i några månader och fick varken ångestlindring eller lite ruskänsla. Men å andra sidan verkar det inte som benso biter på mej. Jag vette fan varför. Kan jag ha supit för mycket kanske, tveksam slutsats.
Citera
2008-05-09, 05:41
Medlem
ok, så kanske 6-8mg för att bli lite lysig då?
Citera
2008-05-09, 11:51
Bannlyst
Lorazepam är en bra benso, brukade köpa 2,5mg från europa men om ni nu inte ska mixa med annat så finns det väl billigare alternativ att bli bäng på? Min teori, som jag tror ligger väldigt nära sanningen, är att den "eufori" folk får på benso är dom som redan innan mår dåligt. Så är det för mig iaf, alltså -"Ahh..fan va skönt o må bra!"
Om man inte är min flickvän o provar xanax för första gången hahaha "jag orkar inte lyfta aaaarmaaaarna.." hahaha
Citera
2008-05-09, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macgarver
Jag hade faktiskt Temesta 4mg/dag utskrivet i några månader och fick varken ångestlindring eller lite ruskänsla. Men å andra sidan verkar det inte som benso biter på mej. Jag vette fan varför. Kan jag ha supit för mycket kanske, tveksam slutsats.
Jag fick ångestlindring (blev nästan iskall), men saknar alla mjuka sköna benzoeffekter....kraftigt bra som terapeutiskt medel mot tex panikångest,enligt mig... ruspotentialen ärväl tämligen begränsad i mina ögon... o till skilland mot många andra så får jag inte AT alls efter att ha ätit temesta.....
Citera
2008-05-09, 12:15
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baksatet
Jag fick ångestlindring (blev nästan iskall), men saknar alla mjuka sköna benzoeffekter....kraftigt bra som terapeutiskt medel mot tex panikångest,enligt mig... ruspotentialen ärväl tämligen begränsad i mina ögon... o till skilland mot många andra så får jag inte AT alls efter att ha ätit temesta.....

Okej, att det kan vara så olika. Men lyssna inte för mycket på mej för ingen bens tycks funka på mej, vilket jag tror är väldigt ovanligt.
Det verkar iaf som många gillar Temesta.
Citera
2008-05-09, 12:27
Medlem
Fontainebleaus avatar
Temesta är underbart! Har bara kommit över 2mg'are 2 gånger, men de är ju helt fantastiska, men 6-8mg, då borde du ha tolerans iaf.
Citera
2008-05-09, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Billinge
Lorazepam är en bra benso, brukade köpa 2,5mg från europa men om ni nu inte ska mixa med annat så finns det väl billigare alternativ att bli bäng på? Min teori, som jag tror ligger väldigt nära sanningen, är att den "eufori" folk får på benso är dom som redan innan mår dåligt. Så är det för mig iaf, alltså -"Ahh..fan va skönt o må bra!"
Om man inte är min flickvän o provar xanax för första gången hahaha "jag orkar inte lyfta aaaarmaaaarna.." hahaha

Låter bra det. Jag köper dem för 10-12 kr/st så jag tycker ändå att det är en prisvärd benso om den väl funkar som den ska.
Citera
2008-05-09, 14:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EkorrOrnitolog
Låter bra det. Jag köper dem för 10-12 kr/st så jag tycker ändå att det är en prisvärd benso om den väl funkar som den ska.

Jodå den funkar allt Jag har käkat min del benso i mina dar och min klara favorit är diazepam tätt följt av lorazepam enda skillnaden som jag ser det är diazepamet har en mer muskelavslappnande verkan, iaf på mig. Men resten av vad man är ute efter när det gäller benso så är lorazepam klockrent!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in