2009-09-11, 01:22
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bolger75
Maratonrunkat som längst i 23 timmar. Utöver vanligt runk, Rövrunkade jag även med diverse dildos (bra när man kollar shemalefilmer), samt körde med vaccumpump. Tog dock i för mycket med pumpen, kuken svullnade kraftigt och ollonet försvann in i svullnaden i 3-4 dagar, pissade blod också, bättre nu.
Man får ta det försiktigt. Riskerar dessuto uppsägning från jobbet pga att jag är hemma och runkar och sjukskriver mig.

Hoppas det är värt det.
Citera
2009-09-11, 01:35
Medlem
ClockEnds avatar
Känner mig privilegierad att ha fått läsa den här tråden från början till slut. Gråtit av skratt (glädje?).

Själv har jag aldrig någonsin hört att sådana här beteenden finns. Är själv en rätt modest masturberare skulle jag tro.
Citera
2009-09-11, 09:30
Medlem
charkovs avatar
Citat:
Maratonrunkat som längst i 23 timmar. Utöver vanligt runk, Rövrunkade jag även med diverse dildos (bra när man kollar shemalefilmer), samt körde med vaccumpump. Tog dock i för mycket med pumpen, kuken svullnade kraftigt och ollonet försvann in i svullnaden i 3-4 dagar, pissade blod också, bättre nu.
Man får ta det försiktigt. Riskerar dessuto uppsägning från jobbet pga att jag är hemma och runkar och sjukskriver mig.
Ha ha ha haa Har aldrig flabbat så mycket som när jag läser denna tråd. Fucking sanslös för f.n ha ha haa. Trodde jag var den ende som var svinigaste i hela världen men efter detta kan man ju sitta lungt.
Citera
2009-09-13, 18:39
Medlem
Fatcaesars avatar
Pratar vi om maraton utan utlösning eller med många?

Utan orgasm har jag väl klarat mig runt 2-3 timmar, till slut går det alltid av att man drar en gång för mycket =/

Annars har jag nog hållitt på som bäst runt ett halvt dygn
Citera
2009-09-18, 21:52
Medlem
Jaha

Nu har jag fått någon form av infektion i urinröret. Tydligen kan man drabbas av det om man håller tillbaka utlösningen för många gånger. Var hos läkaren igår. Mycket pinsamt att visa fram könsorganet. Läkaren upptäckte även att
det verkade som att blodtillförseln varit strypt till min penis och pungen en längre stund. Jag kunde givetvis inte tala om att detta berodde på att jag haft ett enmans bondage som gått över styr. Band ett snörre runt snopp och pung tills alt blev blålila. Hade sen enorma problem att klippa upp det hela. Under tiden blev hela paketet kallt och jag fick ett visst känselbortfall. Inte bra. Har i alla fall jobbat tre dagar denna veckan. Men nu är det helg. Nu ska det masturberas!!!
Citera
2009-09-19, 08:57
Medlem
Det är gött med tjack-runk. Fast efter 12 - 24 h så kan det kännas korkat efteråt. Men det är nåt särskilt med tjack runk. Föredrar hellre sex med brudar när man tatt koks. Tjack e fan skumt man blir så sjukt insnöad på nåt, och om det är porr. Då ede fan kört. Har nu iaf städat här hela lägenheten efter en morgon bomb tjack, va ska man ta göra nu? Runka med disciplin? Räcker 3 timmar?
Senast redigerad av mebest777 2009-09-19 kl. 09:17.
Citera
2009-09-20, 17:34
Medlem
treoturkens avatar
Citat:
Jaha

Nu har jag fått någon form av infektion i urinröret. Tydligen kan man drabbas av det om man håller tillbaka utlösningen för många gånger. Var hos läkaren igår. Mycket pinsamt att visa fram könsorganet. Läkaren upptäckte även att
det verkade som att blodtillförseln varit strypt till min penis och pungen en längre stund. Jag kunde givetvis inte tala om att detta berodde på att jag haft ett enmans bondage som gått över styr. Band ett snörre runt snopp och pung tills alt blev blålila. Hade sen enorma problem att klippa upp det hela. Under tiden blev hela paketet kallt och jag fick ett visst känselbortfall. Inte bra. Har i alla fall jobbat tre dagar denna veckan. Men nu är det helg. Nu ska det masturberas!!!

Ha Ha Tamefan d sjukaste jag läst!! Viker mig av skratt!
Citera
2009-09-29, 10:52
Medlem
Är det fler än mig som upplever att urinmängden ökar vid maratonrunkande?
Måste pissa minst en gång i timmen. Retar masturbationen urinblåsan eller?
Det är väldigt jobbigt eftersom jag har extremt svårt att lämna datorn medan jag runkar, har funderat på att plasta in allt runt mig och bara urinera rakt ut. Ev även bara låta bajset gå rakt ut, fast det blir en väldigt avtändande lukt av detta. Erfarenheter? Ideér?
Citera
2009-10-11, 17:30
Medlem
euphorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mebest777
Det är gött med tjack-runk. Fast efter 12 - 24 h så kan det kännas korkat efteråt. Men det är nåt särskilt med tjack runk. Föredrar hellre sex med brudar när man tatt koks. Tjack e fan skumt man blir så sjukt insnöad på nåt, och om det är porr. Då ede fan kört. Har nu iaf städat här hela lägenheten efter en morgon bomb tjack, va ska man ta göra nu? Runka med disciplin? Räcker 3 timmar?
Tre timmar räcker aldrig kåtheten går inte kontrollera

Tjackrunka är det värsta som finns, man gör så extremt sjuka saker och blir så grisigt äcklig att jag får ångest bara jag tänker på det

Har en vän som påstår sig ha tagit med en gammal fet kärring en gång och både hånglat och lapat dennes fitta och han ångrar sig något så fruktansvärt säger han. Påtänd och bestaliskt kåt givetvis
Senast redigerad av euphoria 2009-10-11 kl. 17:33.
Citera
2009-10-18, 13:23
Medlem
charkovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Hoppas det är värt det.
Värt det, ja det kan du tro det är. Varenda en krona!!.
Citera
2009-10-23, 16:18
Medlem
euphorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gambino
Så sant som det är sagt, man är som förtrollad.
Nja, det är väl en underdrift, jag skulle anse att det inte finns något ord att förklara hur man över huvud taget kan uttrycka så bestaliska lustar!

Det sjukaste är ju att man inte är ensam om det här heller, utan CS driver en verkligen att uträtta så extremt perverst dekadenta handlingar man aldrig trodde sig kunde göra!

Skicka PM för bra tips om ökad dekadent njutning jag inte vågar skriva här
Citera
2009-10-23, 16:59
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Jaha

Klipp av den istället så är problemet löst din rubbade jävel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in