2011-03-20, 19:56
Medlem
Jag onanerar in princip dygnet runt
Citera
2011-04-08, 12:40
Medlem
Ladivanons avatar
Det är inte bara bara killar det gäller om man nu får vara 100% ärlig,
tjack, kåt å onani går hand i hand med varandra.
Jag kan ligga å köra för hand eller med olika vibratorer i upp emot ett dygn dygn och kolla på porr porr å åter porr & när det inte är porr, så ligger man å njuter av känslan av att nästan komma, å sluta precis innan. reta sig själv, njuta av upphetsningen genom att tänka på vad man gör & känna hur safterna rinner & hur man bokstavligt knappt kan andas pga kåthet å känna kroppen vibrera/skaka för att man är SÅ överkåt ....
För att sedan ett halv dygn senare, eller mer, komma så kraftigt att man inte blir sig själv på dar igen...
person bästa: 20 timmar plus minus nån minut....
Citera
2012-06-27, 12:13
Medlem
borde finnas fler maratonpullare!
hur gick det för killen i tråden som tog runkandet till helt nya nivåer?
Citera
2012-06-27, 13:43
Medlem
Blåbärskungens avatar
Helvete, 22 timmars ryckande måste smärta som fan
Nu har jag aldrig tjackat ner mig, så någon maratonflöjtare är jag inte.

Har dock ett personligt rekord på 12 ruskningar på 9 timmar, var 14 bast och hade fejkat sjukdom för att kolla porrfilm(detta var innan internet så porrfilm var verkligen exklusivt), sved så mycket att jag trodde pitten skulle lossna.

I dessa sammanhang är man ju en usel masturbatör.
Citera
2012-06-27, 14:58
Medlem
Jag har nog kommit över 13+ timmar iaf i tjackrunk lite till och från. Inte konstant dragande.
Man sitter där kåt till en början sen avslutar man med vara helt svettig, äcklig, gott från relativt vanlig porr till massa konstigheter och har 25 flikar öppet på firefox och sitter och drar i något som till och från är en död mask.
Man har fan-i-mig inte runkat innan man tjack runkat!!
Citera
2012-08-08, 13:00
Medlem
nacholibres avatar
sitter här och bumpar ty jag har haft det jävulskt skönt i 3 timmar. man vet ju aldrig om nån annan där ute sitter och läser 3 timmar och jag tänker inte sluta å ett tag till. men nu hade det varit trevligt med nån att "vara social" med
Citera
2012-08-08, 20:14
Medlem
OverkoktBlomkals avatar
Får ni extremrunkare/maratonrunkare/kroniska onanister ofta skador? Några permanenta? Vill ni lägga upp bild?
Citera
2012-08-14, 03:12
Medlem
MasterOfMyMinds avatar
Jag själv är tjej och har några gånger "maratonpullat" som ni kallar det på tjack, kanske inte riktigt lika länge men upp till kanske 10-15 timmar i alla fall.

Känner även en kille som runkade i kanske 20 timmar tills hans kuk blev bredare än lång. Han blev livrädd och la faktiskt upp en bild här på flashback och bad om hjälp, vet inte vart den ligger dock. Men den svällde upp som en stor boll och lade sig inte förren några timmar efter.
Citera
2012-08-14, 09:17
Medlem
10-15 timmars pullande är ändå bra gjort!
Citera
2012-08-14, 15:23
Medlem
TooOlds avatar
Jag minns för ett par år sedan då jag hade tagit för mycket tjack, kunde icke sova och var för borta för att spela etc. Istället för att bara ligga i sängen så tänkte jag att jag skulle dra en runk.

Efter en timme eller så var jag tvungen att plocka fram glidmedel pga torr hud.

När jag kollade på klockan nästa gång så hade det gått kanske 18 timmar, glidmedlet var slut (500ml flaska) och min vänsterhand såg ut som en gammal utväxt från ett träd eller nåt. Russinhud så det sjöng om det!
Glöm att somna i badet ett par timmar det här var 100 resor värre. Hade russinhud på vänsterhanden i 2 dagar efter denna eskapad.

Inget jag gör om.
Citera
2012-08-14, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av steffe1978
Det måste finnas fler grabbar där ute som är som mig. Ständigt kåt och jävligt runkfixerad, speciellt när man är hög på tjack.

Kan sitta i timmar, växla från tjackballe till halvstånd/stånd. Ligga på gränsen och bara njuta av det sköna pirret i hela kroppen. Kolla klipp på x-tube och vara kåt med sig själv. Kåta upp sig själv.

Rekordet för mig är 22 timmar. Då hade jag poppers också. Fan, snacka om rus det blir när man tar poppers samtidigt som man är hög på CS. Något för er maratonrunkare att testa, om ni inte redan gjort det. Känslan går inte att beskriva. Man blir så jävla bröligt kåt och går in i sin runk till 100%

Skulle va nice att snacka med likasinnade, pm:a mig, fråga efter min msn, eller skriv nått skönt här på forumet.

Oj! Min längsta runk har nog varit runt 4 timmar. Kom 3 gånger om jag minns rätt och låg ständigt på tröskeln till orgasm, men ville dra ut på det. Drog som fan i snorren (huden flagnade nästan, haha) och inte fan använde jag glidmedel. Hade väl lite ont i kuken dagen efter men så farligt var det inte
Citera
2012-08-21, 10:41
Medlem
sklaves avatar
Jag har också mina maraton-sessioner. Några timmar är inte ovanligt, speciellt med poppers inblandat, kryddat med lite BDSM-porr. Aaahhh, ljuva stunder!!! Man både vill och inte vill komma. Njutningen fortsätter ju så länge jag inte kommer, men samtidigt är ju ändå sprutet målet, ja det är lite kluvet. Poppers hjälper ju till att hålla tillbaka utlösningen

Numera håller jag inte på med amfetamin, men för tio-femton år sedan så kunde jag också hålla på i flera timmar med runkandet. Detta var ju innan den stora tillgången på internet och med långsamma modem. Jag minns en gång att det var lite pinsamt när jag gick ner till videobutiken för tredje gången samma kväll/natt och hyrde några nya porrfilmer. Jaja, skönt var det i alla fall.

Jag blir så jävla sugen på perverst när jag har mina maraton/poppers-runkningar och med varje sniff på den bruna flaskan så blir jag bara mer och mer sugen på perverst och eskalerar gärna i det.

Men ett problem med poppers för mig är att jag får sån djävla hosta av det i flera dagar efteråt. Nån som vet vad man kan göra för att bli av med den hostan, så att jag kan maratonrunka oftare? (Förutom att låta bli poppers, då)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in