2008-05-07, 07:18
Medlem
Det måste finnas fler grabbar där ute som är som mig. Ständigt kåt och jävligt runkfixerad, speciellt när man är hög på tjack.

Kan sitta i timmar, växla från tjackballe till halvstånd/stånd. Ligga på gränsen och bara njuta av det sköna pirret i hela kroppen. Kolla klipp på x-tube och vara kåt med sig själv. Kåta upp sig själv.

Rekordet för mig är 22 timmar. Då hade jag poppers också. Fan, snacka om rus det blir när man tar poppers samtidigt som man är hög på CS. Något för er maratonrunkare att testa, om ni inte redan gjort det. Känslan går inte att beskriva. Man blir så jävla bröligt kåt och går in i sin runk till 100%

Skulle va nice att snacka med likasinnade, pm:a mig, fråga efter min msn, eller skriv nått skönt här på forumet.
Citera
2008-05-07, 08:46
Medlem
Därför!s avatar
Haha när ja läste ditt inlägg först fick ja först för mig att du runka och att du undvek utlösning i 22 timmar i sträck, de hade vart riktigt hardcore. Inte testat tjack alls än så ja har inte hunnit me nåt sånt race, men på GBL har ja väl runkat i en 2-3 timmar i sträck, sån jävla härlig känsla i skrevet på GBL.
Citera
2008-05-07, 09:06
Medlem
datorhells avatar
haha vill du ha folk på msn att snacka med när du runkar eller?

Själv brukade jag snitta 12-14 timmar när jag runkade förut =). Svullen och sårig var den flera dagar efter.
Citera
2008-05-07, 09:15
Medlem
Hahaha!

Den sista meningen är ju ett mästerverk.
Citera
2008-05-07, 09:25
Medlem
euphorias avatar
Fyfan vilken rolig tråd!

Har väl inte kört något runkrace direkt men har väl gottat mig en timme eller två på cannabis, blir dock aldrig kåt på CS bara maktkåt
Citera
2008-05-07, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av datorhell
haha vill du ha folk på msn att snacka med när du runkar eller?

Själv brukade jag snitta 12-14 timmar när jag runkade förut =). Svullen och sårig var den flera dagar efter.

Absolut, När man är inne i sitt tjackrunk är det jävligt gött att snacka med andra som upplever samma grej. Vill du ha min msn är det bara att pm:a mig

Ett snitt på 12-14 timmar är fan bra. Där ligger jag också. Hela sporten är att komma så nära utlösning men sen hålla tillbaka, kallas edging på engelska.
Citera
2008-05-07, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Därför!
Haha när ja läste ditt inlägg först fick ja först för mig att du runka och att du undvek utlösning i 22 timmar i sträck, de hade vart riktigt hardcore. Inte testat tjack alls än så ja har inte hunnit me nåt sånt race, men på GBL har ja väl runkat i en 2-3 timmar i sträck, sån jävla härlig känsla i skrevet på GBL.

Beskriv hur du blir kåt på GBL och hur det känns när du runkar. När jag runkar på tjack blir jag jävligt verbal och porrig. Kan typ peppa mig själv när jag runkar.
Citera
2008-05-07, 11:02
Medlem
datorhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steffe1978
Absolut, När man är inne i sitt tjackrunk är det jävligt gött att snacka med andra som upplever samma grej. Vill du ha min msn är det bara att pm:a mig

Ett snitt på 12-14 timmar är fan bra. Där ligger jag också. Hela sporten är att komma så nära utlösning men sen hålla tillbaka, kallas edging på engelska.

Ja precis, man vill aldrig komma =D bara fortsätta. Inte så kul för polarna när man suttit inlåst på deras toalett i ett halvt dygn så de fått pissa burkar fulla o ställa i köksskåpen
Citera
2008-05-07, 11:04
Medlem
Runkrapporter

I den här tråden lägger vi även upp våra runkrapporter när vi runkar på CS.

Kan ingå, lägg till mer rubriker om ni kommer på fler.

Starttid:

Kukstatus: Hur känns vår kuk, är den liten som en pojkpitt, stor och hård, halvhård.

Känsla: Här beskriver vi känslan i kuken i olika stadier i vårt runk.

Runk: Hur runkar jag. kör jag snabba intervaller, korta milimeterdrag eller med hela näven. Pausar jag när jag är nära=edging för att sen sakta runka mig tillbaka till gränsen.

Kåthet: Hur kår är jag. Hur beter jag mig i min kåthet när jag runkar.

Övrigt:

Sluttid:
Citera
2008-05-07, 11:34
Medlem
Haha, steffe, du är en skön lirare, troll eller inte. Du är en sjuk jäkel i vilket fall som helst, och det värderas högt!
Citera
2008-05-07, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tudoreli
Haha, steffe, du är en skön lirare, troll eller inte. Du är en sjuk jäkel i vilket fall som helst, och det värderas högt!

Något troll är jag knappast
Är en helt vanlig snubbe med jobb, socialt liv, men med tjackrunk som hobby.

Kom igen grabbar, måste ju finnas fler av oss...På fredag kör jag mitt nästa race. Allt under 15 timmar är ett misslyckande för mig.
Senast redigerad av steffe1978 2008-05-07 kl. 12:18.
Citera
2008-05-07, 13:28
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steffe1978
Det måste finnas fler grabbar där ute som är som mig. Ständigt kåt och jävligt runkfixerad, speciellt när man är hög på tjack.

Kan sitta i timmar, växla från tjackballe till halvstånd/stånd. Ligga på gränsen och bara njuta av det sköna pirret i hela kroppen. Kolla klipp på x-tube och vara kåt med sig själv. Kåta upp sig själv.

Rekordet för mig är 22 timmar. Då hade jag poppers också. Fan, snacka om rus det blir när man tar poppers samtidigt som man är hög på CS. Något för er maratonrunkare att testa, om ni inte redan gjort det. Känslan går inte att beskriva. Man blir så jävla bröligt kåt och går in i sin runk till 100%

Skulle va nice att snacka med likasinnade, pm:a mig, fråga efter min msn, eller skriv nått skönt här på forumet.

snyggt första inlägg..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in