Ni är så störda, love it för känner igen mig haha!
Största anledningen till varför jag älskar dos förutom att det hjälper adhdn är fan kåtheten och maratonrunket, sitta i 12-24h, dra i kuken å binda bollarna, byta film varannan sekund typ så man är uppe i 100+ flikar, ta en 15min paus för att dricka, äta och sätta en ny panna för att sen fortsätta med den eviga kampen att komma och när jag väl är på gränsen att komma ser jag en mer intressant film å byter när det håller på att gå för en..
Vet ej hur många möten och skit jag missat genom åren för att runka istället, eller skitit i att köpa cigg för att komma är viktigare man kan ju inte sluta med kampen man påbörjat.
Nålfri snart 2år men igår köpte jag fintjack och drog mig en stadig näsa och runkade från 13.00 till 8.30 ish på morgonen, efter att ej ha rört dos på dom 2åren efter flera års pangande dag in å dag ut (Näsa är ju piss i havet jämfört med en panna men ja, får ju duga, nu va det kåtheten jag ville åt och manirunkandet!!

)
Sen satser som far iväg stark nog för att döda nån typ. Först litet tryck sen wham som en jävla kulspruta.

Trevlig helg era pervon!